ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
-PAZ-
Über-Spammer

zaterdag maar eens langsgaan bij de telecom winkel, zit nu bij vodafone en bevalt prima. dat word dus gewoon verlengen en nog een nieuw toestel uitzoeken :)
R5GTT. Drive it like you stole it
Riël
Über-Spammer

Chris@R5 schreef:
(En nee dat komt niet terug. Nee, het is ook niet stom. Nu weten mensen eens wat die dingen waard zijn)

:lol:

massaproductie van printplaatjes en lcd-schermpjes pur sang

Voor een project wat wij op scholen draaien krijgen wij enkele keren per jaar telefoons geleverd welke vrijwel allemaal gebruikt, maar in nieuwstaat zijn. Meestal het nét afgelopen model, dus geen ouwe meuk. Dit gaat hier om honderden toestellen. Ga jij me vertellen dat deze ook nog wat waard zijn :p
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
-PAZ-
Über-Spammer

das mooie handel, mits ze simlock vrij zijn natuurlijk :)
Chris@R5

:p Ok herformuleren: kosten :wink:
Ach die zooi kost ook niks om in elkaar te schroeven :wink:
Erik (Schepjes)
Contacteer:

geen kortingen bij t-mobile ?

ik kreeg toch echt me w800i gratis vorig jaar, met 1 jaar verlengen?

ik mag in jan weer...
-PAZ-
Über-Spammer

lees effe terug wat erhierboven allemaal staat de kortingen gaan eraf per januari aanstaande :)
Haas
Car: Megane RS

Chris@R5 schreef: Nope. Bijvoorbeeld een Samsung D900. Nieuw kostte die 499. Het is een telefoon voor het zakelijke topsegment. Maar elke boerenl*l wil dat ding. Dat is niet waarom Samsung die dingen heeft ontwikkeld. Die gemiddelde boer gaat er ook zo mee om dat het ding binnen 3 maand verpest is. En dan komen janken dat ie zo snel kapot gaat.
Daar is zo'n ding niet voor...

Dus ik juich het toe dat alles straks duidelijker toegespitst word op de portemonnee van de koper. Geen jochies met dure PDA's die ze als vuil behandelen en dan steeds niks snappen van dat ding. Ouderen die een N70 ergens aangesmeerd krijgen, maar alleen maar willen bellen.

Kom maar op met 1 januari :wink:
what a crap....
de helft van de services die een provider aanbiedt, wordt juist goedkoper voor hun omdat elke boerenjandoedel er gebruik van maakt, zoals internet, enz. Ik hoef het niet te hebben, maar doordat telefoons zo verkocht worden uitgerust, worden de services oook gebruikt waar ze ze voor aanbieden. Als dat neit zo was, waren we nog steeds aan het wappen voor 385 eu/kb |:

Ennuh..jaloers dat je vroeger geen mobiel had en jongetjes van 11 nu wel? :P
Riël
Über-Spammer

Feitelijk is elke mobiel hetzelfde, het stukje software dat zijn uitgebreidheid maakt, stelt geen ruk voor. Pure commercie en zegt niets over 'dat is een zakentelefoon' o.i.d.
Haas

precies! net of de providers zoveel moeten betalen voor die telefoons....
Riël
Über-Spammer

Iemand het debat aan het volgen toevallig?
Haas

ik ben aan het werk...

EDIT: Ik ben OP me werk :P
aan het werk niet echt :S (N)
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Zometeen een presentatie houden op school...onderwerp; TURBO'S :p (Y)
Haas

bij mickey? of bij die heks?
succes (Y)
MartijnG
Über-Spammer

Who's Mickey?? :)

En als je Jansen bedoelt bij heks....ook niet...

Mevr. van Weert, geen idee of jij die kent?
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Riël
Über-Spammer

Nou ja.

Portefuille Verdonk afgenomen (N), zij zit er nog wel in (Y), zij het met Jeugdzaken en Integratie.

Verdomde hoere linkse kabinet he, met hun 1 stemmetje meerderheid zo'n enorme stampij veroorzaken (N).
Haas

Mickey???
Mickey Mesman :D
(heet wel peter, wij noemden m altijd mickey :lol: )

Van weert ken ik wel ja, maar nooit les van gehad. Voor CV of heeft dat ook een andere naam tegenwoordig?
Haas

Riël Notermans schreef:Verdomde hoere linkse kabinet he, met hun 1 stemmetje meerderheid zo'n enorme stampij veroorzaken (N).
ach, alleen maar een extra bewijs dat het sukkels zijn... :D

:gun:
MartijnG
Über-Spammer

Haas schreef:Mickey???
Mickey Mesman :D
(heet wel peter, wij noemden m altijd mickey :lol: )

Van weert ken ik wel ja, maar nooit les van gehad. Voor CV of heeft dat ook een andere naam tegenwoordig?
Wheheh Mickey Mesman :klop:

