[Clio I] MaSteR Einde Project --> Clio Verkocht + Foto's
-
- Berichten: 324
- Lid geworden op: zo 12 dec 2004 22:10
- Locatie: Dinxperlo
- Contacteer:
Wie heeft ervaring met het volgende probleem of weet een goede oplossing: Het zit namelijk zo mijn dakraam (origineel Renault - één klapstand) sluit namelijk niet goed af, het zuist aan je horen bij elke snelheid...dit verhelp ik altijd door hem iets op spanning te zetten door em iets naar beneden te trekken.
Ik ben naar de plaatselijke Renault garage gegaan om een origineel dakraamrubber (dat versleten is) te halen. Hier kreeg ik wat minder goed nieuws te horen namelijk dat die niet meer werden gemaakt dus t kwam erop neer dat ik zelf maar een oplossing moest bedenken. En hij is super relaxt in de zomer dus ik wil hem absoluut niet dichtkitten...een tochtstrip aanbrengen zoals ze dat wel eens doen bij deuren en kozijnen lijkt me een optie, weet niet of iemand anders goede suggesties heeft?
Ik ben naar de plaatselijke Renault garage gegaan om een origineel dakraamrubber (dat versleten is) te halen. Hier kreeg ik wat minder goed nieuws te horen namelijk dat die niet meer werden gemaakt dus t kwam erop neer dat ik zelf maar een oplossing moest bedenken. En hij is super relaxt in de zomer dus ik wil hem absoluut niet dichtkitten...een tochtstrip aanbrengen zoals ze dat wel eens doen bij deuren en kozijnen lijkt me een optie, weet niet of iemand anders goede suggesties heeft?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
informeer eens bij bedrijven in de buurt die van die opendakjes inbouwen, misschien dat die wel weten wat je moet /kan doen
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Webasto kan volgens mij nog wel de rubbers leveren, ik moet ook nog een origineel dakraamrubber hebben voor mijn R19 16V
-
- Berichten: 324
- Lid geworden op: zo 12 dec 2004 22:10
- Locatie: Dinxperlo
- Contacteer:
Rubbers blijft toch een probleem om aan te komen...mjaa misschien is iets van tochtband toch een optie.
Maargoed ben nog op zoek naar een setje verlagingsveren/dempers t liefst hardheid instelbaar (Koni Geel oid)...dus als iemand toevallig nog graag iets kwijt wil PM
Maargoed ben nog op zoek naar een setje verlagingsveren/dempers t liefst hardheid instelbaar (Koni Geel oid)...dus als iemand toevallig nog graag iets kwijt wil PM

-
- Berichten: 324
- Lid geworden op: zo 12 dec 2004 22:10
- Locatie: Dinxperlo
- Contacteer:
Nog niet echt veel verder kunnen komen met het dakraam, dus binnenkort proberen om evt. een soort van tochtbank vast te plakken aan de binnenkant van het dakraam...
Vandaag wel bezig geweest met de ventilator van de verwarming (al 2 dagen krabben onderweg
)...een van de kabels had een los contact en de stekkers waren erg vervormd. Vandaar ff stukje ingekort met nieuwe kabelschoentjes en t werkt gelukkig weer perfect....
Ben er nu dus helemaal zeker van dat de vorige eigenaar een ontzettende beunhaas was. Voor afdichting van kabels gebruikt men namelijk kit...dit smeert men er voldoende op zodat de kabels in een juiste positie komen waardoor er met een breuk in de kabel(s) gewoon kan worden doorgereden
De zoektocht naar andere dempers/veren is ook gelukt...blijft lastig om voor een niet 16V Clio een leuk setje te vinden. Nu is het een schroefsetje geworden van Ultimate (B-merk met goede prijs/kwaliteitverhouding) Dus dat wordt zakken
T zal zo ongeveer begin volgend jaar worden als ze eronder komen te zitten...zal dan meteen wat foto's schieten!
Vandaag wel bezig geweest met de ventilator van de verwarming (al 2 dagen krabben onderweg

Ben er nu dus helemaal zeker van dat de vorige eigenaar een ontzettende beunhaas was. Voor afdichting van kabels gebruikt men namelijk kit...dit smeert men er voldoende op zodat de kabels in een juiste positie komen waardoor er met een breuk in de kabel(s) gewoon kan worden doorgereden

De zoektocht naar andere dempers/veren is ook gelukt...blijft lastig om voor een niet 16V Clio een leuk setje te vinden. Nu is het een schroefsetje geworden van Ultimate (B-merk met goede prijs/kwaliteitverhouding) Dus dat wordt zakken

