ACT: Algemeen Chat Topic. I
i ate a pound of stool once
toadstool.
toadstool.
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
door dat soort idioten als die Jules betalen jongeren zich helemaal blauw aan verzekering en zullen die premies alleen maar stijgen 

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
mail is echt verstuurdMurray schreef:Luco/Alpine-racer schreef:is al gebeurd
connecties heals je dat doet ben je voor eeuwig mijn held
![]()
zulke mogen nooit meer op de weg
Geachte Officier van Justitie,
Het gaat over een eenzijdig ongeluk dat gebeurd is tijdens een proefrit met een renault clio, in de omgeveing eibergen.
Daarbij zijn zoals de bestuurder zelf verteld geen slachtoffers gevallen.
De reden dat ik dit mail is dat deze jongen 4 maanden zijn rijbewijs heeft en nu via diverse forums tracht met info de boel te gaan bedriegen en liegen om zijn rijbewijs terug te krijgen
Tevens is die er trots op dat die daar 122 km/h heeft gereden terwijl 50 is toegestaan.
Ik hou me ook niet altijd aan de regels, maar dit is echt van de gekke en hoop dan ook dat deze jongen de komende tien jaar weer mag fietsen.
de overige info kunt u hier vinden
http://www.flitsservice.nl/phpBB/viewto ... 24&start=0
als u zich registreerd kunt u zien hoeveel respect deze jongen heeft voor de medeweggebruikers.
Als deze jongen weer de weg op mag vermoed ik dat er een keer doden gaan vallen.
Met vriendelijke groet,
Luco Hornsveld
ps. een foto van de ravage is bijgevoegd
eigenlijk moeten er nog een man of 30 mailen

Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op di 19 dec 2006 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja we gaan toch geen renault afzeikenGJ schreef:@Luco: Ik zie dat je op Flitsservice.nl je ook al in de juiste andere topics laat horen

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour

www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
beetjes stangen 

je hebt er toch wel de typfouten uit gehaald he 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Ik vind het een beetje kinderachtig allemaal ondertussen.
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Yep.Chris@R5 schreef:Is er al iemand over gestapt naar winterbanden/-velgen? Ik ga ze er vandaag maar onder zetten. Dat zout vreet helemaal in de randen van m'n velgen.
Al sinds midden november, rijdt fijn

en nu het wat kouder is, zijn ze ook niet meer zo nerveus.
Kan niet wachten op wat sneeuw om te kijken hoe ze zich gedragen als het erop aankomt.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
knettergek 
http://www.nu.nl/news/921772/122/Seksve ... claim.html
dacht dat dat alleen in amerika kon...

Heren, Dames,
zowel 20 jaar 21turbo, als FCS, als TRAXX staan wederom op de agenda. Gelieve het internationale meeting topic in het oog te houden, deze vermelding omwille van organisatorische redenen.
zowel 20 jaar 21turbo, als FCS, als TRAXX staan wederom op de agenda. Gelieve het internationale meeting topic in het oog te houden, deze vermelding omwille van organisatorische redenen.
Mischien wel, maar die jongen moet echt eens flink met zijn neus op de feiten gedrukt worden. Volgens mij snapt hij het echt niet, loopt ie op een forum nog een beetje intersant en bijdehand te doenRiël Notermans schreef:Ik vind het een beetje kinderachtig allemaal ondertussen.

R5GTT. Drive it like you stole it
moet ie een nyfomane vrouw zoeken nu, zijn ze beiden gelukkigPaul1916v schreef:knettergek

mah dit is idd te gek voor woorden zeg

R5GTT. Drive it like you stole it
Kep geen zin om het te lezen (kep nog wel een leven-PAZ- schreef:Mischien wel, maar die jongen moet echt eens flink met zijn neus op de feiten gedrukt worden. Volgens mij snapt hij het echt niet, loopt ie op een forum nog een beetje intersant en bijdehand te doenRiël Notermans schreef:Ik vind het een beetje kinderachtig allemaal ondertussen.![]()
wat een rukker zeg, vlogens mij is ie nog te stom om een emmer open te houden

