Even voorstellen: Dangerrox

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Riël
Über-Spammer

Ik zet geld in op de clio.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

:lol:
Haas schreef:grofweg:

megane 1.6 8v
90 pk op 1030 kg => 11.44 kg/pk

clio II ph III 1.2 16v
75 pk op 905 kg => 12.07 kg/pk

zo dik legt hij het dus niet af, eduardus....
Overigens weegt m'n megane op kenteken 1015, daarmee kom ik uit op 11,27(7777777777777777777777777778) kg/pk, maar dat terzijde :) (Niet dat ik ook met 1015 kg. rond rijd :) )

Maareh, ik heb altijd geleerd dat ik die 90 pk's niet altijd tot m'n beschikking heb.... 8) Dat het er ook van afhangt hoeveel pk's en koppel er vrij komen bij bijvoorbeeld 3500 toeren.. En een aantal andere factoren.

Ik vind het niet zo'n geweldige berekening, al is het wel een goeie indicatie dat de Clio idd goed mee moet kunnen komen :p Valt me niks tegen van een 1200'je :smoke:
Haas
Car: Megane RS

hoezo, sprint jij op half vermogen dan????
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

het nieuwe rijden haas, het nieuwe rijden :p
Jean-Paul-S
Über-Spammer

:lol: :worship:

hoe ging dat ookalweer, dat nieuwe rijden? was dat niet schakelen bij het shiftlight lampje wat inspringt bij 7400 toeren?
Haas

ik heb geen shiftlight, gebruik de begrenzer altijd :P

maar goed.... beetje topicvernaggeling, dus maar weer ontopic over die mooie rooie clio (Y)
Tim
Car: E36 M3

J-P-S schreef::lol: :worship:

hoe ging dat ookalweer, dat nieuwe rijden? was dat niet schakelen bij het shiftlight lampje wat inspringt bij 7400 toeren?
Het nieuwe rijden... Dat was toch terugschakelen bij 2500 toeren :P

Maar ontopic, ben benieuwd naar wat voor bumpersetje je uit gaat kiezen :smoke:
Ik vind het nu al een best gave bak :worship:
PaulM

moet zeggen zon rode clio is best mooi :P
dangerrox

hehe inderdaad mensen

graag ontopic blijven het is wel leuk voor even :)

maarjah kom nu ook een en ander te weten leuke info trouwens (Y) :P

de m3 spiegels moet ik ff naar kijken zit nu even te twijfelen om de m3 spiegels met knipperlicht te gaan bestellen en nog ff een spuit bedrijfje zoeken voor niet al te veel.

en waarschijnlijk ben ik 11 maart in breda:) spreek jullie misschien daar dan wel:)

thnx mensen dat jullie hebben mooi vinden:)

see ya
Chris@R5

Stoere kar hoor. Je hebt het over een andere kit? Waarom deze niet aanpassen tot iets unieks? Ik zat te kijken naar de lijnen op de skirts bijvoorbeeld en de lijnen waar de onderlip(pen) met de bumper(s) samen komt. Die kun je strak maken. Dingen weghalen of glad maken is al een heel apartgezicht. Naadjes wegwerken doet veel goed. De dempers zoals nu zijn weer wat anders dan een L+R uitlaat. Andere velgen? Ik noem maar wat :wink:
dangerrox

hehe jah kweet nog nie precies welke plannen ik met me auto ga doen heb de auto ook nog maar net zo'n 3/4 maanden.

en hoe bedoelde je dat me uitlaat wat ik nu heb wat anders zijn dan een L+R uitlaat ? vind je het geen wat ik nu heb mooi dan?

andere velgen zat ik zelf ook aan te denken maar ik wil de auto rood met wit maken tenminste zo goed als de binnenkant moet rood/wit worden hier gaat het dan om dashboard wit, roostertjes rood en dat soort zaken.

kuipstoeltjes rood met wit zou ik ook erg vet vinden:) en nog een leuke installatie:) maar die had ik al op het oog moet er alleen voor sparen:P want 1300 euro aan geluidsinstallatie is niet zomaar iets.

in ieder geval thnx voor de leuke reacties :)
dangerrox

hehe nee das ook weeer waar

maar dankzij dit weet ik wel iets meer enzo....

vind het ook leuk dat er veel leuke reacties zijn op me auto :)

tevens m3 spiegels met knipperlichten laten bestellen ipv de m3 spiegels zonder knipperlicht :P

nu eerst maar is wat sparen voor straks al me geld in me auto zit en ik nog geen installatie heb :P :~

naja thnx mensen
Ferdy
Über-Spammer

@dangerrox: heb wat reacties verwijderd (Y)
dangerrox

jammer genoeg beetje een klote om dit te posten :(

ik ging vandaag naar een vrienden groep en een vriend van me zei er zit een grote kras op je auto ik zo kan niet... hij zo kom maar kijken dus ik ga kijken ziek een dikke kras van achterlicht naar portier :(
ik denk dat ze dit op het parkeerterrein op school gedaan hebben met een sleutel.

jammer genoeg zit de kras er nu :(

grt
Dennis_16v

bah (N)

dit soort taferelen gebeuren idd nog steeds teveel... toen ik mijn clio 16v had gekocht, beplakt met playboy rommel, hebben ze na de eerste week ook al mn playboy plakkertje eraf gejat...

2 maanden later is mn motorkap bekrast :evil:

met wat voor reden zulke mensen dit doen, geen idee, maar het blijft natuurlijk eeuwig zonde (N)
'91 Renault Clio 1.8 16v "Streetfighter Edition" work is still in progress
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Mooi clio (Y) Nog een gepimpte 1.2 16V. @ Edward vermoed als wij een stoplicht sprintje doen dat ik met mijn clio sneller weg ben dan jij met die megane :wink: Wat betreft het verbuik verder is 1:13 niet slecht hoor dat haalt de mijne nog niet eens :p Ik rijd er gem 1:11 mee. :beer:
Edward
Contacteer:

Ik zeg niks :D

@Timothy: klote van die kras, zo kun je nooit lang van je auto genieten (N)
Ik neem aan dat de verzekering het niet dekt? (Ben geen expert in de verschillende verzekeringen)
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Haas

zal wel een gevalletje zijn van: in de eigen buidel tasten.. :(
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

Haas schreef:zal wel een gevalletje zijn van: in de eigen buidel tasten.. :(
Misschien is er wat te regelen met de verzekering, of Waarborgfonds ( bestaat dat nog? )

Maar geld kost het altijd................afschieten die gasten.......pure jaloezie is het.

Mooie kleur en mooi Cliootje.
dangerrox

heey mensen

over de kras daar moet ik ff voor kijken weet nie hoe ik dat op ga lossen.

ik baal er wel erg veel van want dit is gewoon erg zielig mensen die dit doen.

Ik voorzichtig met me auto en een ander die hem maar kapot gaat zitten maken :@

Veel mensen die me kennen zeggen ook ze moeten jou ook altijd hebben he. Het is niet de eerste keer hiervoor had ik het genoeg met scooters enzo :(

maarjah kga uitzoeken hoe ik dit kan gaan fixen ga ook ff verzekering opbellen hoe en wat, want ik weet niet of mijn allrisk verzekering wat doet.

maarjah thnx mensen
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Haas schreef:grofweg:

megane 1.6 8v
90 pk op 1030 kg => 11.44 kg/pk

clio II ph III 1.2 16v
75 pk op 905 kg => 12.07 kg/pk

zo dik legt hij het dus niet af, eduardus....

Ckers niet want de clio weegt niet 905 kg maar 885 :wink:
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Vermoed dat je het een trede gaat kosten. Figuren die dit soort dingen doen zijn idd rond uit zielig te noemen. Misschien het wel jaloezie idd. Toen ik net men clio had gekocht zat er ook binnen no time wat krassen op. Doe je niets tegen helaas :evil:
Edward
Contacteer:

dangerrox schreef:maarjah kga uitzoeken hoe ik dit kan gaan fixen ga ook ff verzekering opbellen hoe en wat, want ik weet niet of mijn allrisk verzekering wat doet.
Dat veranderd de zaak al :)
Ik dacht, die heeft natuurlijk een WA of WA-extra, ondanks de leeftijd van de auto.. 8)

(eventuele terugval in) Trede hangt er vanaf welke verzekering je hebt.. tegenwoordig heb je voor een paar euro per maand extra een No-Claim garantie, waarbij je 1 schade per jaar kunt maken zonder omhoog te gaan in premie (Y)
Laatst gewijzigd door Edward op za 3 mar 2007 15:58, 1 keer totaal gewijzigd.
dangerrox

heey mensen

ik weet niet of iemand hier ervaring mee heeft maar zou ik dit door kunnen geven aan mijn verzekering??? om toch maar geld te vragen voor die kras aangezien ik geen persoon weet die het heeft gedaan.

grt
Haas

bel ze eens op zou ik zeggen, zij weten dat beter dan wij ;)

ga ff langs een schadehersteller, vraag om een ruwe schatting van de te maken kosten, bel je verzekering uit en doe je verhaal. Vraag naar totale of deelvergoeding en wat het voor gevolgen heeft voor je noclaim of eventueel te verhalen schade in de toekomst (lees: dit jaar)
dangerrox

hallo mensen ben ik weer :p

net even bezig geweest voor aluminium traanplaat matten en ik moet zeggen vind het er wel goed uit zien :P maandag gaat me broertje er ff een hoek in zetten bij zijn bedrijf aangezien ik dit wel mooi wil hebben want het moet gebogen worden.