Nee, heet geen CV meer, maar S&C (samenwerken en communiceren :~ )
van Weert is wel een aardig wief (Y) Zonde dat ze in een Calibra rijdt, maarja...ze is in elke geval beter als die Jansen...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Haas

de enigste goeie Jansen op de HTS is die dude met dat pookje van mechanica, die ook t 1e leerjaar begeleidt. Echt een prima kerel (Y)

en tsja..je weet wat ze zggen over vrouwen in calibra's ;)
Erik (Schepjes)
Contacteer:

-PAZ- schreef:lees effe terug wat erhierboven allemaal staat de kortingen gaan eraf per januari aanstaande :)
Hij zei dat bij t-mobile sowieso geen kortingen meer waren.. :smile:
Chris@R5

Haas schreef:
Chris@R5 schreef: Nope. Bijvoorbeeld een Samsung D900. Nieuw kostte die 499. Het is een telefoon voor het zakelijke topsegment. Maar elke boerenl*l wil dat ding. Dat is niet waarom Samsung die dingen heeft ontwikkeld. Die gemiddelde boer gaat er ook zo mee om dat het ding binnen 3 maand verpest is. En dan komen janken dat ie zo snel kapot gaat.
Daar is zo'n ding niet voor...

Dus ik juich het toe dat alles straks duidelijker toegespitst word op de portemonnee van de koper. Geen jochies met dure PDA's die ze als vuil behandelen en dan steeds niks snappen van dat ding. Ouderen die een N70 ergens aangesmeerd krijgen, maar alleen maar willen bellen.

Kom maar op met 1 januari :wink:

what a crap....
de helft van de services die een provider aanbiedt, wordt juist goedkoper voor hun omdat elke boerenjandoedel er gebruik van maakt, zoals internet, enz. Ik hoef het niet te hebben, maar doordat telefoons zo verkocht worden uitgerust, worden de services oook gebruikt waar ze ze voor aanbieden. Als dat neit zo was, waren we nog steeds aan het wappen voor 385 eu/kb |:

Ennuh..jaloers dat je vroeger geen mobiel had en jongetjes van 11 nu wel? :P
De uitrusting zegt niks over het gebruik van de koper. Je wil niet weten wat de gemiddelde kennis en gebruik is van een koper over mobiel internetten. Niks. Dat diensten nu goedkoper zijn is net als met elk product. In begin duur, uiteindelijk goedkoper. Dat gebruik valt vies tegen van al die diensten verhoudingsgewijs.
Wat ik bedoel met die ventjes is dat ze het spul kopen, vervolgens niet weten wat het kost, het stuk hebben en dan maar niet snappen dat het gevoelige techniek is. Dan krijg je het gezeik in de winkel, dat hun nokia van de trap kon vallen en het wel deed, bla, bla, bla. Daar wordt je echt flauw van.
En prijs is het enige wat een onderscheidt maakt voor een consument. Als alles hetzelfde lijkt, dan is prijs hetgene waar iemand een waarde aan koppelt.

Dat het geen drol kost om te maken, prima. Maar dat is bij alles zo. Auto's, radio, iPod(!), gameconsoles, enz.

(En met mijn historie aan gadgets en telefoons voel ik mij niet achtergesteld hoor :p )
Chris@R5

Erik (Schepjes) schreef:
-PAZ- schreef:lees effe terug wat erhierboven allemaal staat de kortingen gaan eraf per januari aanstaande :)
Nee sinds oktober al niet meer.
Remon

Chris@R5 schreef:
Erik (Schepjes) schreef:
Nee sinds oktober al niet meer.
Op hun site toch wel gewoon???
Haas

Chris@R5 schreef:De uitrusting zegt niks over het gebruik van de koper. Je wil niet weten wat de gemiddelde kennis en gebruik is van een koper over mobiel internetten. Niks. Dat diensten nu goedkoper zijn is net als met elk product. In begin duur, uiteindelijk goedkoper. Dat gebruik valt vies tegen van al die diensten verhoudingsgewijs.
Wat ik bedoel met die ventjes is dat ze het spul kopen, vervolgens niet weten wat het kost, het stuk hebben en dan maar niet snappen dat het gevoelige techniek is. Dan krijg je het gezeik in de winkel, dat hun nokia van de trap kon vallen en het wel deed, bla, bla, bla. Daar wordt je echt flauw van.
En prijs is het enige wat een onderscheidt maakt voor een consument. Als alles hetzelfde lijkt, dan is prijs hetgene waar iemand een waarde aan koppelt.

Dat het geen drol kost om te maken, prima. Maar dat is bij alles zo. Auto's, radio, iPod(!), gameconsoles, enz.

