Waarom nou niet fatsoenlijke remmerij eronder?
[Renault 19 16v Turbo]
Standaard schijven en klauwen!
Dat met laguna servo en hoofdremcilinder vormt mijn basis.
De reden waarom ik dat doe is dat ik eerst beetje vertrouwen in de motor wil hebben voordat ik er meer geld aan spendeer.
Enne -JO- ben er idd uit. Beide mapsensoren gaan probleem loos werken.
Dus kijk maar welke je kan missen
Dat met laguna servo en hoofdremcilinder vormt mijn basis.
De reden waarom ik dat doe is dat ik eerst beetje vertrouwen in de motor wil hebben voordat ik er meer geld aan spendeer.
Enne -JO- ben er idd uit. Beide mapsensoren gaan probleem loos werken.
Dus kijk maar welke je kan missen
Laatst gewijzigd door TMC16v op di 20 mar 2007 17:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik had al 300mm voordat die RS spul goed 'ontwikkeld' was.Xabre schreef:wat ben je toch ook eigenwijs iedereen doet er 280mm op met grotere remklauwen cliors/laguna, terwijl je dit weet koop je eerst 300mm remmen om er daarna achter te komen dat het niet gaat lukken![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ze komen er wel op hoor, Moet alleen ff langere remslangen fabrieken.
Alles op zijn tijd. Eerst wachten op me downpipe
Ik vond deze foto toegevoegde waarde hebben
[img]http://www.minddrive.nl/renault1916v/XP ... 201413.jpg[/img]
[img]http://www.minddrive.nl/renault1916v/XP ... 201415.jpg[/img]
Eindelijk is hij weer terug
[img]http://www.minddrive.nl/renault1916v/XP ... 201413.jpg[/img]
[img]http://www.minddrive.nl/renault1916v/XP ... 201415.jpg[/img]
Eindelijk is hij weer terug
Cilinderkop staat erop, stoterbussen schoon gemaakt en gemonteerd.Nokkenassen erin.
Alle sensoren er weer in voorzien van nieuwe koperringen.
Distributieriem en spanrol zijn onderweg dus dan kan de riem optijd gezet worden. Moet nog gevlochten brandstofleidingen ophalen en onder de auto vanaf de brandstofpomp onder de auto monteren
Ondertussen hoop ik dat rob tijd gevonden heeft voor mijn spruitstuk en dowpipe
[img]http://www.minddrive.nl/renault1916v/XP ... 201418.jpg[/img]
[img]http://www.minddrive.nl/renault1916v/XP ... 201424.jpg[/img]
Alle sensoren er weer in voorzien van nieuwe koperringen.
Distributieriem en spanrol zijn onderweg dus dan kan de riem optijd gezet worden. Moet nog gevlochten brandstofleidingen ophalen en onder de auto vanaf de brandstofpomp onder de auto monteren
Ondertussen hoop ik dat rob tijd gevonden heeft voor mijn spruitstuk en dowpipe
[img]http://www.minddrive.nl/renault1916v/XP ... 201418.jpg[/img]
[img]http://www.minddrive.nl/renault1916v/XP ... 201424.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door TMC16v op za 24 mar 2007 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.
ziet er goed uit! 
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Wat nou downpipe? Toch maar weer de turbo? Spruitstuk had je toch al voor de turbo? Kennet effe niet meer volgen.
Lijkt wel op te schieten. Heb je strax een compressorblok reserve 
[img]http://www.minddrive.nl/renault1916v/XP ... 201431.jpg[/img]
En dan moet ut dr alleen nog in
Kabelboom moet er nog omheen en dan kan hij er voor in
EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En dan moet ut dr alleen nog in
Kabelboom moet er nog omheen en dan kan hij er voor in
EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Martijn Kool
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
je houdt niet over bij het schutbord denk ik of wel?
mooi dat die er eindelijk in kan! succes :V
mooi dat die er eindelijk in kan! succes :V
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Moment van inbouwen is bijna daar,
Laatste dingen die nog moeten gebeuren voor dat de motor erin kan:
-Brandstofleidingen aansluiten.
-Distributieriem & Multiriem monteren.
-Uitlaatspruitstukflens aanpassen op de flens van de turbo.
-Oilretour Monteren.
-Bedrading aansluiten van Olietemp sensor.
-Distributiekap modificeren.
