Ik kwam gister een site tegen waarop je P2000 berichten kunt zien langskomen... Net zoiets als vroeger de politiescanner
Dan zou je het dus kunnen uitzoeken, voordat het op de een of andere nieuwssite staat
Alleen welke site dat was, keine ahnung Maar met Google oid is er vast 1 te achterhalen
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Egon schreef:probeer het eens via http://www.priyantha.nl/rtc-upload/
dan zal het waarschijnlijk wel lukken. Je zal daar wel eerst even een account aan moeten maken
ja en hier kan ik dus niet inloggen of registreren
waarom weet ik ook niet
Na achttien dagen sturen, waarin 19097 kilometer werd afgelegd, stond de rode S-Max zondagavond op de Dam in Amsterdam, om de laatste aftekening te ondergaan.
Na achttien dagen sturen, waarin 19097 kilometer werd afgelegd, stond de rode S-Max zondagavond op de Dam in Amsterdam, om de laatste aftekening te ondergaan. De aankomst in onze hoofdstad is twee dagen eerder dan verwacht en daarbij heeft de Auto-van-het-Jaar een goede tweeduizend kilometer meer afgelegd dan op voorhand was berekend.
Geen miscalculatie in de voorbereiding; de koerswijziging van vorige week dinsdag is debet aan de hogere eindstand. In verband met de ingangsdatum van ons Russisch visum werd toen besloten eerst Scandinavië aan te doen, alvorens door Rusland te trekken. Dat leverde een dag tijdwinst op, maar koste wat extra kilometers.
De snelle MPV van Ford heeft de Marathontest met glans doorstaan. Er is geen enkel mankement geconstateerd, en dat is iets waar Ford met rechts trots op mag zijn. Dik negentien duizend kilometer door Europa, over deels uitermate belabberde wegen heeft het uiterste van de S-Max gevergd. Te meer het gaspedaal in de meeste landen veelvuldig op de bodem lag.
Desondanks staat hij er vrijwel ongeschonden bij. Slechts wat viezigheid die er zelfs nadat de Ford tot twee maal toe door de wasstraat is gehaald niet af gaat en een scheurtje in de voorbumper veroorzaakt door een onder de sneeuw verborgen betonnen rand bij een tankstation- zijn de uiterlijke kenmerken van de enorme rit. En natuurlijk de ondertekende hoofdsteden op de zijkant van de S-Max.
Deze zijn het bewijs dat de langste rit uit de geschiedenis van Autovisie zonder meer als geslaagd mag worden beschouwd. Wilt u het volledige verhaal en de mooiste fotos zien (en dat wilt u), lees dan Autovisie vier en vijf. In die nummers staan de verhalen van Jaco Bijlsma en Werner Budding, voorzien van de fraaie beelden van Sytse Dijkstra.
Die kaartoptie is wel makkelijk op MP, maar laat ze het tot de stad of dorp beperken ipv tot op de straat in te zoomen.....
21 turbo rijders kunnen binnenkort een brief in de bus verwachten.
In ieder geval de origineel in Nederland geleverde modellen.
Is in NL in ieder geval 1 persoon die 2 originele Nederlanders voor de deur heeft staan.
Dat is inderdaad wel een gekke functie op marktplaats.
Maar die advertentie i sook wel gek. Beetje 15.000 euro vragen, en dan zo'n lousje advertentie zetten
GizartFRL schreef:21 turbo rijders kunnen binnenkort een brief in de bus verwachten.
In ieder geval de origineel in Nederland geleverde modellen.
Is in NL in ieder geval 1 persoon die 2 originele Nederlanders voor de deur heeft staan.
eh wat ? Is dat speciaal dan ? 2 Nederlanders voor de deur ? Kheb er 3, niet voor de deur maar lekker binnen.
als het goed is dan weten jullie inmiddels dat ik ergens mee bezig ben om evt te organiseren.
(wees wijs met je leden die iets voor de club willen betekenen)
kan er misschein ook iemand een reactie geven over wat jullie er mee van plan zijn of moet ik gewoon maar op eigen houtje een topic openen?
ik krijg een beetje het idee dat er maar bar weinig overleg gepleegd wordt onderling.
een telefoontje is tenslotte heel erg snel gepleegd.