Hessel schreef:tis mijn pa die zijn vrije ochtend heeft opgeofferd om met zoonlief de 19 naar de garage te brengen.
De medewerkers van de garage vertikten het om een duidelijke afspraak te maken om de auto op te halen voor een nieuwe aandrijfas.
.
.
.
.
.
.
Dus heeft Lex hoogeveen binnenkort weer een auto erbij in onderhoud
wat een kutten zeg
ze zouden hemkomen halen
Wat ik zeg...stelleje kneudels...Hoogeveen heeft er na de garantie periode een auto in onderhoud bij
Vandaag op circuit Zandvoort nog aardig wat Reno's gezien.
Stond een sjees5 in oranje ergens op een trailer.
Een nette blauwe Clio16v op originele schoepenvelgen, volgens mij een importje kenteken verder vergeten.
Nog een clio16v met gouden schoepenvelgen met achterberg sticker op de klep, reed wat rondjes op het paddock 48-HL-NS
Nog een sjeesclio in geel blauw geloof ik, reed wle met 16v kap maar met normale bumpers. Weenie watvoor motor erin lag verder.
En nog een goed lage zwarte twingo met leuke 13" velgies op de boulevard.
vanavond gespot op de a32 tussen heerenveen en akkrum. Een zwarte clio 16v XV-ZH-75. Haalde mij in vlak voor akkrum en ging er bij akkrum af. Zat een leuk pijpje onder.
A28 richting groningen, vlak voor het julianaplein, vaal rode, of hele vieze clio 16V, met een hele platte linkervoorband.... kenteken RH-SF-12, geen personen te bekennen, 2 uur later stond ie er nog! Bekende?
Vandaag in Best een Clio RS met toeters en bellen
kenteken 06-FV-HD
even achteraan gegaan met de 19. Jongen gooide flink het gas erop.
Ik had ze een sticker willen geven, maar ze zijn niet gestopt helaas.
Vanochtend tussen kwart over 9 en half 10 in Nijmegen op de Kapittelweg (bij de HAN) een leuke bordeaux rode 16v, kenteken: VV-51-DP. Bodykitje, beetje herrie, verlaagd, etc
das de oude van Matthew (monteur bij Coppes, bergharen); nu Megane Coupe 2.0 8V. Zat een achterbergtorretje in en was vroege hard rood, net als die van paul. Ex grijs kenteken....
Marieke schreef:Vanochtend tussen kwart over 9 en half 10 in Nijmegen op de Kapittelweg (bij de HAN) een leuke bordeaux rode 16v, kenteken: VV-51-DP. Bodykitje, beetje herrie, verlaagd, etc
die reed zondag nog langs de matrixx voorbij toen we stonden te wachten op 2 bepaalde iemanden . zie ik ook vaak smorgen op de graafseweg rijdt ie in tegengestelde richting
37-TX-DL ? Is dat Marcus niet? Vanmorgen op de A4 omstreeks 8:05 uur ter hoogte van Roelofaarendsveen. Een zwarte clio 16V met rtc raamstickers Kenteken: JG-HV-20. Werd bestuurd door een leuke blonde dame