brains schreef:Hallo,
Ik wou graag vragen wat jullie van deze R5 vonden. K weet niet of de eigenaar ook lid is van dit forum. Maar wou graag jullie meningen horen.
marktplaats link
Alvast bedankt,
Brana
van hart voor naar achter is 26cmMartijnG schreef:Heeft iemand toevallig de stoelen uit hun 5 liggen??
Ik wil eigenlijk weten wat de afstand is tussen de bevestigingsbouten van de stoelen. De afstand tussen de linkse en de rechtse kant van het frame.
Marcel, bedankt!oldskool schreef:van hart voor naar achter is 26cmMartijnG schreef:Heeft iemand toevallig de stoelen uit hun 5 liggen??
Ik wil eigenlijk weten wat de afstand is tussen de bevestigingsbouten van de stoelen. De afstand tussen de linkse en de rechtse kant van het frame.
de breedte is 36,5cm ook van hart tot hart
Marcel
Haha, lekker makkelijk tochMerijn schreef:Zo, hoef ik dat ook niet meer te doen...
moet de passagier wel in de stoel passenSteven schreef:Net wat Luco zegt, gewoon ff op de sloop een 3 deurs 5 en daar de stoelframes van afhalen (zijn dezelfde als de GT), die slijp je gewoon kaal, paar bouten erdoorheen en klaar ben je.
Qua hoogte zat ik lekker laag en dan kon ik nog wat lager en nog wat hoger als ik wilde.
Verder rijd ik normaal altijd wat verder van me stuur af en als ik echt wil gaan hoeken zet ik em een tikkie naar voren.
En voor de rechter passagier is het ook makkelijk gordels spannen door gewoon naar voren- of achteren te schuiven ipv telkens alles aan te passen.
Nou niet teveel vragen, gewoon doen
Kan ie mooi op de achterbank-Ray- schreef:
moet de passagier wel in de stoel passen
Haha, denk dat ik nu je opvolger benMartijnG schreef:Ik vraag (voorlopig) niks meer StevenIk begrijp het nu helemaal
Bekende?-Ray- schreef:ook wederom te koop
Alles wat je niet precies weet, moet je vragenSander de Bruin schreef:Haha, denk dat ik nu je opvolger benMartijnG schreef:Ik vraag (voorlopig) niks meer StevenIk begrijp het nu helemaal
Florus schreef:Geinig ding,alleen die I.C. zit een beetje vernaggeld in de gril...
En tijd voor een A.P.K.-tje......Vervaldatum APK 21-07-2001
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... ight=frontARNO16V schreef:Mochten wij (Mark en ik) het rare idee krijgen om een front mounted intercoolert te fixen op de R5, wat zijn dan eventueel de optie's?
Ik heb op MP al een intercooler van een BMW zien staan, wat opzich wel een mooi smal ding is.
Maar wat zijn jullie bevindingen/ervaringen?Tips?