@ alex zo te zien ben je ook niet meer de enige met dat oranje

http://www.kapaza.be/Auto_onderdelen/Re ... turbo.html
er wordt niets van me nieuwe aankoop afgesloopt jahLuco/Alpine-racer schreef:kopen we hem samen sloop jij die zooi eraf en de rest hou ik
Florus schreef:Nog een zwarte Ph2.......
Da's dan rap, adv. stond er net op....-PAZ- schreef:Florus schreef:Nog een zwarte Ph2.......
Al verkocht ondertussen??, de advertentie is weg in elk geval
die turbois niet voor de verkoop voorlopig, sorryNegotiator schreef:er wordt niets van me nieuwe aankoop afgesloopt jahLuco/Alpine-racer schreef:kopen we hem samen sloop jij die zooi eraf en de rest hou ik![]()
die turbo die je hebt liggen he, is dat een watergekoelde ???
das jammer, ff verder zoeken dusLuco/Alpine-racer schreef:die turbois niet voor de verkoop voorlopig, sorryNegotiator schreef:er wordt niets van me nieuwe aankoop afgesloopt jahLuco/Alpine-racer schreef:kopen we hem samen sloop jij die zooi eraf en de rest hou ik![]()
die turbo die je hebt liggen he, is dat een watergekoelde ???
die prijs is niet verkeerd neej alleen gaat dit ben ik bang niet op mijn wagen passen:(Luco/Alpine-racer schreef:dat is niet verkeerd zeg
en een zeer nette prijs![]()
![]()
Moet je maar weer de juiste motor monteren, DannyDanny van Duren schreef:die prijs is niet verkeerd neej alleen gaat dit ben ik bang niet op mijn wagen passen:(Luco/Alpine-racer schreef:dat is niet verkeerd zeg
![]()
hmmz tja ik hou niet van werken aan mn eigen wagen dus werd een gtt mij afgeraden. maarja ooit komt er een gtt bij eerst de ebs gte af en deseAlex Los schreef:Moet je maar weer de juiste motor monteren, DannyDanny van Duren schreef:die prijs is niet verkeerd neej alleen gaat dit ben ik bang niet op mijn wagen passen:(Luco/Alpine-racer schreef:dat is niet verkeerd zeg
![]()
Was ik ookPaul1916v schreef:jij was toch op zoek naar een nieuwe turbo Paz? klinkt veelbelovend! weerwerk van MB!
Hoi Steven,Steven schreef:Afdichting van welk gat?
Als dat membraan gescheurd is moet je gewoon tijdelijk je dumpvalve eraf halen, gat en vacuumslang afdoppen.