ik heb bij reinier een gereviseerde versnellingsbak opgehaald zondag, en toen heeft hij bij de schakelhevel het 1 en ander eraf gehaald wat ie me aanraadde om even opnieuw te bestellen
dat heb ik opnieuw besteld, dat busje, stofkap enzo.
maar nu weten we niet hoe we het geheel terug moeten monteren op de versnellingsbak, heeft iemand daar toevallig een foto of plaatje van??
mijn rechter voor schokbreker blijft doorveren als je er even op drukt. dit houdt toch in dat hij bijna af is?? en de voorkant is verlaagt met apex, maar moet je dan ook de schokbrekers hebben van apex. of kun je gewoon de standaard clio 16v schokbrekers nemen.
Je kunt gewoon schokbrekers gebruiken die jij wilt... ik zou geen standaard spul kopen, want voor een kleine meerprijs (t.o. dealer-prijzen) koop je al wat ander moois zoals Koni of zo.
mijn rechter voor schokbreker blijft doorveren als je er even op drukt. dit houdt toch in dat hij bijna af is?? en de voorkant is verlaagt met apex, maar moet je dan ook de schokbrekers hebben van apex. of kun je gewoon de standaard clio 16v schokbrekers nemen.
hoeveel is hij verlaagd? bij 35mm verlaging kan je standaard schokbrekers gebruiken, anders moet je ook andere dempers kopen.
hoeveel is hij verlaagd? bij 35mm verlaging kan je standaard schokbrekers gebruiken, anders moet je ook andere dempers kopen.
volgens mij was het 40mm, maar wou sowieso kijken voor koni, apex, monroe of bilstein. zoek eigenlijks alleen nog een nl site die ze niet te duur verkoopt. dus als je wat weet
ik heb al een adres die standaard monroe schokbrekers voor 49 euro per stuk verkoopt. nou moet ik alleen even weten of die bij mij erop willen. die veren zijn trouwens wel 40 mm.
hoeveel werk is het om de achterkant ietsje te verhogen??? ik had al gehoord dat het torsie eruit trekken is verdraaien en dan weer erin...maar is het echt zo makkelijk of komt er nog wat meer bij kijken???
de mijn staat bij een warme motor ook rond de nul of net iets er boven. Is altijd al zo geweest en loopt er goed op. warme motor en dan nog 3 bar stationair is wat veel denk ik.
ik heb laatst olie erin geflikkerd 15W40, mijne loopt stationair bij koude motor tussen de 2 en de 3 in, bij warme tussen de 0 en de 1.. en bij het rijden bij warme motor tussen de 2 en de 3, waarbij deze meer op de 2 ligt
'91 Renault Clio 1.8 16v "Streetfighter Edition" work is still in progress
mooi zo bedankt kan ik toch originele schokbrekers gebruiken.
of dat slim is weet ik niet, de achterste schokbrekers van mij, waren compleet vastgerot... meteen vervangen bij het apex setje
het gaat bij mij om de voor schokbrekers. en niet om de achter schokdempers, maar ik wou een setje monroe standaard schokbrekers nemen aangezien de veren maar 30mm zijn. of is er ook in de standaard schokbrekers nog verschil qua comfort of sportive?? en monroe is opzich een prima merk lijkt mij.
ik zou zeggen, als je dan toch iets nieuws gaat kopen, koop dat meteen iets beters dan origineel Monroe zal voldoen maar ik zou er geen geld aan uitgeven