ACT: Clio Williams Deel 1
precies...gewoon een tussenflens 

dat kan, maar is radicaal. Je kunt erook gewoon een flens tussen zetten, dus voorpijp - flens - 16vkat
Als je dat gatenpatroon maar volgt, is er niets aan de hand 

-
- Über-Spammer
zoals haas zegt, gewoon een extra flens er nog tussen. werkt perfect en je hoeft je kat niet te verbouwen. ik was er op een half uurtje mee klaar om zo'n flens te maken. en het werkt goed. ertussen voor de keuring, en dan de vervanger weer eronder.
daarom heeft een katvervanger ook 4 gaten aan elke zijde. hij past op zowel clio 16v als williams
daarom heeft een katvervanger ook 4 gaten aan elke zijde. hij past op zowel clio 16v als williams

-
-
Transporter Swiss Champion edition. 

-
- Car: R19.R
JC5 komt in elk geval wel in meer autos voor dan alleen de williams...
Maar ongetwijfeld zal ene canonball alle details weten
Maar ongetwijfeld zal ene canonball alle details weten

De vorige eigenaar zei dat er een andere bak onder zat, een waar de tanden schuin staan ipv recht. Maar aangezien hij het heeft laten doen weet hij het ook niet helemaal zeker maar ik ben benieuwd of de verhoudingen anders zijn dan een gewone williams bak.
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
Hoeft niet, een versnellingsbak met rechte vertandingen heeft minder aandrijf verlies dan een bak met schuine vertandingen. Het 'nadeel' is dat de bak op hogere snelheden enig lawaai geeft
. Rechte vertandinging worden vaak in de rally (miss. ook wel circuit) gebruikt, dus dat het minder sterk is zal wel meevallen.

-
Ja, hoezo?
-
Idd. En 195/50/15 staat ook nog eens mooier.PatrickG schreef:Neem nou maar 195/50/r15StyxX schreef:185/55/15 is toch de standaard bandenmaat van een Williams?
185/55/r15 is volgens mij best een dure maat

Binnenkort heb ik trouwens een prima tweedehands setje 195/50/15 banden voor weinig te koop. Stuur maar een PM als je interesse hebt.
Hiero een filmpje van een BMW met een bak met rechte vertanding tijdens DSC. Hoop herrie maar gaat alles voorbij alsof ze stilstaanTom schreef:volgens mij zie je wel een mini's met een bak met rechte vertanding. Die gieren als de ter......

http://www.supercarchallenge.nl/dscplay ... i&portal=1
zo hey die bmw pakt ze bijna allemaalSanderrr schreef:Hiero een filmpje van een BMW met een bak met rechte vertanding tijdens DSC. Hoop herrie maar gaat alles voorbij alsof ze stilstaanTom schreef:volgens mij zie je wel een mini's met een bak met rechte vertanding. Die gieren als de ter......![]()
http://www.supercarchallenge.nl/dscplay ... i&portal=1

oordopjes!!! 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl