ben aan het onderhandelen voor een alpine v6 turbo, en volgende week ga ik kijken voor een 21 turbo. dus nog meer ouwe boel

Wordt echt eens tijd dat je gaat kijken voor een gtt'tje Ollie!!Ollie schreef:Komt tijd, komt GTT
J-P-S schreef:waar ga je dit laten doen?
ik heb een kennis vlak over de grens. hij doet spuiten+ je randje polijsten. zijn site is: http://www.pucpolish.be
echt mooie resultaten zet hij neer
dat ze dood vallen, ik heb de hele auto voor 225 aan die opkoper moeten verkopen, als ik dan weer williams velgjes eronder leg haal ik ze wel ergen andesJ-P-S schreef:hangt van de staat af he.
laten we zeggen in normale staat, 150-200 euro ofzo?
Heb er nu al zin in!RoyH schreef: AUTOMAXX SUMMER EDITION
Donderdag 12 t/m zondag 15 juli 2007
Evenemententerrein Walibi World, Biddinghuizen
Jaha!Ollie schreef:Vorige week is niet geweest, dus deze week is aan de beurt, oder nicht?!
Voor geen een denk ik zo...Ollie schreef:Te koud is niet goed voor je niet zo lange snikkel he![]()
meteen doorschuiven is ook alwee zoiets niet?!Ollie schreef:Eerst eens kijken wie er allemaal komt, opkomstlijstje doen? Of gewoon meteen al doorschuiven naar next week?
Ollie schreef:Te koud is niet goed voor je niet zo lange snikkel he![]()
Doorschuiven gaat niet zomaar...Ollie schreef:Eerst eens kijken wie er allemaal komt, opkomstlijstje doen? Of gewoon meteen al doorschuiven naar next week?
Wij kunnen nooit of altijd, het is altijd even ver...Ollie schreef:Der Riel und die Rianne kunnen ws al niet...
JP komt niet...