Die rubbers kun je op veel plekken gewoon laten maken. Komen gewoon op lengte van een rol af en kost bijna niets.
Ik weet alleen niet precies waar, kijken of ik daar binnenkort achter kan komen..
Ik weet alleen niet precies waar, kijken of ik daar binnenkort achter kan komen..
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Als je daar nog achter kan komen zou ik dat ook bijzonder interessant vinden... (mijn dakraampje lekt gelukkig niet, maar hij maakt me wel wat teveel lawaai)
-
- Berichten: 324
- Lid geworden op: zo 12 dec 2004 22:10
- Locatie: Dinxperlo
- Contacteer:
Dat zal heel fijn zijn...k heb al hier en daar rondgevraagd, maar ze zullen dan idd op maat moeten worden gemaakt.Riël Notermans schreef:Die rubbers kun je op veel plekken gewoon laten maken. Komen gewoon op lengte van een rol af en kost bijna niets.
Ik weet alleen niet precies waar, kijken of ik daar binnenkort achter kan komen..
Giga is overdreven maar je moet in haakse bochten idd ff goed in je zijruiten kijken..Christian schreef:wat een giga dooie hoek krijg je der van of lijkt dat nou zo?
Vette bak heb je ervan gemaakt master!
Zelf heb ik nu een 1.4 s gekocht uit '94 en zie het ook wel zitten om m om te gaan toveren
Maarja eerst maar eens zorgen dat ie heel de winter doorkomt
ik vind het nu toch te koud om te sleutelen, moet alles buiten doen 

Zelf heb ik nu een 1.4 s gekocht uit '94 en zie het ook wel zitten om m om te gaan toveren

Maarja eerst maar eens zorgen dat ie heel de winter doorkomt

-
- Berichten: 324
- Lid geworden op: zo 12 dec 2004 22:10
- Locatie: Dinxperlo
- Contacteer:
Jaa jongens nog ff geduld...als alles goed verloopt volgende week zaterdag schroefsetje (van Ultimate) eronder. Dan wordt het redelijk zakken
(maar niet extreem i.v.m. polyester bumper).
Als het dan ook nog een beetje mee zit (i.v.m. torsie-as achter die waarsschijnlijk vast zit) dan lagertje van de waterpomp ook vervangen. Ga er in ieder geval voor zorgen dat het voor de openingsmeeting voor mekaar is.
Toekomst plannen: Dit jaar hopelijk nog andere velgjes (Brock B2 Supercup) en achterklep ooit nog een keer strak maken.

Als het dan ook nog een beetje mee zit (i.v.m. torsie-as achter die waarsschijnlijk vast zit) dan lagertje van de waterpomp ook vervangen. Ga er in ieder geval voor zorgen dat het voor de openingsmeeting voor mekaar is.
Toekomst plannen: Dit jaar hopelijk nog andere velgjes (Brock B2 Supercup) en achterklep ooit nog een keer strak maken.
-
- Berichten: 324
- Lid geworden op: zo 12 dec 2004 22:10
- Locatie: Dinxperlo
- Contacteer:
Aanstaande zaterdag komt het schroefsetje eronder
Is alleen even afwachten of de torsie ook los wil.
We hebben een gereedschapje gemaakt zoals int sticky, alleen bij een 306 die 2 jaar geleden aan de achterkant was verlaagd wou die al niet los dus is ff afwachten...
Heb wel een bedrijf hier in de buurt die het doet zonder problemen met aangepast gereedschap voor 150.
Weet niet wat jullie mening hierover is? Heb weinig tot geen ervaring met die $^%# Torsie

We hebben een gereedschapje gemaakt zoals int sticky, alleen bij een 306 die 2 jaar geleden aan de achterkant was verlaagd wou die al niet los dus is ff afwachten...
Heb wel een bedrijf hier in de buurt die het doet zonder problemen met aangepast gereedschap voor 150.
Weet niet wat jullie mening hierover is? Heb weinig tot geen ervaring met die $^%# Torsie

-
- Berichten: 1742
- Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
- Locatie: Assen
- Contacteer:
haHa voor 150 eurie wil ik het ook wel doen , wat een afzetters!!!
ff een slagtrekker regelen en een staaf 18 mm ijzer en een moker, paar dagen van te voren goed met een roest oplos middel aan de slag. en je bent zo klaar!
ff een slagtrekker regelen en een staaf 18 mm ijzer en een moker, paar dagen van te voren goed met een roest oplos middel aan de slag. en je bent zo klaar!
-
- Berichten: 324
- Lid geworden op: zo 12 dec 2004 22:10
- Locatie: Dinxperlo
- Contacteer:
Zo makkelijk staat het idd ook bij t sticky, en dan is 150 eurie msschn wel erg duur jep...we zullen t eerst wel ff zelf probereneevvoo schreef:haHa voor 150 eurie wil ik het ook wel doen , wat een afzetters!!!
ff een slagtrekker regelen en een staaf 18 mm ijzer en een moker, paar dagen van te voren goed met een roest oplos middel aan de slag. en je bent zo klaar!

