ACT: Films&Series
gister hostel gekeken, niet te moeite waard. wil wel naar saw 3 vanaf 4 januari 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Merijn schreef:Klopt... Die gast die ook in Fantastic 4 speelt. Goeie acteur. Jammer dat je het niet volgt, want juist dan is het echt vet!Frits schreef:Volgen lukt niet. zien af en toe. Is met die bolle kale "foute" agent toch?(in zoverre een agent niet altijd al fout is.....Merijn schreef:Volgt iemand The Shield? Echt een vette politieserie!)
heb het ook een tijdje gevolgt, is nu weeral effe geleden trouwens. maar erg goede serie vind ik

R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Starsky & Hutch vond ik best wel goed.. De originele serie nooit gezien, moet ik zeggen.Paul1916v schreef:zelfde straatje als Starsky & Hutch..vandeweek zitten kijken..sjezus wat is die slecht zeg
Dukes of Hazzard, die was wel flink minder

Had ook wel z'n grappige momenten, maar als geheel toch flink mislukt. Personages die een persoonsverwisseling hebben ondergaan

Hier ook mensen die wel eens NCIS kijken? Erg leuke serie, net zoiets als JAG (van dezelfde makers ofzoiets) maar met meer actie en humor. Hoort absoluut bij m'n favoriete series

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
- Contacteer:
24 rulezzz
Jammer dat ik seizoen 5 al had gezien nog voordat ie uit gezonden werd 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
Heb deze bij een tryout gezien, was erg gaaf...Johan schreef:Gisteren Theo Massen gezien op tv met "Tegen beter weten in". Echt goed gelachen gisterenavond
.
Ga hem gelijk even zoeken op FTD

Ssangyong Rexton : [img]http://images.spritmonitor.de/313612.png[/img]
en dat liedje uit z'n aantekeningenboekje !WouterW schreef:"Oh nee, ik bedoelde toch Hans Teeuwen"Johan schreef:Gisteren Theo Massen gezien op tv met "Tegen beter weten in". Echt goed gelachen gisterenavond
.
![]()

-
- Moderator
- Contacteer:
CarnavalFerdy schreef:en dat liedje uit z'n aantekeningenboekje !WouterW schreef:"Oh nee, ik bedoelde toch Hans Teeuwen"Johan schreef:Gisteren Theo Massen gezien op tv met "Tegen beter weten in". Echt goed gelachen gisterenavond
.
![]()
![]()
![]()

gaylord...wat doe jij wakker op het moment? 

Voor de pokerliefhebbers onder ons: High Stakes Poker Season 3 is maandag begonnen!
De eerste aflevering dwaalt alweer op internet rond. Zeer de moeit waard!
Ik zou 'm eventueel wel kunnen sturen. Ca. 350 MB.

Ik zou 'm eventueel wel kunnen sturen. Ca. 350 MB.
-
- Über-Spammer
vanaf morgen is het A-Team weer te zien op Rtl7, alleen jammer dat het om 18:00 begint.
-
- Contacteer:
Gabri van der Veen schreef:vanaf morgen is het A-Team weer te zien op Rtl7, alleen jammer dat het om 18:00 begint.

Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
over een half uur op BBC2: topgear! 

-
- Contacteer:
serieus? goed dat je t zegt, was t bijna vergeten

- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Ik hoop dat ze die crash ook uitzenden. Ik vraag me wel af hoe dat nou gegaan is. Is de Hamster er trouwens weer bij?
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Over 5 minuten op BBC 2 

-
- Contacteer:
hammond doet weer mee..
lees op de ene site dat ze het ongeluk niet uitzenden omdat de beelden 'kwijt' zouden zijn, op een andere site staat dat ze het wel uitzenden..we zullen het zo zien
lees op de ene site dat ze het ongeluk niet uitzenden omdat de beelden 'kwijt' zouden zijn, op een andere site staat dat ze het wel uitzenden..we zullen het zo zien