Maar bestaat er geen set waarbij je met 1 'trafo' 2 pitten kan schakelen? Lijkt me een elegantere oplossing dan 2 complete sets monteren. Ook erg lastig om ruimte te vinden voor 4 van die kasten onder de kap van een Clio.RB Cartuning schreef:Ja, dat klopt, er is Bi-xenon in de H4 variant. In elke ander geval moet je dus 2 setjes kopen, maar als je alleen een setje neemt voor je dimlicht dan is dat ook al goed genoeg. Je ziet zoveel meer met xenon dat je je groot licht bijna niet gebruikt.
Groeten,
Robert
RB cartuning
Mark Coupe schreef:Iedereen die interesse heeft zich graag hieronder inschrijven:
1. J-P-S - H4 Bi Xenon - 6000k
2. Petertje5 - H4 Bi Xenon - 8000K
3. Robke - H4 Bi Xenon - 4300K
4. Martijn - H7 - 6000K
5. Roy - H7 - 6000K
6. Mark Coupe - H4 Bi Xenon 6000K
7. Mark Coupe - H7 6000K (voor laguna2 van paps)
8.
9.
10.
aanvullen maar
Een bi-xenon trafo op 2 losse pitten moet kunnen eigenlijk, komt op hetzelfde neer, is alleen stoeien met kabeltjesMenno schreef:Maar bestaat er geen set waarbij je met 1 'trafo' 2 pitten kan schakelen? Lijkt me een elegantere oplossing dan 2 complete sets monteren. Ook erg lastig om ruimte te vinden voor 4 van die kasten onder de kap van een Clio.RB Cartuning schreef:Ja, dat klopt, er is Bi-xenon in de H4 variant. In elke ander geval moet je dus 2 setjes kopen, maar als je alleen een setje neemt voor je dimlicht dan is dat ook al goed genoeg. Je ziet zoveel meer met xenon dat je je groot licht bijna niet gebruikt.
Groeten,
Robert
RB cartuning
Als ik andere mensen zo aanhoor is enkel-xenon juist een enorme tegenvaller, omdat je grootlicht dan nog maar erg weinig toevoegt.