Zie foto:
[img]http://i114.photobucket.com/albums/n269 ... CT2193.jpg[/img]

Ook hierna heb ik ff foto's gemaakt van de kras op me auto kunnen jullie zien hoe erg deze is.
Ik zelf vind de kras behoorlijk erg en diep.
Zou wel mooi zijn als ik het vergoed krijg zonder dat mijn no-claim verandert en mijn premie omhoog gaat. :wink:

Hier de foto:
[img]http://i114.photobucket.com/albums/n269 ... CT2191.jpg[/img]
[img]http://i114.photobucket.com/albums/n269 ... CT2192.jpg[/img]

:gun: Afmaken die gasten die dat gedaan hebben :gun:

Mzzls :D
Egon

jezus wat een streek zeg.
zo te zien te diep om eruit te poetsen.

traanplaat matten zien er super uit!
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Zijn bekende matten :wink: Bij mij gaan ze er overigens weer uit
dangerrox

bekende matten?

deze heb ik zelf gemaakt :P
dangerrox

hallo mensen,

hierbij een vraag aan de mensen over de roostertjes in de clio.

Hoe zou ik deze roostertjes los kunnen krijgen het gaat hier om de luchtroostertjes en de deurhendels vanbinnen en de bakjes :)

Graag zou ik hier even wat meer info over willen.

Bedankt!

grt
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

bij mijn megane's zette ik een schroevendraaier (met een stukje stof eromheen tegen beschadigingen) tussen het dashboard en het roostertje. Ik plaatste deze ter hoogte van het horizontale scharnierpunt van het roosterje en wipte dan voorzichtig het rooster eruit.

De bakjes kan je losdraaien met een torx volgens mij!

Succes enne ik heb de traanplaat vastgezet met een groot stuk klittenband, hoef je niet te boren en kan je hem evt weer verwijderen!
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
RRemco

zonde van je auto,, hebben ze op school geen camera's hangen? bij mij op school namelijk wel op het parkeerterrein gericht.. misschien kan je het daarop zien?

succes met je auto :worship:
dangerrox

hmmmz nee geloof het niet...

camera's zijn alleen gericht op de fietsenstalling... en niet op het parkeerterrein.

als ik weet wie het gedaan heeft, heeft wel een groot probleem want ben het nu erg beu aan het worden dat mensen jaloers op me zijn..

voor de rest kras is bijna weg gewerkt, heb het met commandant beetje geprobeerd en kmoet zeggen kras is duidelijk minder alleen jah je blijft deze natuurlijk wel zien... een kennis van me zei dat deze waarschijnlijk nog wel weg te werken is als ik daar even wat tijd voor neem.

Morgen zijn mijn spiegels binnen en die breng ik dan woensdag naar een vriend om het te spuiten alleen is mijn vraag hoe de bedrading moet van de m3 spiegels met knipperlicht. Hoe zou ik deze moeten aansluiten???

Als ik tijd heb ga ik ook aan me roostertjes beginnen van me auto deze worden rood gespoten...

dit was het weer voor deze update.

mzzl
dangerrox

heey mensen

na een tijdje ff nie op het forum gweest te zijn is er een aantal dingen gebeurt.....

donderdag 8 maart ik moest naar het ziekenhuis dus ik wil met me auto weg dus ik rijdt de straat uit en ik had het nie in de gaten dat er een lampje op het dashboard branden.. ik ben toen naar huis gegaan om te kijken in het boekje... hier in stond dat er iets mis was met de startvergrendeling.

Dus ik belde de Renault Garage en hun vertelden mij dat ik met de auto moest langs komen de auto heeft daar tot vrijdag gestaan tot ik hem na school ging ophalen, de man die me auto heeft gemaakt vertelde mij dat er 4 verkeerde bougies gemonteerd waren in de auto toen ik hem gekocht had en ik dus 3/4 maanden met verkeerde verbranding gereden heb.

Hun hebben 4 andere bougies gemonteerd aangezien dit nog in garantie viel.

Ik blij dat het gemaakt was ik naar huis na het weekend. Na een beetje gereden te hebben met me auto was er niks. Tot dat.....

Ik ging naar school 12 maart en wat denk je het zelfde lampje brande weer eens, ik huh hoe kan dit nou ik jongen uit me klas opgehaald ondertussen nog wel gekeken of het lampje weg ging na motor uitzetten maar deze bleef branden ik auto gelijk naar dealer gebracht....

Hun hadden gekeken voor me ik na school er weer is om kwam de monteur met een heel raar verhaal.. hij zei we hebben geconstateerd dat er een defecte gasklep is en waarschijnlijk iets met je bedrading van je auto maar ik mocht wel de auto mee nemen naar huis maar moet donderdag dus wel terug komen dan gaan ze dit weer is maken.....

Ik hoop dat het na dat het gemaakt is eindelijk voorbij is met de problemen want vind het wel jammer om weer is problemen te hebben , ik heb nog niet echt geluk gehad in me leven :(

naja ik hou jullie op de hoogte ook heb ik de m3 spiegels besteld in het carbon ik ga kijken hoe dit staat , staat het nie wordt hij gewoon opgeschuurd en gespoten in de kleur van de auto!

Ben zondag 18 maart ook op 100% tuning maybe dat ik daar nog wat mensen tegen komen van de renaul tuning club.

naja dit was het weer

groeten ,

Timothy
Haas

gebruik ff wat leestekens, leest een stuk fijner en makkelijker ;)

ennuh...tsja, pech met een auto kun je wel eens hebben, maar als dat alles is, is het leven een lachertje joh (B) ;)
Plaats reactie