Heeft dat nou echt nut? of is dat omdat het er leuk uit ziet?

Waar papa's allemaal wel niet goed voor zijnMerijn schreef:De pinnetjes kun je relatief simpel laten vernieuwen door een lasser. Ik heb nieuwe dorpels erin laten zetten en toen heeft de lasser de pinnetjes gewoon opnieuw geplaatst. Is geen grote ingreep. Ik zou er wel voor kiezen, in plaats voor kit of andere manieren van montage.
denk dat die gast zelf niet serieus wordt genomen...Ivo van Achthoven schreef:Biedingen onder de 5000,- worden niet serieus genomen....
Wel serieus geld zeg...
Die wilt idd erg snel geld verdienen. En dat strak maken had die Cspr toch al gedaan. Las dat hij naar de spuiter was geweest om wat plekjes weg te werkn.K-tec 5 eigenaar schreef:alles is nu strak maar ook al had ik hem voor 100 euro gekocht ik wil dat er minstens voor hebben
NIet over de mail zeuren, erheen gaan, aanwijzen wat niet klopt, en dan pingelen.Christian schreef:mooie gt had er wel ore naar toen alleen nu 5000 euro pff
iemand die raad weet?azer schreef:kheb vandaag mijn carterventilatie volgens het cup systeem gemaakt, met opvangbakje.
maar nu staat mijn oliedrukmeter tijdens het rijden steeds boven de "5", ook als ie stilstaan aan 800t/min geeft ie meer dan "4" aan, waarschijnlijk te veel onderdruk in de carter.
kheb nochthans darmen gebruikt met voldoende dikte.
is het schadelijk om met zoveel onderdruk te rijden of moet ik iets aanpassen?
nee je hebt de juisteCorniels schreef:ed_pret, ben jij niet die ene gast die eerst wat onder delen aan mijn broer ( peter5gtturbo ) verkocht had? Chargekoeler en nog meer spul dat bij jou op je kamertje stond. Waar je een GTT mee kon opbouwen
Of heb ik nu de verkeerde?
*zucht*Corniels schreef:Tja, mijn broer heeft dezelfde situatie doorstaan als wat jij gehad had. Zag het ff niet meer zitten en heeft de auto in onderdelen verkocht.
Chargekoeler is ook de deur uit.
'Ze' heeft nu een 106'je