Ik zie de set wel verschijnen

weet niet precies hoe ik dat moet uitleggen, direct onder de koplampen heb je horizontaal van die plastic opvullingen die de ruimte tussen koplampen en bumper opvullen, op de standaard koplampen heb je onderaan van die bevestigingen lopen waaraan je ze vast kan zetten maar die angel eyes hebben dat niet....Petertje5 schreef:huh welke randjes bedoel je?
kijk ff op het 16v foto topic, alle clio's hebben dat volgens mij...Petertje5 schreef:heb je miss een foto?, want ik heb bij mij geen opvulrandje oid zitten, mijn koplampen sluiten gewoon aan op de bumper.. dus ben heel nieuwsgierig wat je bedoelt...
ja bij mij ziet het er ook ok strak uit maar heb ze aan de binnenkant met tie rappies vastgezetPetertje5 schreef:maar maakt dat zo heel veel uit dan dan je niet zoon opvul stukje hebt?, kep die angel eyes wel eens eerder op een 16v gezien en dat zag er echt strak uit
Nou ben benieuwd Tim zal het vanavond wel even beoordelenTim_Coupe schreef:Setje gisteren binnen gekregen en hij doet het super!
Heb het snel even aan de rechterkant aangesloten en gekeken maar het is echt enorm makkelijk!
En een bak licht dat er van af komt!!!De halve buurt was verlicht
![]()
Morgen de set even definitief aansluiten en alles even aanpassen
In principe hoeft er elektronisch niets aangepast te worden alleen ik heb bij mijn Coupé plastic beschermkapjes aan de achterkanten van de koplampen, daar heb ik gaten van 2,1cm in moeten maken zodat de bekabeling erdoor konEgon schreef:wat moet er aangepast worden dan?
Foto's zijn altijd welkom.Tim_Coupe schreef:In principe hoeft er elektronisch niets aangepast te worden alleen ik heb bij mijn Coupé plastic beschermkapjes aan de achterkanten van de koplampen, daar heb ik gaten van 2,1cm in moeten maken zodat de bekabeling erdoor konEgon schreef:wat moet er aangepast worden dan?
Verder is het allemaal plug and play![]()
Ik zal zo nog even een foto'tje schieten voor de liefhebber