-
- Berichten: 1742
- Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
- Locatie: Assen
- Contacteer:
bij die van mij , heb ik ook eerst op lopen klooien, alle bouten knapten en draaide dat pvc ding aan gort. toen zelf zo'n slagtrekker gemaakt. binnen 5 klappen was ie los, en die van mij zaten echt vast.
kijk wel uit dat je je schroefdraad niet sloopt met een slagtrekker, ik zou voor een massief rond20 gaan en een grote hamert 

-
- Berichten: 324
- Lid geworden op: zo 12 dec 2004 22:10
- Locatie: Dinxperlo
- Contacteer:
Euhhh Jaja...jij weet waar je t over hebtHaas schreef:kijk wel uit dat je je schroefdraad niet sloopt met een slagtrekker, ik zou voor een massief rond20 gaan en een grote hamert


Naar BINNEN meppen!!!
je komt maar langs, ik beuk dat ding er wel voor je uit. Heb echt het ideale gereedschap gevonden 

-
- Berichten: 324
- Lid geworden op: zo 12 dec 2004 22:10
- Locatie: Dinxperlo
- Contacteer:
Haha oke dan ben benieuwd naar Žhet ideale gereedschapŽ...ik ga me best doen vant weekend, kijken of het gaat lukken zo niet dan hoor je nog wel van meHaas schreef:je komt maar langs, ik beuk dat ding er wel voor je uit. Heb echt het ideale gereedschap gevonden

-
- Über-Spammer
- Berichten: 14527
- Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
- Locatie: Nieuw Vennep
- Contacteer:
Zou maar naar Dokter Haas gaan, weet je cker dat je volgende week erook bij kunt zijnMaSteR Clio schreef:Haha oke dan ben benieuwd naar Žhet ideale gereedschapŽ...ik ga me best doen vant weekend, kijken of het gaat lukken zo niet dan hoor je nog wel van meHaas schreef:je komt maar langs, ik beuk dat ding er wel voor je uit. Heb echt het ideale gereedschap gevonden

