Niet lullig bedoeld maar wat doe je hier dan??pierre schreef:ik begrijp niet
ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
VLK Groep
Antwerp classic salon, meer fotos zijn ook te vinden :
http://www.renaultclubbelgie.be/modules ... pic&t=1574
http://www.renaultclubbelgie.be/modules ... pic&t=1574
hmm mooi spul 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Moderator
- Car: Megane
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... all%29.jpg[/img]
hoor net van wouter dat deze clio total loss gereden is

hoor net van wouter dat deze clio total loss gereden is

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
heeft wouter hemtotall gereden?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
mijn pa is wel precies, en vraagt gewoon een bepaald onderdeel, waarvan benny beweert dat hij het heeft. en dan gaat pap erheen, en dan is het er niet. en dat 4x achterelkaar ofzo.waarom zou je niet negatief mogen doen ? Als iemand zen afspraken niet nakomt is het je volste recht om negatief te doen. Langs de andere kant, als je soms ziet welke personages deze mensen over de vloer krijgen dan kan ik wel begrijpen dat 'ik heb het niet' of 'daar kan ik je niet mee helpen' vlug in de mond genomen is.
vandaar dat het contact uitelkaar gelopen is. maar wel jammer dat benny voor een klant wat een a110 bij hem koopt niet de service achteraf verleend. treico en mecaparts leveren echter veel. treico is echt de moeite waard om te gaan!
is die calberson auto niet van die spuiter jean jaques faille?
-
- Über-Spammer
wat is er nog heel van die clio?
de spoilert?
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
hmm niet wat ik hoopte
had gehoopt dat hij de bumpers even eraf had gehaald voordat hij werd dubbelgevouwen

had gehoopt dat hij de bumpers even eraf had gehaald voordat hij werd dubbelgevouwen

heb je helemaal gelijk in. Ikzelf lig momenteel ook overhoop met hem. En die calberson is idd van JJ. Prachtexemplaar trouwens. Volledig onder handen genomen door Benny Raepers. Heeft je vader daar al eens contact mee gehad ? Raepers is de absolute nummer1 als het op Alpine aankomt.J-P-S schreef:mijn pa is wel precies, en vraagt gewoon een bepaald onderdeel, waarvan benny beweert dat hij het heeft. en dan gaat pap erheen, en dan is het er niet. en dat 4x achterelkaar ofzo.waarom zou je niet negatief mogen doen ? Als iemand zen afspraken niet nakomt is het je volste recht om negatief te doen. Langs de andere kant, als je soms ziet welke personages deze mensen over de vloer krijgen dan kan ik wel begrijpen dat 'ik heb het niet' of 'daar kan ik je niet mee helpen' vlug in de mond genomen is.
vandaar dat het contact uitelkaar gelopen is. maar wel jammer dat benny voor een klant wat een a110 bij hem koopt niet de service achteraf verleend. treico en mecaparts leveren echter veel. treico is echt de moeite waard om te gaan!
is die calberson auto niet van die spuiter jean jaques faille?
hallo,
Ik hoorde dat er 22 april bij RB-cartuning in Brielle een meeting wordt gehouden, weet iemand daar wat vanaf hier?
grt
Ik hoorde dat er 22 april bij RB-cartuning in Brielle een meeting wordt gehouden, weet iemand daar wat vanaf hier?
grt
zo....ik ga maar weer eens op huis aan..zit er al weer 12 u 

ej ik ben plots geen betalend lid meer, maar heb wel gedokt voor dit jaar.. wie kan ik daar voor aanschieten? (letterlijk
)

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Über-Spammer
ok 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Yep, daar weet ik wat vanLeon schreef:hallo,
grt
Ik hoop dan dat er toch wel een aardige opkomst zal zijn. Is namenlijk de zelfde dag als de clubspecial op zandvoortJeroen schreef:Yep, daar weet ik wat vanLeon schreef:hallo,
grt
Daar doen we dit jaar niet aan mee.
Hmm, Robert heeft me niets laten weten !
Naja, we zitten idd op zandvoort dan
Naja, we zitten idd op zandvoort dan

Dat klopt, het is dan ook een RMC meeting 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
en daar mag de rtc niet bij zijn?
Nog mensen naar de autorai? ik ga morgen.. vrijkaarten!

Nog mensen naar de autorai? ik ga morgen.. vrijkaarten!