(En met mijn historie aan gadgets en telefoons voel ik mij niet achtergesteld hoor :p )
Feit blijft dat niemand internet op zijn mobiel en dus geen waarde hecht aan een telefoon met die functie als een provider dat niet aanbiedt, wat heb je immers aan functies op een telefoon die je niet kunt benutten. Tuurlijk, iedereen wil een zo uitvoerig mogelijk apparaatje, zeker als je wat jonger bent en t meer geldt als statussymbool, dan als nuttig iets.
Riël
Über-Spammer

Gebruik het regelmatig, vooral de email :p
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

pfoe, de blackberry client op mijn nokia e60 draait overuren hoor ;)
Haas

ja, klopt, maar das ook alleen omdat men het aanbiedt ;) Als je er dik knaken voor zou moeten betalen zou je het een stuk minder doen... Daar doel ik op. Doordat de providers het zelf voor jan de snikkel anbieden voor zowat nop, wil iedereen er ook gebruik van maken.
Riël
Über-Spammer

dennisvr schreef:pfoe, de blackberry client op mijn nokia e60 draait overuren hoor ;)
Blackberry :worship: :worship:

Heb nu de vodafone pushmail variant, maar smacht toch weer naar de superfunctionele blackberry :) Vroeger had ik m ook en de gratis PIN messages werden erg veel gebruikt :D Al eens de snelheid daarvan beleefd?
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Riël Notermans schreef:
dennisvr schreef:pfoe, de blackberry client op mijn nokia e60 draait overuren hoor ;)
Blackberry :worship: :worship:

Heb nu de vodafone pushmail variant, maar smacht toch weer naar de superfunctionele blackberry :) Vroeger had ik m ook en de gratis PIN messages werden erg veel gebruikt :D Al eens de snelheid daarvan beleefd?
nee ;) ik heb nooit nooit op pin niveau gemaild man
lang leve de blackberry enterprise server op de zaak ;)
ik krijg ze net zosnel in mijn PDA als dat ik op refresh kan drukken in mijn mailbox.
Riël
Über-Spammer

Ja, had vroeger een maat met ook een blackberry, en hebben wat afgepin'd.

Als ik op 'send' drukte kon je niet tot 1 tellen tot zijn ding ging piepen :)
Alles over bb netwerk en niet via provider, dus kostte 0,0.

Iedereen moet aan de blackberry :)
Chris@R5

Haas schreef: Tuurlijk, iedereen wil een zo uitvoerig mogelijk apparaatje, zeker als je wat jonger bent en t meer geldt als statussymbool, dan als nuttig iets.
Dat is het ook helemaal. "Kijk mij dan." Maar er iets mee doen...
ja, klopt, maar das ook alleen omdat men het aanbiedt. Als je er dik knaken voor zou moeten betalen zou je het een stuk minder doen... Daar doel ik op.
Tuurlijk das met alles zo. De beste variant is nu nog T-mobile pocket internet totaal. Alleen als je het echt gebruikt. 9,50 voor de hele maand internetten.
Maar ik vind dat weer onzin. Op mijn Qtek pak ik wel een hotspot op school of op CS als ik die ene keer m'n mail wil binnen halen.
Remon schreef:Op hun site toch wel gewoon???
Dat is logischer. De providers willen meer de markt naar zichzelf toe trekken. Zoals ook eigen shops bijvoorbeeld. Op internet maakt T-mobile ook onderscheid in tarieven (Relax en Relax web). Dat is opzich best leuk, zij het niet dat er niet meer dan een hand vol mensen sinds Oktober nog T-mobile hebben gekocht bij ons. Het scheelt soms meer dan 200 euro om voor een andere provider te kiezen.
Maar het blijft wel een goed netwerk. Hopelijk gaan ook zij volgend jaar met aanvullende diensten komen zoals Vodafone nu doet met Blox.

Als je iets nodig hebt klantenservice bellen en niet meer nodig dan haal je het eraf. Geen opzegtermijnen of ander gezeik meer (Y)
10 euro p.m. en je kan tot 1000 smsjes sturen. Kun je nog eens een ruzie met je vriendin uitvechten over de sms zonder bang te zijn voor je tegoed :p
Erik (Schepjes)
Contacteer:

Dus ehm, ik mag in Jan weer verlengen, ik zit nu bij T-mobile met flex30.

Dus wat ik uit jou begrijp kan ik beter naar een ander provider over stappen?
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

ja ik zit bij kpn ook te duur zeker?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

Bereik van t-mobile vind ik nogal wisselvallig. Hier in huis vol bereik, maar in Nijmegen op de uni vrij weinig. Ben toch geneigd om naar KPN te gaan.
Laatst gewijzigd door Johan op do 14 dec 2006 16:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Chris@R5

Erik (Schepjes) schreef:Dus ehm, ik mag in Jan weer verlengen, ik zit nu bij T-mobile met flex30.

Dus wat ik uit jou begrijp kan ik beter naar een ander provider over stappen?
Als je graag nog een gratis telefoon wil wel ja. Maar als je iets goedkoops uitkiest dan lukt het nog wel met een flex30 hoor :)

@ Luco: Kpn Hi is helemaal niet zo duur hoor. Maar de toestellen beginnen ook aardig aan te tikken. Maar nog lang niet allemaal.
Gesloten