-jo- schreef:"Ik wil een voorbeeld stellen. Het geld interesseert me helemaal niets, een begrafenis is duurder. Het gaat mij om het principe. Het is een stuk erger als je je kind in een rolstoel moet rondrijden of zelfs moet begraven."
waarom koop je em dan een GTI ? Achterlijke idioot ...niet meer dan dat.
wat is er precies gebeurd dan? invalide geworden nadat zoals alle gti's hun noodlot gevonden hebben?
Nee z'n zoon die was regelmatig aan het racen begrijp ik eruit, dat vond pa niet zo'n goed idee omdat ie zuinig is op z'n zoon. Toen heeft ie een moer onder het gaspedaal gelast zodat de GTI nog maar 160 kon ofzo... Als z'n zoon die moer er onder vandaan zou halen dan zou de auto in de schredder gaan... Natuurlijk heeft die jongen die moer er onder vandaan gehaald
-jo- schreef:"Ik wil een voorbeeld stellen. Het geld interesseert me helemaal niets, een begrafenis is duurder. Het gaat mij om het principe. Het is een stuk erger als je je kind in een rolstoel moet rondrijden of zelfs moet begraven."
wat is er precies gebeurd dan? invalide geworden nadat zoals alle gti's hun noodlot gevonden hebben?
Nee z'n zoon die was regelmatig aan het racen begrijp ik eruit, dat vond pa niet zo'n goed idee omdat ie zuinig is op z'n zoon. Toen heeft ie een moer onder het gaspedaal gelast zodat de GTI nog maar 160 kon ofzo... Als z'n zoon die moer er onder vandaan zou halen dan zou de auto in de schredder gaan... Natuurlijk heeft die jongen die moer er onder vandaan gehaald
Hoppa...
t is ook een sukkel, ik maakte de gaskabel gewoon korter -> dan maar wat hoger stationair
Tim_Coupe schreef:Nee z'n zoon die was regelmatig aan het racen begrijp ik eruit, dat vond pa niet zo'n goed idee omdat ie zuinig is op z'n zoon. Toen heeft ie een moer onder het gaspedaal gelast zodat de GTI nog maar 160 kon ofzo... Als z'n zoon die moer er onder vandaan zou halen dan zou de auto in de schredder gaan... Natuurlijk heeft die jongen die moer er onder vandaan gehaald
Hoppa...
Hoppa...
t is ook een sukkel, ik maakte de gaskabel gewoon korter -> dan maar wat hoger stationair
waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?
gat in gaspedaal als moer op bodem gelast zit
gat in bodem als moer op gaspedaal gelast zit
de pap van een vriendin heeft een m3 uit 2003. ik mocht er een keer mee rijden, lag er ook een blokje onder. alsjeblieft meneer, dat hoort er niet in thuis
Sander2 schreef:Ok, en bumper zonder grille kost dus zo'n 155? Of was 250 zonder grille?
Enig idee hoe duur het is als de bumper zonder grille nog gespoten moet worden?
Thanks.
250, is bumper ongespoten zonder grille, dan moet hij nog gespoten worden en dat kost ook ca. 250 euro!
Beter/verder informeren, dat moet voor een stuk minder kunnen dat spuiten!