Clio van borbets naar steffans..german style (new pics)
hoe is het eigelijk met de kilometer afwijking?
Immer wieder die verdammte Holländer
ze slijten aan in mijn wielkast achter..helaas:( komt omdat de auto ook behoorlijk verlaagd is.Frits Clio 16v schreef:Ben je ze nu alweer zat? (RTC Markt)
Of passen ze toch niet zo lekker?
Enige optie was de kasten laten rollen..nou daar waren ze dus mee bezig alleen de lak begon te barsten..met andere woorden spuiten...
Nou dat wordt me tegek
hoeveel issie verlaagd dan?
als het al gebarsten is, ben je al te laat....dat moet je zoweizo spuiten, anders flikkert je wielkast over exact 328 dagen uit elkaar van de roest. Leve Renault....
wat zit er voor onder, alleen veren? dan is het niet meer als 40mm. en de torsie achter 1 tandje omhoog?
voor veren 8ter indd torsienaaf die in theoretisch omhoog zou kunnen..alleen zit deze vast geroest..en een andere as eronder zetten ga ik ook echt niet doen:)-Ray- schreef:wat zit er voor onder, alleen veren? dan is het niet meer als 40mm. en de torsie achter 1 tandje omhoog?
lakstiftje zeker?Jasper schreef:is natuurlijk al bijgewerkt...Haas schreef:als het al gebarsten is, ben je al te laat....dat moet je zoweizo spuiten, anders flikkert je wielkast over exact 328 dagen uit elkaar van de roest. Leve Renault....
succes he....
bwoaah cliootje krijg je toch wel los? tis geen ouwe zilveren GT van 86 

jep onderkant kast, zie je niets van+ het is de toplaklaag die scheurde(haarscheurtje) dus metaal was nog niet te zienHaas schreef:lakstiftje zeker?Jasper schreef:is natuurlijk al bijgewerkt...Haas schreef:als het al gebarsten is, ben je al te laat....dat moet je zoweizo spuiten, anders flikkert je wielkast over exact 328 dagen uit elkaar van de roest. Leve Renault....
succes he....
meppen en beuken.....tis je moeder nietJasper schreef:valt tegen-Ray- schreef:bwoaah cliootje krijg je toch wel los? tis geen ouwe zilveren GT van 86

geloof me , we hebben al heel wat geprobeert;) nee vind t mooi geweest zo ik ga geen verdere aanpassingen doen om die velgen passend te krijgen:) ook als de torsie 1 tandje omhoog gaat..dan zal het toch problemen opleveren als je met meer dan 1 pers gaat rijdenHaas schreef:meppen en beuken.....tis je moeder nietJasper schreef:valt tegen-Ray- schreef:bwoaah cliootje krijg je toch wel los? tis geen ouwe zilveren GT van 86
doe eens een search op 'Ravensburger' hier op het forum 

-
- Über-Spammer
bah!
dat witte kenteken alleen al... 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Contacteer:
Idd mjaa dat zijn duitsers:joeri_clio16V schreef:dat vind k nou zó lelijk he, die rand vanachter aan de wielkassen
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 8c0526.jpg[/img]
-
kheb ook de steffan's.
Tiefbett, ubergeil.
Typisch duitse tuning en staat zeer netjes.
grtz.
Tiefbett, ubergeil.
Typisch duitse tuning en staat zeer netjes.
grtz.
-
zitten er al 3 jaar onder.
stuur ze naar je toe.
stuur ze naar je toe.
Bwa ik vind dat het niet altijd hetzelfde moet zijn. Ok een Williams is prachtig standaard maar je mag hem toch iets persoonlijk geven, niet?-Ray- schreef:mooie wielen, alleen niet onder een williams. daar horen de originele speedlines onder, of de speedline maxi's.
maar das mijn mening

(Ik spreek uit in't algemeen want zelf vind ik de velgen niet passen)