ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Moderator
- Contacteer:
[img]http://www.brandongevallen.nl/site/img/ ... G_1873.JPG[/img]
In de zijkant van de loods is ongeveer een gat van 1.5*1 meter geslepen om meer rook uit het gebouw te krijgen, ook in het dak zijn er gaten geslepen maar rond 18:00 uur was het dak deels ingestort.
In de zijkant van de loods is ongeveer een gat van 1.5*1 meter geslepen om meer rook uit het gebouw te krijgen, ook in het dak zijn er gaten geslepen maar rond 18:00 uur was het dak deels ingestort.
-
- Moderator
- Contacteer:
ik voelde het erna wel een beetje met adem, maar nu nergens last van, me vader is er nu wel naar toe maar wel met persluchtSander de Bruin schreef:Wauw, mag ik je handtekeningGeintje...
Pas je wel op met die rook, het is echt heel erg slecht voor, zeker als je er dicht bij staat..
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
heb een beetje een deja vu die hut van die glasblazers stond een half jaar geleden ook al in de fik??
@anthony: die rook is echt erg slecht zeker als er kleine glasdeeltjes inzitten
@anthony: die rook is echt erg slecht zeker als er kleine glasdeeltjes inzitten
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Hessel schreef:heb een beetje een deja vu die hut van die glasblazers stond een half jaar geleden ook al in de fik??
Klopt

Check:
Ruim een half jaar geleden gingen al drie loodsen in rook op. Ook in 1999 was er brand in een loods van de fabriek. Die brand, met een schade van vele honderdduizenden euro's, bleek te zijn aangestoken door een brandweerman.
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
Jacco Osté schreef:Hessel schreef:heb een beetje een deja vu die hut van die glasblazers stond een half jaar geleden ook al in de fik??
Klopt
Check:
Ruim een half jaar geleden gingen al drie loodsen in rook op. Ook in 1999 was er brand in een loods van de fabriek. Die brand, met een schade van vele honderdduizenden euro's, bleek te zijn aangestoken door een brandweerman.
Ssangyong Rexton : [img]http://images.spritmonitor.de/313612.png[/img]
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
barny - taylor is spannend

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:

na die 1e drie sets had ik het bijna uitgezet al.. maar barney komt sterk terug hoor! bijna 5-5!
-
- Contacteer:
serieus? lekker klote dan
stelletje klotejong in oss ook!

Ik zag je eerder vanavond nog rijden, Paul...
Bij het kruispunt bij Jan Cunen.
Tja, ik vind het altijd zo kansloos. Andermans spullen slopen zonder dat je er iets aan hebt. En dan ook nog eens voor en achter 1 band, waardoor ik hoogstwaarschijnlijk 4 nieuwe kan aanschaffen. Hopelijk is het niet echt op mij gericht, want dan kan ik volgende week weer een paar nieuwe aanschaffen, vrees ik.

Tja, ik vind het altijd zo kansloos. Andermans spullen slopen zonder dat je er iets aan hebt. En dan ook nog eens voor en achter 1 band, waardoor ik hoogstwaarschijnlijk 4 nieuwe kan aanschaffen. Hopelijk is het niet echt op mij gericht, want dan kan ik volgende week weer een paar nieuwe aanschaffen, vrees ik.

-
- Contacteer:
mij? in de punto moet dat geweest zijn dan?
in schaijk loopt ook zo'n groep vandalen rond..al meer dan 100 auto's bekrast daar..
in schaijk loopt ook zo'n groep vandalen rond..al meer dan 100 auto's bekrast daar..
-
Dat zijn geen grappen inderdaad...
Maar denk je dat het op jou gericht zou kunnen zijn ?
Maar denk je dat het op jou gericht zou kunnen zijn ?
Volgens mij was het in de 19, Paul... Of heb ik het niet goed gezien?
Tussen half 8 en 8?
@Sander: Ik weet het niet... Het zal wel niet, maar je weet het nooit. Het is zaterdagavond tussen 17:30 en 23:00 gebeurd. Redelijk vroeg dus. En de rest van de auto's in de straat hadden niks. En bij mij 2 banden met stevige messen lekgestoken. Je zou bijna gaan denken dat het wél op mij gericht is. Het kan ook niet zo dat ze in het voorbij lopen een mes erin gestoken hebben. Het zijn de rechter achterband en de linker voorband. Dat is duidelijk met opzet gedaan op die manier, lijkt mij. Maar ja... We zullen wel zien.

@Sander: Ik weet het niet... Het zal wel niet, maar je weet het nooit. Het is zaterdagavond tussen 17:30 en 23:00 gebeurd. Redelijk vroeg dus. En de rest van de auto's in de straat hadden niks. En bij mij 2 banden met stevige messen lekgestoken. Je zou bijna gaan denken dat het wél op mij gericht is. Het kan ook niet zo dat ze in het voorbij lopen een mes erin gestoken hebben. Het zijn de rechter achterband en de linker voorband. Dat is duidelijk met opzet gedaan op die manier, lijkt mij. Maar ja... We zullen wel zien.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
brney barney barney

-
- Contacteer:
de 19 heeft vorig jaar
voor het laatst gereden 
er rijdt wel nog een 19 16v rond in oss af en toe, zal je die wel gespot hebben denk ik!

er rijdt wel nog een 19 16v rond in oss af en toe, zal je die wel gespot hebben denk ik!
-
@ Merijn, mm das toch een minder verhaal.
Hopelijk blijft het hierbij, schiet niet echt op natuurlijk als het echt op jou gericht is.
Laat het dan echte helden zijn en dat ze gewoon bij je aanbellen en zeggen waar het op staat... (zonder wapens en geweld uiteraard)...
Hopelijk blijft het hierbij, schiet niet echt op natuurlijk als het echt op jou gericht is.
Laat het dan echte helden zijn en dat ze gewoon bij je aanbellen en zeggen waar het op staat... (zonder wapens en geweld uiteraard)...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
taylor baalt
6-5 barneyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

6-5 barneyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

-
- Contacteer:
achterste motorsteun naar de gaar..dus uitlaat rammelt op achterbrug..en de dynamo is niet helemaal lekker.. dus binnenkort met haas maar ff aan de slag 
Maar staat vooral stil omdat ik nogal brak ben vandaag..dus liever de comfortabele punto dan stuiteren in de 19

Maar staat vooral stil omdat ik nogal brak ben vandaag..dus liever de comfortabele punto dan stuiteren in de 19

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
droog af die taylor 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
die velgen brrrrrrrrrrrrrrrrr
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja breaky terug zo 

Precies. Maar ja, ik heb (voor zover ik weet) geen ruzie met iemand. Dus ik ga er maar effe van uit dat het gewoon een paar gasten waren die niks beters te doen hadden.Sander de Bruin schreef:@ Merijn, mm das toch een minder verhaal.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
yessssssssssssssssssssssss bullssssssssssssssssssss eyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

WTF is daar Williams aan?

de stikkers 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
zenuwslopend

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja ben benieuwd hoe die taylor reageert als die verliest