
Auto staat pcies recht,alleen heeft Arco de foto een beetje H@#rig genomen...

Is dit een serieus verhaal ja?Arco schreef:Metingen (en schattingen) wezen uit dat als je Phase 2 veerpoten met -35 mm veren Phase 2 neemt i.c.m. topschotels Phase 1, de verlaging op -70 mm/-75 mm zou uitkomen. En das nou net te laag voor het mooie vond ik.
Ja, Gele Koni's met -60 veren is mogelijk,komen niet los i/d veerpoot bij 't optillen v/d auto,enigste nadeel is dat je veerweg zeer kort wordt,met 't risico dat je demper kapot slaat.......-PAZ- schreef:Gaat dat met die gele koni's en -60mm veren wel dan, volledig uitveren zonder dat de veren los komen???
Die fase 2 veerschotels zijn die nieuw niet meer leverbaar eigenlijk??
Maar dat is alleen bij Koni denk ik? Want dat zijn geen kortere schokdempers? Vandaar dat het met de Apex misschien wel lukt?Florus schreef:
Ja, Gele Koni's met -60 veren is mogelijk,komen niet los i/d veerpoot bij 't optillen v/d auto,enigste nadeel is dat je veerweg zeer kort wordt,met 't risico dat je demper kapot slaat.......
Dat gaat dan denk ik wel,alleen kom je dan aan 10cm verlaging ofzo.......geen idee of dat gaat,zul je toch moeten testen denk ik.....MartijnG schreef:Maar dan hebben we het nu over die combinatie met de Phase 1 topschotelsGaat het dan alsnog lukken? Of zou de -35 mm plus Phase 1 schotels de max zijn?
Toen ik mn 5 op de laagste stand geschroeft had was tie ook +/- 10 cm verlaagd. Dat ziet er wel ubervet uit maar het rijd echt voor geen meter.Florus schreef:
Zou het denk zoiezo niet met -60 doen, de stand van je draagarm komt namelijk extreem naar boven te staan, wat je rijgedrag weer negatief beïnvloed
en nu ook op de Clio, gaat primaFlorus schreef:Klopt precies !
Als jij de korte dempers hebt van Apex kan je probleemloos met -60 verlagen,die zijn daar speciaal voorRay had die setup ook destijds op z'n GTT
Waaraan was dat te merken Roy? Het onderstuur probleem? Of gaan andere dingen er ook op achteruit?Roy schreef:
Toen ik mn 5 op de laagste stand geschroeft had was tie ook +/- 10 cm verlaagd. Dat ziet er wel ubervet uit maar het rijd echt voor geen meter.
Waar staat jou Blue Sport op dan? Ook -60 of schroefset?Ivo van Achthoven schreef:Idd ben ik zeker met Roy eens, mijn Bleu Sport is ook net ff te laag voor een fijne wegligging, en mn schokdempers achter staan zowat horizontaal....
Ik had hem eerst verlaagd met koni geel en -35mm. En dat vond ik best fijn sturen alleen zag het er niet zo vet uit. Daarna die gaz dempers van k-tec eronder geschroeft en meteen op de laagste stand gezetMartijnG schreef:Waaraan was dat te merken Roy? Het onderstuur probleem? Of gaan andere dingen er ook op achteruit?Roy schreef:
Toen ik mn 5 op de laagste stand geschroeft had was tie ook +/- 10 cm verlaagd. Dat ziet er wel ubervet uit maar het rijd echt voor geen meter.
Het is maar goed dat die -60 veren voor ph1 bijna niet te leveren zijn anders ging de mijne ook om laag. Ziet er goed uit ArcoChris schreef:[img]http://www.5gt.nl/images/610beb3bd423fa ... c-2705.jpg[/img]
[img]http://www.5gt.nl/images/0b1bbde9281f4f ... c-2702.jpg[/img]
[img]http://www.5gt.nl/images/3c6c76711bff02 ... b-2700.jpg[/img]
[img]http://www.5gt.nl/images/30464d54fbd95f ... d-2703.jpg[/img]
[img]http://www.5gt.nl/images/ee3cf7cbbe37a0 ... e-2704.jpg[/img]
Arco schreef:Zo bevreesd was ik zonder APK ook niet....