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Berichten: 324
- Lid geworden op: zo 12 dec 2004 22:10
- Locatie: Dinxperlo
- Contacteer:
Zoals in de planning stond aangegeven was het gisteren tijd om het schroefsetje eronder te plaatsen en tevens de torsie as achter te verlagen.
En het zat eens een keer helemaal mee, het is goed verlopen
Dan volgt nu het fotoverslag
Allereerst begonnen met verwijderen van de originele veerpoot...op geen problemen gestuit:
Rechts
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 8312bf.jpg[/img]
Links
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 0bce12.jpg[/img]
En daar kwam een hele mooie vervanging voor:
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 581dcf.jpg[/img]
Allereerst moesten we een paar dingen overzetten van de originele veerpoot zoals dat kapje wat bovenop de veerpoot komt:
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 7f578e.jpg[/img]
FF borgringetje eraf halen: (Pas op met je hoofd)
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... a0f957.jpg[/img]
Boel overzetten:
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 7f578e.jpg[/img]
1x links en 1x rechts:
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 9d99c1.jpg[/img]
Originele shit:
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... bb894f.jpg[/img]
En dan kan het beginnen......zakken met die handel:
Hoog
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... a8ef3c.jpg[/img]
Lager
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... a0818b.jpg[/img]
Laagst (Mooi werk zo'n schroefset
)
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 7382f3.jpg[/img]
Nou dat was dat...voor is klaar dus naar achter, hier ook een mooi bijpassend setje stugge achterdempers:
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... b43ade.jpg[/img]
En toen moest er begonnen worden aan wat wij dachten de zwaarste klus...na vele verhalen gehoord te hebben over gebroken torsie assen, tot muurvaste torsies waarbij draadeinden afbraken. Zijn we maar een poging gaan doen (fijn om te weten voordat je eraan begint
)
Dempers beide zijdes eerst maar eens verwijderen
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 27d35f.jpg[/img]
Dopjes eraf:
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... f4ea7b.jpg[/img]
PROBLEEM
kunnen niet goed bij de torsie komen door het zijskirt dat in de weg zit.
Dus we moesten iets verzinnen: Of zijskirt eraf die vastgekit en gepopt zit. Of de achteras los maken van de carrosserie. Dan dat maar doen, maar die zaten muur en muur vast. Totdat ik me bedacht
dat die bouten misschien wel onder de achterbank vast zaten. En dat klopte
Dus ik met alle kracht die klem + bout vasthouden en Rob maar ratelen met een mega hefboom (want de luchtsleutel kon het karwei niet aan).
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... f562fa.jpg[/img]
Dan maar eens ons gereedschapje gaan gebruiken om de torsie-staven een stukje eruit te krijgen:
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 8ec792.jpg[/img]
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 33c5c6.jpg[/img]
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 27b26c.jpg[/img]
En toen moest het gebeuren, waar alles tegen kon zitten...ging het gewoon goed, eigelijk zelfs te makkelijk (Waar we boos om werden haha). We hoefden nauwelijks kracht te zetten en we trokken de torsie staaf er zo uit
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 995f38.jpg[/img]
Maargoed hier nog ff weer wat foto's van hoe het was en hoe t nu is:
Hoog
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 2f4872.jpg[/img]
Lager
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... ed10e1.jpg[/img]
Laagst
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 856f7d.jpg[/img]
En bij dit laatste is het ook gebleven...dus al met al zeer geslaagd dagje sleutelen.
Voor ben ik 3 cm naar beneden gegaan (gezien mijn oude setje) dus het zal ongeveer tussen de 6 en 7 cm liggen.
Achter zat ik ook (denk ik) op ongeveer 3 cm en daar zijn we 4 cm naar beneden gegaan. Dus dit zal ook tussen de 6 en de 7 cm liggen.
En het rijdt echt fantastisch!! Super aankoop en ik kan het iedereen adviseren...t is niet altijd even goedkoop maar het verstellen is ideaal. De bochten kunnen heerlijk worden genomen...super direct sturen
En niet te vergeten de super looks:
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 3dc7b6.jpg[/img]
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... cc30aa.jpg[/img]
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 77a035.jpg[/img]
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 33f4e2.jpg[/img]
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... e4daf0.jpg[/img]
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 85b366.jpg[/img]
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 502d10.jpg[/img]
:w6:
Zal over een tijdje nog met wat mooiere gepoetste foto's komen...
Dat was het zo ongeveer wel (eindelijk
)
Heb me oude veerpoten en de veren (ongeveer 30 mm verlaging) en tevens de achterdempers te koop staan. Dus bij interesse, hoor ik het graag (kijk anders ff op de RTC Markt)
Hier nog ff 2 foto's na het oppoetsen:
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 817974.jpg[/img]
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 4f1713.jpg[/img]
Toekomstplannen:
* Op korte termijn laten uitdeuken (hier en daar paar kleine deukjes)
* Van de zomer andere velgen, dit worden wss Brock B2 Supercup 15"
Van de week nog ff centrale deurvergrendeling inbouwen op afstandsbediening en dan kan de auto voor de APK worden gekeurd. Als dan de waterpomp ook nog is vervangen kan ik waarschijnlijk aanwezig zijn aanstaande zondag in Breda!
En het zat eens een keer helemaal mee, het is goed verlopen

Dan volgt nu het fotoverslag


Allereerst begonnen met verwijderen van de originele veerpoot...op geen problemen gestuit:
Rechts
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 8312bf.jpg[/img]
Links
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 0bce12.jpg[/img]
En daar kwam een hele mooie vervanging voor:
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 581dcf.jpg[/img]
Allereerst moesten we een paar dingen overzetten van de originele veerpoot zoals dat kapje wat bovenop de veerpoot komt:
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 7f578e.jpg[/img]
FF borgringetje eraf halen: (Pas op met je hoofd)

[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... a0f957.jpg[/img]
Boel overzetten:
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 7f578e.jpg[/img]
1x links en 1x rechts:
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 9d99c1.jpg[/img]
Originele shit:
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... bb894f.jpg[/img]
En dan kan het beginnen......zakken met die handel:
Hoog
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... a8ef3c.jpg[/img]
Lager
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... a0818b.jpg[/img]
Laagst (Mooi werk zo'n schroefset

[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 7382f3.jpg[/img]
Nou dat was dat...voor is klaar dus naar achter, hier ook een mooi bijpassend setje stugge achterdempers:
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... b43ade.jpg[/img]
En toen moest er begonnen worden aan wat wij dachten de zwaarste klus...na vele verhalen gehoord te hebben over gebroken torsie assen, tot muurvaste torsies waarbij draadeinden afbraken. Zijn we maar een poging gaan doen (fijn om te weten voordat je eraan begint