En dan kan hij er morgen dus in gehangen worden
[img]http://www.minddrive.nl/renault1916v/XP ... 201433.jpg[/img]
Laatste dingen die nog moeten gebeuren voor dat de motor erin kan:
-Brandstofleidingen aansluiten.
-Distributieriem & Multiriem monteren.
-Uitlaatspruitstukflens aanpassen op de flens van de turbo.
-Oilretour Monteren.
-Bedrading aansluiten van Olietemp sensor.
-Distributiekap modificeren.
En dan kan hij er morgen dus in gehangen worden
[img]http://www.minddrive.nl/renault1916v/XP ... 201433.jpg[/img]
-
Jochem de Haas
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Ben benieuwd.............
ziet er veelbelovend uit.
als het niet past gewoon een deuk ik je schutbord rammen joh
de volvo 850 T5R van een kameraad van mij is jeroen vd belt ook een grotere windmolen op aan het fabrieken en daarvoor moest het schutbord ook even bewerkt worden
als het niet past gewoon een deuk ik je schutbord rammen joh
de volvo 850 T5R van een kameraad van mij is jeroen vd belt ook een grotere windmolen op aan het fabrieken en daarvoor moest het schutbord ook even bewerkt worden
-
Jean-Paul-S
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
blijf je ook die remmen gebruiken die er nu onder zitten?
-
Jean-Paul-S
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Jeeeuh distributiekap verkloot
Lak dondert er weer af
Strax nog es een poging doen
[img]http://www.renault1916v.com/XP-HB-32/Af ... 201435.jpg[/img]
Lak dondert er weer af
Strax nog es een poging doen
[img]http://www.renault1916v.com/XP-HB-32/Af ... 201435.jpg[/img]
-
Martijn Kool
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
ontvetten wil wel eens helpen, vooral met thinnerTMC16v schreef:Jeeeuh distributiekap verkloot![]()
Lak dondert er weer af![]()
Strax nog es een poging doen![]()
![]()
![]()
[img]http://www.renault1916v.com/XP-HB-32/Af ... 201435.jpg[/img]
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
Jean-Paul-S
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
distributiekap nieuw kost iets van 37 euro. dan weet je dat als het je echt niet lukt. heb je grondprimer gebruikt?
hij zit er in: (De fotos zeggen genoeg)
En 1 zin: GVD
Dat ik geen grotere turbo gekocht heb.
Blijkt nu riant ruimte voor een goed hitte schild, Wat we ook zelf gaan fabrieken.
Gisteravond samen met martijn nog tot 23uur bezig geweest om alles erop en eraan te krijgen.
We bleven stekken op een ontbrekende fusee kogel.
Excuus voor de kwaliteit, Had geen zin meer om de digicam op te zoeken.
Vanavond komen er 2 nieuwe kogels onder.
[img]http://www.minddrive.nl/renault1916v/XP ... 201437.jpg[/img]
[img]http://www.minddrive.nl/renault1916v/XP ... 201438.jpg[/img]
En 1 zin: GVD
Blijkt nu riant ruimte voor een goed hitte schild, Wat we ook zelf gaan fabrieken.
Gisteravond samen met martijn nog tot 23uur bezig geweest om alles erop en eraan te krijgen.
We bleven stekken op een ontbrekende fusee kogel.
Excuus voor de kwaliteit, Had geen zin meer om de digicam op te zoeken.
Vanavond komen er 2 nieuwe kogels onder.
[img]http://www.minddrive.nl/renault1916v/XP ... 201437.jpg[/img]
[img]http://www.minddrive.nl/renault1916v/XP ... 201438.jpg[/img]
Hij loopt maar rijdt nog niet,
Motor sloeg niet in 1x aan,
BDP sensor was stuk en we hadden geen goede massa op de bobine.
First Fire is vastgelegd op video
Er lekken nog 2 waterslangen,
Dus dat wordt morgen even opzoek tussen de reserve naar betere versies.
[img]http://www.minddrive.nl/renault1916v/XP ... 201439.jpg[/img]
Motor sloeg niet in 1x aan,
BDP sensor was stuk en we hadden geen goede massa op de bobine.
First Fire is vastgelegd op video
Er lekken nog 2 waterslangen,
Dus dat wordt morgen even opzoek tussen de reserve naar betere versies.
[img]http://www.minddrive.nl/renault1916v/XP ... 201439.jpg[/img]