Je kunt wel vol ertegenin gaan, maar dat werkt vaak averechts en om de officier van Justitie een brief te schrijven vind ik wel erg ver gaan.
Kan nog best wel eens dat ze Luco eens gaan natrekken.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik zit daar gewoon te narren
hier mag het niet meer
en wat al zou de officier me natrekken? dan ziet die dat juist van iemand als ik het echt moet zijn omdat ik ook een veroordeling heb voor te hard rijden, en je hebt tegenwoordig de kliklijn en ik denk dat er al een aantal mensen gebeld hebben
(of ik nu een mail heb gestuurd of niet
)
en ik meen uit de grond van mijn hart dat die knul de komende 10 jaar met de fiets moet, die is echt levensgevaarlijk en we geven hem gewoon een moordwapen

hier mag het niet meer

en wat al zou de officier me natrekken? dan ziet die dat juist van iemand als ik het echt moet zijn omdat ik ook een veroordeling heb voor te hard rijden, en je hebt tegenwoordig de kliklijn en ik denk dat er al een aantal mensen gebeld hebben

en ik meen uit de grond van mijn hart dat die knul de komende 10 jaar met de fiets moet, die is echt levensgevaarlijk en we geven hem gewoon een moordwapen
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik ben kapot van het klussen ff dagje niet 

-
- Contacteer:
Wanneer gaan jullie definitief naar Broek? En het huis is Andel, al kunnen verkopen?
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Vind de straffen uberhaupt al niet mild. Bovendien heeft ie een wagen in de puinpoeier gereden. Daar zullen vooral zijn kosten vanaf hangen.
Iedereen leert zijn lesje wel, om er als buitenstaander weer wat van te moeten zeggen vind ik persoonlijk gewoon kinderachtig. Van mij mag je, maargoed. Zo kun je elk internetforum wel afstruinen, en commentaar leveren op YouTube filmpjes etc. Gekke mensen blijven er toch. Straffen zichzelf wel. Denk dat jou reactie alles behalve het resultaat wat je wenst oplevert bij die gast
Iedereen leert zijn lesje wel, om er als buitenstaander weer wat van te moeten zeggen vind ik persoonlijk gewoon kinderachtig. Van mij mag je, maargoed. Zo kun je elk internetforum wel afstruinen, en commentaar leveren op YouTube filmpjes etc. Gekke mensen blijven er toch. Straffen zichzelf wel. Denk dat jou reactie alles behalve het resultaat wat je wenst oplevert bij die gast

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
zou wat zijn het huurhuis verkopenDuupke (Ronald) schreef:Wanneer gaan jullie definitief naar Broek? En het huis is Andel, al kunnen verkopen?

we gaan 5 januari definitief over
@riel
zon mongool zou je vriendin/vrouw/kind of familielid maar aanrijden over, laten we zeggen een jaartje ofzo, deze gozer komt misschien zichzelf een keer tegen, maar meestal ten koste van een ander

-
- Contacteer:
Jij bent zeker niet te beroerd om toch zo'n bord in de tuin te zetten, al is het maar om de reacties van de buren...
Maar 5 januari is wel lekker vlot.

Maar 5 januari is wel lekker vlot.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
wordt nog lachen met de woningbouw
een stel verderop gaat verhuizen, een heleboel aan de woning verbouwd, woningverbetering, moeten ze een vergoeding voor geven maar dat doen ze niet zeggen ze
moeten ze vooral bij ons doen, ikken namelijk de regeltjes wat beter, hebben ze al een keer meegemaakt
dus ben benieuwd wat ze gaan zeggen, en dan neem ik lekker de voordeur mee, die is namelijk van mij ook al hebben hun hem uiteindelijk betaald, ze hebben verzuimd het op papier te zetten en ik heb de rekening ervan
dus we hebben nog wel een troefje achter de hand als die gaat zeiken
een stel verderop gaat verhuizen, een heleboel aan de woning verbouwd, woningverbetering, moeten ze een vergoeding voor geven maar dat doen ze niet zeggen ze
moeten ze vooral bij ons doen, ikken namelijk de regeltjes wat beter, hebben ze al een keer meegemaakt

dus ben benieuwd wat ze gaan zeggen, en dan neem ik lekker de voordeur mee, die is namelijk van mij ook al hebben hun hem uiteindelijk betaald, ze hebben verzuimd het op papier te zetten en ik heb de rekening ervan

