De Onbekende Renault.. II
Vanochtend bij de poort van die Corusbende stond ik naast een zwarte Clio 16v met witte stickers op de zijruiten. Het was maandagochtend, dus weet nu al niet meer welke tekst het was. In ieder geval niet van rtc, volgens mij iets van Shark ofzo.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Die staat er wel vaker volgens mij.Egon schreef:voordat ik echt ga slapen nog ff deze. vandaag in de Meern gespot
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... leuke5.jpg[/img]
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
Vanochtend gespot op de snelweg A7 bij Drachten: Clio 16v, blue sport blauw, duitse stijl velgen. Ging de snelweg af bij Drachten West.
10 minuten geleden op afslag Waalwijk/Tilburg A59 tussen Den bosch en raamsdonkveer een blauwe ph I Clio RS, kenteken 75-GN-RD. Geen RTC kenmerken en de weg was niet lang genoeg om hem in te halen (had namelijk rood, hij niet
) dus geen idee of het een bekende was. Verder origineel op de uitlaat na, een dubbele remus/sebring ofzo....

en 2sec terug, de RL 20 TP met een mooi fluitje voor de deur 

-
- Moderator
- Car: Megane
eergister deze 5gtt met van der tol stickers in rotterdam:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... Afb129.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... Afb129.jpg[/img]
-
- Contacteer:
jup stond een paar maanden geleden te koop daar
750 mocht ik hem menemen
(was helemaal rot)
750 mocht ik hem menemen

-
- Contacteer:
Door mijn vriendin al een paar keer gespot in Zevenbergen een Willie met wat oudere man.
Kenteken: 95-JP-SH
Kenteken: 95-JP-SH
Gisteren gespot in Vollenhove, een zilveren clio 2 rs, ph2 met dikke wielen eronder.......... Foeke!!!! 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Contacteer:
Ik zag 'em vanmorgen ook nog staan, op z'n vertrouwde plekkie op het industrieterrein.Haas schreef:en 2sec terug, de RL 20 TP met een mooi fluitje voor de deur
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
rl 20 tp ja, is van Marcel DlC206 rc schreef:rp-20-tp blauwe gtt met zwarte bumpers? staat op het industrieterrein in waalwijk tog? zie m namelijk ook wel is staan daar geloof ik.

Ik zit daar nogal eens uit te kijken vanachter mijn pc po het Oerlemans gebouw en de Xenos

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
erk jein waalwijk dan haas
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Contacteer:
Ik zal eens wat beter gaan neuzen daaro. Dat rooie hok heb ik nooit gespot en die Coupe op huisbrandolie tot op heden ook nog niet...

mijn megane staat er elke dag en als je tussen ons en de oerlemans doorrijdt, ken je me clio ook nog zien staan
wel onder een doek en achter een hek uiteraard 

-
- Car: R19.R
Gisteren een megane cabrio in westerbork, donkere kleur,blauw of zwart oid, gozer stak zijn hand nog heel vriendelijk op
verder niks kunnen zien, was te snel voorbij.

- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
En ik vandaag 2 keer Xabre gespot, 1 keer op de fiets en 1 keer in de 19 16V
En die luchthoorn is standaard op de GTT 

-
Vanochtend gespot bij carrosseriebedrijf Groenewold in Foxhol, een Clio Williams. Stond geparkeerd op het terrein daar.
Vandag gespot te Nieuwendijk, de XP-TS-18, Clio2, grijs, dikke bodykit, 4 uitlaten ala Rasit, RTC nummerplaathouder.
Was voorheen van een RTCer, had toen een carbon motorkap meen ik.
Was voorheen van een RTCer, had toen een carbon motorkap meen ik.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Contacteer:
Dat was diegene met zen uitlaten boven elkaar toch elke kant?
Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Über-Spammer
zal de ex-ClioII van Remi16v geweest zijn
mijn megane staat er elke dag en als je tussen ons en de oerlemans doorrijdt, ken je me clio ook nog zien staan
wel onder een doek en achter een hek uiteraard ( zal er de volgende keer is op letten als ik kom langs zoeven met de rc..)

-
- Contacteer:
Haas schreef:mijn megane staat er elke dag en als je tussen ons en de oerlemans doorrijdt, ken je me clio ook nog zien staanwel onder een doek en achter een hek uiteraard

Ik hou het in de gaten, zal me wel melden als ik langskom.
-
Mijn oude GT!Kier schreef:Zojuist op de Rijnsburgerweg te Leiden gespot door mijn vriendin een zwarte GTT met kenteken HR-SN-20. Met RTC stickers.... wie o wie!

Is nu van een Renault liefhebber, heeft een A310, Safrane Baccara Bi-turbo, 4CV, 25 V6 enz.
VLK Groep
-
gisterochtend op de N201 (vanuit Hoofddorp) rond een uurtje of 11:00 een zilvergrijze Clio fase2, brulpijpje eronder met een hitteschildje eromheen.
sloeg af de A4 op.
sloeg af de A4 op.