ACT: Twingo I
Dat kan echt veel goedkoperPetertje5 schreef:hij kan ze vast wel leveren, en volgens mij ook een dubbel uitlaat systeem, kost volgens mij wel rond de 400, maar veel goedkoper vindt je het volgens weinig, en monteren? gewoon ff de oude eraf schroeven en de nieuwe erop, is echt niet zoveel werk

Gewoon op de hobbyrobbakenbraadwerkmanier

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
zeer stomme vraag..
hoeveel ontluchtingsnippels zijn er in het koelsysteem van een twingo? 2 toch? ik blijf namelijk lucht hebben in m'n koelsysteem....
hoeveel ontluchtingsnippels zijn er in het koelsysteem van een twingo? 2 toch? ik blijf namelijk lucht hebben in m'n koelsysteem....
2
quote uit de vraagbaak:
quote uit de vraagbaak:
sluit de beide ontluchtingsnippels wanneer er koelvloeistof uitkomt zonder luchtbellen. Let op! Draai de ontluchtingsnippels nooit open bij een draaiende motor.
dank u 
nog een stom vraagje.. als ik zo bei beide nippels heb ontlucht tot er geen bellen ofzo meer uitkomen, en ik laat de motor heel effe draaien, is het dan normaal dat er in de bovenste buis weer volop lucht zit? of zit ik gewoon met een luchtbel?
dat "nooit open draaien bij draaiende motor", is dat om te voorkomen dat er hete vloeistof uit gespuwd wordt? of heeft dit nog andere redenen?

nog een stom vraagje.. als ik zo bei beide nippels heb ontlucht tot er geen bellen ofzo meer uitkomen, en ik laat de motor heel effe draaien, is het dan normaal dat er in de bovenste buis weer volop lucht zit? of zit ik gewoon met een luchtbel?
dat "nooit open draaien bij draaiende motor", is dat om te voorkomen dat er hete vloeistof uit gespuwd wordt? of heeft dit nog andere redenen?
lekker direct welJacco Osté schreef:Bekende...

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ja enig afstelwerk
loopt perfect
geen proefrit
beetje tegenstrijdig toch?
loopt perfect
geen proefrit
beetje tegenstrijdig toch?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
TheoV schreef:dank u
update:
al het werk was voor niks...
t ging op ne gegeven moment goed, en t bleef een goed niveau houden, zelfs
na effe in neutraal gedraait te hebben, en dan ben k beginnen
rijden. t heeft 14km vol gehouden, en toen was ineens m'n warme lucht in het
interieur weg, en dan 500 meter verder, vlak voor k thuis was hoor k een
fluittoon, en bij het oprijden van de oprit hierthuis, ineens een
gigantische witte rookpluim.. dan maar motorkap ontgrendeld en voorzichtig
open gedaan. een redelijk intense en langdurende straal koelvloeistof die
over m'n hele motorruimte rondgespoten werd vanuit de radiator...
heb k mijn handen en rug dus 2 en halve dag voor niks naar de vaantjes
geholpen met dat ontluchten..
maandag, dinsdag of woensdag een nieuwe radiator erin en hopen dat het dan
opgelost is..
t gaat nog spannend worden om op de openingsmeeting te raken ..
ja, tenzij ze belachelijk breed zijnegbertja schreef:Heb leuke velgen gezien in de volgende maat: 13inch 4 x 100 et 20, weet iemand of ze op een twingo phase 1 passen?

iemand interesse in 4 mooie 14" velgen men 195/45/14 rainsports, een gloednieuwe radiator (+-10km mee gereden), een recent gereviseerde cilinderkop, een blauw verlicht display met 25****km erop, een twingo met een klein motorprobleem, verlagingsveren -40mm, of vrijwel gloednieuwe monroe reflex schokdempers?
dat is inderdaad waar het op neer komt, ja...Chris@R5 schreef:Je kunt ook gewoon zeggen dat je 'm weg doet

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Wat voor 14 inch velgen zijn dat? 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
de mijne?MartijnG schreef:Wat voor 14 inch velgen zijn dat?
http://4.forumer.com/uploads/cartalk/po ... 405497.jpg
http://4.forumer.com/uploads/cartalk/po ... 405555.jpg
Zillion Nimbo 14x6.5 et38
inderdaad, maar ze gaan niet passen (kwa stijl) bij de opvolger ...Chris@R5 schreef:Best geinige wielen toch?
-
Theo, wat moet je voor die verlagingsveren hebben en wat is de staat ervan?
Gr. Paul.
Gr. Paul.
ze staan er ongeveer 2000km onder. zo goed als nieuw dus.twingoturbo schreef:Theo, wat moet je voor die verlagingsveren hebben en wat is de staat ervan?
Gr. Paul.
en voor een 100 of zo euro mogen ze weg
sow.. de vervanger heeft ongeveer het dubbel kwa vermogen en weegt een 140kg meer, en zal ovendien nog minder verbruiken, EN heeft 185dkm minder achter de kiezen....
en bezorgt mij een gigantisch imagoprobleem
een 1992 daihatsu applause xi.
maar zolang de twingo nog niet weg is, zal k hier nog wel redelijk actief blijven .. en daarna zien we nog wel
k ga de twingo wel enorm missen ...
en bezorgt mij een gigantisch imagoprobleem

een 1992 daihatsu applause xi.
maar zolang de twingo nog niet weg is, zal k hier nog wel redelijk actief blijven .. en daarna zien we nog wel

k ga de twingo wel enorm missen ...

Nope, er zou vandaag een kijker komen maar die zei een uurtje vanRonnie schreef:Twingo nou nog niet verkocht Ron?![]()
te voren af

Maar heb hem toch ff lekker gewassen en gepoetst vandaag, dus hij
ziet er weer helemaal top uit
want daar kom ik ook niet echt vaak meer

-
- Contacteer:

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
hey
ik heb gister op de meeting zwarte lexus achterlichten gekocht
maar nu werkt niet alles waar het hoort te werken
moet ik nog draadjes omwisselen ?
net als bij joosten ? http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=20954
het gaat om een twingo uit 1999
alvast bedankt Freek
ik heb gister op de meeting zwarte lexus achterlichten gekocht

maar nu werkt niet alles waar het hoort te werken
moet ik nog draadjes omwisselen ?
net als bij joosten ? http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=20954
het gaat om een twingo uit 1999
alvast bedankt Freek
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zet een boot te koop, binnen 3 dagen 5 biedingen en vandaag meteen opgehaald voor het bedrag waarvoor ie weg mocht, zo kan het dus ook. alleen kan je een boot niet met een auto vergelijken en was de boot helaas van mij oudersRontwingo schreef:Nope, er zou vandaag een kijker komen maar die zei een uurtje vanRonnie schreef:Twingo nou nog niet verkocht Ron?![]()
te voren af![]()
Maar heb hem toch ff lekker gewassen en gepoetst vandaag, dus hij
ziet er weer helemaal top uiten natuurlijk een tour de bollestreek
want daar kom ik ook niet echt vaak meer

Had de Xbox te koop gezet voor de prijs van de twingo...Rontwingo schreef:Of een Xbox... ik was hem binnen een half uur kwijt![]()
Nu nog mijn auto
Twingo krijg je er gratis bij

Allebei kwijt in 1 klap