Komt er dan ook nog een bodykitje omheen?
Petertje's twingo..
ja idd, mijn broer kon hem gratis laten spuiten op zijn stage dus vond dat nogal een beter ideeChris@R5 schreef:Ik vind het wel een mooi ding. Wel de bijbehorende kit eromheen natuurlijk, maar komt goed hoor ik? Je had de spoiler toch eerst ivm je broer die nu nog dat ding kon spuiten? Had ik ook gedaan.

Achterruiten blinderem in blauwe folie
Alessio 15" Spider velgen
Schijven rondom monteren
Schroefset kopen
Nieuw type dash erin
en dan ben ik al weer veel euro's lichter, wil nog op vakantie dus we zien wel hoe het loopt

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Mooie spoiler
En mooie motorkap ook, heb ik laatst bewonderd bij Bochane en ziet er errug strak uit
De Twingo zal inderdaad met andere velgen en een verlagingkje al flink opknappen denk ik...
Maar neem je tijd he
Je bent zeker goed op weg 

De Twingo zal inderdaad met andere velgen en een verlagingkje al flink opknappen denk ik...

-
- Über-Spammer
Staat ergens in Onbekend Renault II topic...
Was een keer op zaterdag (is al een maand geleden ofzo) toen was ik aan het werk daar. Ik zag je even later wegrijden, maar volgens mij zag je me niet
Was een keer op zaterdag (is al een maand geleden ofzo) toen was ik aan het werk daar. Ik zag je even later wegrijden, maar volgens mij zag je me niet

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
maar je plaats wel een extreme spoiler die totaal vloekt met de originele bumperts ? Ben ik blij dat smaak verschilt. Ik vind het helemaal niks, integendeel zelfs. Het doet een complete afbreuk aan het totaalconcept van je twingo en geeft de wagen een zeer hoog cijfer op de johnyschaal. Let wel, das mijn mening en bedoel der niks kwaad mee. Iedereen doet wat ie wil en gelukkige heeft niet iedereen dezelfde smaak. (het zou anders maar saai worden)Petertje5 schreef:[ en een complete bodykit doe ik niet, ik vind de orginele bumper namelijk mooier staan dan zoon lomp laag ding
-
- Über-Spammer
Daar ben ik wel heel zeker van!
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
Verlagen zal hem goed doen! 

-
- Contacteer:
Superdikke booskijkers
En nu nog helemaal aan de grond met dat ding 

Spoiler is errug apart, maar net als Jacco zegt: ff in het eggies bekijken 
Gewoon een paar spanbanden om de veren heentrekken was ut toch?MaSteR Clio schreef:Superdikke booskijkersEn nu nog helemaal aan de grond met dat ding

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
heb je nu 2, 3e remachterlichten of zie ik dit verkeerd 

'91 Renault Clio 1.8 16v "Streetfighter Edition" work is still in progress
-
- Contacteer:
Volgens mij is datde weerspiegeling in de spoilerDennis_16v schreef:heb je nu 2, 3e remachterlichten of zie ik dit verkeerd

Renault 19 1.8 16V Cabrio
en eindelijk gister begonnen met mijn remsysteem, ik heb de 2 stalen remleidingen, plus de 16v voorschijf en klauw er al opgezet, en wou vandaag de achterkant gaan doen..maar had geen zin om de 2e ijsman te worden
kon helaas geen foto's tussendoor maken omdat de camera er niet was, dus vandaar hier het eindresultaat
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... nteerd.JPG[/img]
het remt ook bizar hard, trapte gem gister vol in, en de achterkant werd zowat omhoog gegooid

kon helaas geen foto's tussendoor maken omdat de camera er niet was, dus vandaar hier het eindresultaat

[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... nteerd.JPG[/img]
het remt ook bizar hard, trapte gem gister vol in, en de achterkant werd zowat omhoog gegooid

totdat de achterkant een keer voorbij komt zetten..... 

Rustig remmen, het is geen GT 

rustig remmen doe ik zeker met dit weer
, en als de achterschijven erop zitten, maar eens kijken hoe die dan reageert, ben in ieder geval blij met het extra remvermogen, remt ook veel stabieler nu 

Laatst gewijzigd door Petertje5 op do 8 feb 2007 16:37, 1 keer totaal gewijzigd.