oke dankjeJ-P-S schreef:je hebt nodig:
een 2.0 motor
een goede sterke versnellingsbak (tenzij je van motor in/uitbouwen houd)
kabelboom is niet nodig
ecu williams
remmen hoef je niet aan te passen, kan wel. is wel zo veilig natuurlijk

oke dankjeJ-P-S schreef:je hebt nodig:
een 2.0 motor
een goede sterke versnellingsbak (tenzij je van motor in/uitbouwen houd)
kabelboom is niet nodig
ecu williams
remmen hoef je niet aan te passen, kan wel. is wel zo veilig natuurlijk
wel mooi dat je tenminste nog uit drie kan kiezenBart V schreef:De williams bak (JC5) = een goede sterke (lees: betere) versnellingsbak. Je kan hem ook nemen van een clio RS, of een megane 1 2.0 16V
jah idd heb de andere kant net ook even bekeken en daar zitten wel twee blokjes. echt niet te geloven dat ie zo door de keuring is gekomen. en als het goed is kan zo'n blok er ook niet tussen weg slijten. dus heeft die vieze vuile eikel van een vorige eigenaar en er gewoon nooit een andere bij gezet. en rij ik al dik drie jaar zo rond.MartijnG schreef:Heb je helemaal gelijk in ja...alleen aan de achterkant zit een blok.
En na 3 jaar kom je er pas achter dat je een remblok zou missen??jiggy schreef:jah idd heb de andere kant net ook even bekeken en daar zitten wel twee blokjes. echt niet te geloven dat ie zo door de keuring is gekomen. en als het goed is kan zo'n blok er ook niet tussen weg slijten. dus heeft die vieze vuile eikel van een vorige eigenaar en er gewoon nooit een andere bij gezet. en rij ik al dik drie jaar zo rond.MartijnG schreef:Heb je helemaal gelijk in ja...alleen aan de achterkant zit een blok.
het zou kunnen hoor, maar lijkt me stug. als ik achteraf het aankoops rapport had gehad voor de clio 16v. had ik deze clio nooit gekocht. ben al zoveel problemen tegen gekomen en dingen die miste. heb uiteindelijk alles wel weer gekocht en weer gemaakt.+Clio16v+ schreef:dat roest dan toch helemaal weg als die kant niet geremd wordt?
nou toen we de clio verlaagd hebben heb ik er niet opgelet dat is nu 1,5 jaar geleden, maar had wel dat de handrem iets minder werkte. als het goed is zou het blokje er niet tussen weg kunnen vallen. omdat je hem er tussen schuift. maar jah zal morgen maar een nieuwe setje remblokken halen. blijft gewoon beetje aan de vagekant.Robke schreef:En na 3 jaar kom je er pas achter dat je een remblok zou missen??jiggy schreef:jah idd heb de andere kant net ook even bekeken en daar zitten wel twee blokjes. echt niet te geloven dat ie zo door de keuring is gekomen. en als het goed is kan zo'n blok er ook niet tussen weg slijten. dus heeft die vieze vuile eikel van een vorige eigenaar en er gewoon nooit een andere bij gezet. en rij ik al dik drie jaar zo rond.MartijnG schreef:Heb je helemaal gelijk in ja...alleen aan de achterkant zit een blok.
Dat lijkt me sterk.
Dat remblok is er waarschijnlijk uit gevallen omdat ze niet geborgd lijken te zitten......
die van het rtc profiel is niet van mijDennis_16v schreef:jiggy, net ff die foto van je clio bekeken, en vind m uber![]()
Dat witte, incl handgrepen, velgen, verlaging, te mooi gewoon![]()
![]()
![]()
die van jou ziet r ook niet verkeerd uitjiggy schreef:die van het rtc profiel is niet van mijDennis_16v schreef:jiggy, net ff die foto van je clio bekeken, en vind m uber![]()
![]()
![]()
die staat op marktplaats te koop, maar vondt super mooi bakje. onderste is de mijne.
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... rcel_2.JPG[/img]
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... _A0868.jpg[/img]
die van mij is nog niet klaar moet nog ff gespoten worden. kon de advertentie ook niet meer vindenDennis_16v schreef:die van jou ziet r ook niet verkeerd uitjiggy schreef:die van het rtc profiel is niet van mijDennis_16v schreef:jiggy, net ff die foto van je clio bekeken, en vind m uber![]()
![]()
![]()
die staat op marktplaats te koop, maar vondt super mooi bakje. onderste is de mijne.
, ingelaste booskijkers...
maare zie de advertentie nergens staan?
Moet je die niet draaien en drukken tegelijk?jiggy schreef:wie weet hoe ik de remcilinder links achter kan terug drukken. dat zou toch gewoon aardig soepel moeten gaan?? heb het zelf al met een lijmtang geprobeert, maar kreeg hem niet terug.
jah hoorRoy schreef:Was je handrem er wel af?
dat zou kunnen. kon het voorste stukje van de cilinder wel draaien.Arjen schreef:Moet je die niet draaien en drukken tegelijk?jiggy schreef:wie weet hoe ik de remcilinder links achter kan terug drukken. dat zou toch gewoon aardig soepel moeten gaan?? heb het zelf al met een lijmtang geprobeert, maar kreeg hem niet terug.