Snap ik, maar daar verbeter je niets aan, wil ik zeggenLuco/Alpine-racer schreef:
@riel
zon mongool zou je vriendin/vrouw/kind of familielid maar aanrijden over, laten we zeggen een jaartje ofzo, deze gozer komt misschien zichzelf een keer tegen, maar meestal ten koste van een ander![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ach misschien wordt die wakkerRiël Notermans schreef:Snap ik, maar daar verbeter je niets aan, wil ik zeggenLuco/Alpine-racer schreef:
@riel
zon mongool zou je vriendin/vrouw/kind of familielid maar aanrijden over, laten we zeggen een jaartje ofzo, deze gozer komt misschien zichzelf een keer tegen, maar meestal ten koste van een ander![]()
en anders hoop ik dat die de komende 10 jaar na kan denken als die met -10 op de fiets moet

Ja, hier ook zoiets gaars.Luco/Alpine-racer schreef:wordt nog lachen met de woningbouw
moeten ze vooral bij ons doen, ikken namelijk de regeltjes wat beter, hebben ze al een keer meegemaakt![]()
dus ben benieuwd wat ze gaan zeggen, en dan neem ik lekker de voordeur mee, die is namelijk van mij ook al hebben hun hem uiteindelijk betaald, ze hebben verzuimd het op papier te zetten en ik heb de rekening ervan![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn oma heeft misschien wel 50 jaar gehuurd gewoond.
In de loop van de tijd is de woning voorzien van een centrale verwarming, een serre en een heel 'opberghok/tuinhuis' aangebouwd achter.
Oma sterft, huis komt leeg, en nabestaanden krijgen rekening á 20.000 gulden:
afbraak CV en Serre, omdat het niet in originele staat opgeleverd is

-
- Contacteer:
Luco/Alpine-racer schreef: en dan neem ik lekker de voordeur mee
Geweldig, een 'walk-in' woning. Is weer eens wat anders.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dat mag dus tegenwoordig niet meerRiël Notermans schreef:Ja, hier ook zoiets gaars.Luco/Alpine-racer schreef:wordt nog lachen met de woningbouw
moeten ze vooral bij ons doen, ikken namelijk de regeltjes wat beter, hebben ze al een keer meegemaakt![]()
dus ben benieuwd wat ze gaan zeggen, en dan neem ik lekker de voordeur mee, die is namelijk van mij ook al hebben hun hem uiteindelijk betaald, ze hebben verzuimd het op papier te zetten en ik heb de rekening ervan![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn oma heeft misschien wel 50 jaar gehuurd gewoond.
In de loop van de tijd is de woning voorzien van een centrale verwarming, een serre en een heel 'opberghok/tuinhuis' aangebouwd achter.
Oma sterft, huis komt leeg, en nabestaanden krijgen rekening á 20.000 gulden:
afbraak CV en Serre, omdat het niet in originele staat opgeleverd is
als het technisch in orde is dan moet de woningbouw het accepteren
Ja, we zijn er ook vrij makkelijk onderuit gekomen.
Maar het staat zo oliedom, zo'n rekening dat ze de boel eruit genomen hebben
(t zat er uiteraard ook allemaal nog in, gewoon wat potentrekken, die vuilakken).
Maar het staat zo oliedom, zo'n rekening dat ze de boel eruit genomen hebben

(t zat er uiteraard ook allemaal nog in, gewoon wat potentrekken, die vuilakken).