Zojuist gespot in Assen, bij de op/afrit Assen naast de BMW-garage een grijze Clio 16V met RTC raamstickers. Het leek wel op mijn oude. Wie o wie is dit geweest?
André ter Velde schreef:Zojuist gespot in Assen, bij de op/afrit Assen naast de BMW-garage een grijze Clio 16V met RTC raamstickers. Het leek wel op mijn oude. Wie o wie is dit geweest?
André ter Velde schreef:Antracietgrijs. Dus redelijk donker.
Hmm die ken ik ook niet... Zat ook te denken aan de oude van Mark, maar die is vrij licht.
Gisteren op het Zernike een dikke blauwe Clio 16v gespot. Heeft Willem-jan ook vaak gezien. Nog even een rondje over de parkeerplaats gereden, maar heb die van Willem-jan niet gezien.
@ Chris: Ik ben niet meer met de GTT naar school want ik heb OV. Ik ging de eerste maand van mn studie omdat 2 maten van me geen OV hadden en de auto dus goedkoper was. Maar zo nu en dan pak ik de GTT nog wel es.
Ik heb gisteravond om kwart voor 6 nog een Williamsblauwe 19 16V ph 2 gespot op het parkeerterrein van de Leen Bakker in Drachten. Kenteken FT-ZF-34
gisteravond kwam ik een 5 gtt tegen rond half 9/kwart voor 9 ongeveer.........hij had voor zover ik zo snel kon zien doorgelaste booskijkers in de motorkap. in de stijl die Cat ook heeft leek het wel....ff geseint naar elkaar met de alarmlichten
Staat nu hier op de parkeerplaats van de HTS Autotechniek in Arnhem een blauwe Clio RS, kenteken 84-GG-DD volgens mij. Kwam me bekend voor in ieder geval dat kenteken
Vandaag in Drachten bij de Splitting een Clio Williams, kenteken JS-JX-59. En bij de Praxis een Clio 16V met behoorlijk grote velgen. Geen RTC kenmerken. Kenteken 41-DH-XB
[img]http://img113.imageshack.us/img113/7248 ... 202ez5.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Willem-Jan op zo 4 feb 2007 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Remon-CL10 schreef:Staat nu hier op de parkeerplaats van de HTS Autotechniek in Arnhem een blauwe Clio RS, kenteken 84-GG-DD volgens mij. Kwam me bekend voor in ieder geval dat kenteken
Dies volgens mij van Menno? Die zag ik vandaag weer door het gebouw lopen
Vandaag gespot door m'n collega geparkeerd bij hem in de straat: Een gele ClioII uitgebouwd, antraciet kleurige velgen en RTC-stickers
Mijn vermoeden "Frank"
Remon-CL10 schreef:Staat nu hier op de parkeerplaats van de HTS Autotechniek in Arnhem een blauwe Clio RS, kenteken 84-GG-DD volgens mij. Kwam me bekend voor in ieder geval dat kenteken
geen id, weet niet hoe die eruit ziet
Heb jou wel vaak genoeg langs zien lopen vandaag
yep, that's me. Wat is 't toch iedere keer weer een pret, met de Clio
vandaag in drachten om 15.45 een donker groene renault chamade met een grote sticker renault club erop. kon door het kut weer niet zien of er rtc kenmerken op zaten.
yep, that's me. Wat is 't toch iedere keer weer een pret, met de Clio
rond half 6 dukenburg woonboulevard een rode clio, flink verlaagd, lexus acterlichten en dikke uitlaat. was geen 16v. zaten ook van die 'wat heb ik in me auto zitten' stikkers onder de spiegels op.
Eergisteren in Warmenhuizen een 5 gtt in racetrim, stukje ervoor een 16v met zonder 16v motorkap of een niet 16v met 16v achterschermen :-p
En gisteren bij de Euromaster aan de Sluispolderweg in Zaandam een blauwe Clio 16v. Allen stonden ze geparkeerd en ik reed, dus ging allemaal wat te snel om meer te ontdekken.
Gisteren en vandaag zien langs komen op de Zuiderringweg tussen Ens en Kraggenburg, omstreeks 16.00 uur, een zwarte clio 16v, verlaagd en lmv's d'r onder.
vandaag in haarlem gespot door n maatje van me, een 5 gtt alpineblauw-achtige kleur, met antracietkleurige williamsvelgjes........moet een bekende zijn van hier.
en wat witte stickers op de auto
CChris schreef:vandaag in haarlem gespot door n maatje van me, een 5 gtt alpineblauw-achtige kleur, met antracietkleurige williamsvelgjes........moet een bekende zijn van hier.
en wat witte stickers op de auto