hé haas vertel 's.... (zal het niet doorvertellen

Lekker rookpluimpjes trekkenHaas schreef:zegt de man met een Golf voor de deur.......
vent, ken mij t nou schelen wat er voor in ligt in die megane, tis goedkoper dan wat ook en rijdt heerlijk; dan maar een stank uit de uitlaat, boeit me geen flikker!
deze heeft een keer flink in elkaar gezeten overal is er aan gespoten en is op verschillende plekken doorgerot.pcman schreef:heb een blauwe coupe gezien in bemmel. ga er morgen avond met pa nog een keer kijken.
Ook een XV kenteken? (EDIT: laat maar, in IE kon ik de foto's wel goed bekijken en het is dus een XT-**-**)Bouwjaar 2/1999
Haha oud menneke toch! Nu kun je merken dat je geen 18 meer bent he?! Keer avondje stappen en meteen de hele dag op bedHaas schreef: Owja, ik gaa ook naar Breda uiteraard! Mariek, als je wil kun en mag je meerijden.
Zaterdag matrixx kan denk ik wel, misschien dat er nog wat meer luities komen, want we gaan van tevoren naar alle waarschijnlijkheid (bij niet teveel nog steeds zieken) de film en foto's van Kirchberg kijken....