mvg marco
donderdag avond maastricht
mail me mac-clain eens misschien heeft die wat tijdmarco schreef:hallo beste limbo mensen ,ik heb eens een vraagje ,aangezien ik volgende week maandag op keuring moet heb ik de volgende vraag,wie o wie zou mij willen helpen met het plaatsen van een handrem kabel???,als je achter de auto staat is het de linker kant,ik vraag dit omdat ik er zelf helemaal geen verstand van heb en alle hulp is dus welkom,dit hoeft dus ook niet voor niks te gebeuren wil er best een bedrag voor betalen,voor niks gaat de zon op natuurlijk,is anders ook zo sneu want anders komt die niet door de keuring,nou wie o wie wil me helpen![]()
![]()
mvg marco
dat mag niet,omhoog kicken. Ik zal Luc morgen effe bellen en dan hoor je het morgen van me. kee??marco schreef:ff topic hooghouden![]()
JANKEN IS JANKEN marco? dat zeiden ze toch helemaal niet in the fast and the furious ?marco schreef:it doesn't matter if you win by a mile or an inch,WINING IS WINING
??????????????????????????????????????????????Tijn schreef:JANKEN IS JANKEN marco? dat zeiden ze toch helemaal niet in the fast and the furious ?marco schreef:it doesn't matter if you win by a mile or an inch,WINING IS WINING
Cool, succes met de keuring morgen hèmarco schreef:nou mensen de handrem is gemaakt,thx to michel,michel mijn dank is groot maar dat weet je wel,super dat je vandaag ff tijd hebt gehad om het ff te maken![]()
enne donderdag zien we mekaar weer bij de mac
greetz marco