Dempers beide zijdes eerst maar eens verwijderen
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 27d35f.jpg[/img]
Dopjes eraf:
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... f4ea7b.jpg[/img]
PROBLEEM

Dus we moesten iets verzinnen: Of zijskirt eraf die vastgekit en gepopt zit. Of de achteras los maken van de carrosserie. Dan dat maar doen, maar die zaten muur en muur vast. Totdat ik me bedacht


[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... f562fa.jpg[/img]
Dan maar eens ons gereedschapje gaan gebruiken om de torsie-staven een stukje eruit te krijgen:
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 8ec792.jpg[/img]
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 33c5c6.jpg[/img]
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 27b26c.jpg[/img]
En toen moest het gebeuren, waar alles tegen kon zitten...ging het gewoon goed, eigelijk zelfs te makkelijk (Waar we boos om werden haha). We hoefden nauwelijks kracht te zetten en we trokken de torsie staaf er zo uit

[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 995f38.jpg[/img]
Maargoed hier nog ff weer wat foto's van hoe het was en hoe t nu is:
Hoog
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 2f4872.jpg[/img]
Lager
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... ed10e1.jpg[/img]
Laagst
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 856f7d.jpg[/img]
En bij dit laatste is het ook gebleven...dus al met al zeer geslaagd dagje sleutelen.
Voor ben ik 3 cm naar beneden gegaan (gezien mijn oude setje) dus het zal ongeveer tussen de 6 en 7 cm liggen.
Achter zat ik ook (denk ik) op ongeveer 3 cm en daar zijn we 4 cm naar beneden gegaan. Dus dit zal ook tussen de 6 en de 7 cm liggen.
En het rijdt echt fantastisch!! Super aankoop en ik kan het iedereen adviseren...t is niet altijd even goedkoop maar het verstellen is ideaal. De bochten kunnen heerlijk worden genomen...super direct sturen

[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 3dc7b6.jpg[/img]
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... cc30aa.jpg[/img]
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 77a035.jpg[/img]
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 33f4e2.jpg[/img]
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... e4daf0.jpg[/img]
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 85b366.jpg[/img]
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 502d10.jpg[/img]
:w6:
Zal over een tijdje nog met wat mooiere gepoetste foto's komen...
Dat was het zo ongeveer wel (eindelijk

Heb me oude veerpoten en de veren (ongeveer 30 mm verlaging) en tevens de achterdempers te koop staan. Dus bij interesse, hoor ik het graag (kijk anders ff op de RTC Markt)
Hier nog ff 2 foto's na het oppoetsen:
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 817974.jpg[/img]
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 4f1713.jpg[/img]
Toekomstplannen:
* Op korte termijn laten uitdeuken (hier en daar paar kleine deukjes)
* Van de zomer andere velgen, dit worden wss Brock B2 Supercup 15"
Van de week nog ff centrale deurvergrendeling inbouwen op afstandsbediening en dan kan de auto voor de APK worden gekeurd. Als dan de waterpomp ook nog is vervangen kan ik waarschijnlijk aanwezig zijn aanstaande zondag in Breda!
Laatst gewijzigd door MaSteR Clio op zo 4 mar 2007 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.
ziet er goed uit! wees blij dat die torsie as makkelijk los ging!
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Berichten: 324
- Lid geworden op: zo 12 dec 2004 22:10
- Locatie: Dinxperlo
- Contacteer:
Jep k spaar dr een beetje voor, dus ik hoop dat dat van de zomer goed gaat komen...had zelf Brock B2 Supercup in gedachten...vind ik errug stoer staan! (Met een dikke gepolijste rand)Ferdy schreef:lekker hoor,
strak tegen het asfalt met dat ding !!!
staat hem echt lekker !
gefeli met de aankoop
nu nog andere velgjes ?
Tief.....tiefer.....tiefst!

vette shit man! Flachgelegten taxi's roeleren de pan uit!

vette shit man! Flachgelegten taxi's roeleren de pan uit!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
mooi gezicht en die smalle veren, nog beter
je kan er zelfs nog een soort van hulpveertjes bijzetten op die smalle, dan ligt die nog beter
een nadeel, dat omhoog en omlaag schroeven werkt alleen als ze nieuw zijn
over enige tijd zit het allemaal vast
je kan er zelfs nog een soort van hulpveertjes bijzetten op die smalle, dan ligt die nog beter


een nadeel, dat omhoog en omlaag schroeven werkt alleen als ze nieuw zijn
over enige tijd zit het allemaal vast

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.