ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
Semmy Schilt

-
Yup, heb genoten van de gevechten. Alleen jammer dat Bonjasky niet door kon
Die gast moet echt een mega incasseringsvermogen hebben na die 2 trappen in z'n kloten.

heeft ernesto nou gewonnen gister? heb het tot het crushen van remy's nuts nog gezien, daarna moest ik stad in 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
ernesto - schilt = schilt gewonnen+Clio16v+ schreef:heeft ernesto nou gewonnen gister? heb het tot het crushen van remy's nuts nog gezien, daarna moest ik stad in
aerts - fetosa = aerts gewonnen (peter aerts viel in voor remy)
finale: aerts - schilt = schilt gewonnen 2e k1 titel.
maar een grote

nog ff een filpje van Peter "The Dutch Lumberjack" Aerts
peter aerts
Laatst gewijzigd door jiggy op zo 3 dec 2006 11:12, 2 keer totaal gewijzigd.
dat was te mooi geweest, maar wel leuk hoe le banner achter aerts stond. en toch is die fetosa ook een ziek ventje met vechten.Merijn schreef:Van mij had Aerts 'm mogen winnen. Wat was die gast bezig, zeg! Zonder die 8 tellen was het minimaal een draw geweest.
die highkicks zijn wel vet ja... lekker zo in je nek 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
jah idd dan kan je nog zo'n grote kerel zijn, maar dan ga je wel naar de vlakte+Clio16v+ schreef:die highkicks zijn wel vet ja... lekker zo in je nek

binnenkort beginnen de wedstrijden tot 70 kg ook weer dat gaat mooi worden met albert kraus en andy souwer tegen die buakaw por.pramuk.
mooi tochMerijn schreef:Kraus... De opperkampert uit mijn mooie woonplaats.

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Albertje Kraus, daar heb ik een vakantie in Salou nog mee opgetrokken man, was een goeie vriend van een klasgenoot van me.. wel humor om te zien hoe mensen aan de kant springen als ie door een groep mensen heen loopt 
Waren mooie gevechten gister
Had het Aerts wel gegund, zn 4e! Mooi afscheid voor Hoost trouwens, je kon duidelijk zien dat ie niet meer zo snel als vroeger is, en dan is een halve finale een heel mooi afscheid

Waren mooie gevechten gister

Ik heb gisteren ook nog zitten kijken
Mooie gevechten
En die Schilt ...... wat een boom van een kerel.

Mooie gevechten

en of het een boom isMaarten schreef:Ik heb gisteren ook nog zitten kijken![]()
Mooie gevechten![]()

-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
maar wel met techniek 
Ff een vraagje voor de kenners..eindronde K1 in het jaar ???, 1e ronde Peter Aerts tegen ???, Aerts krijgt een paar kopstoten te verduren, maar wint uiteindelijk wel de partij, maar mag niet meedoen aan de volgende ronde vanwege de wond door die kopstoten.. Die valsspeler mag dus door naar de volgende ronde, en treft daar een braziliaan, volgens mij Ray Sefo, die die vent voor zn vriend Aerts even binnen een ronde compleet knock out mept..wie heeft voor mij de antwoorden? En wie won er uiteindelijk dat jaar? Is in de tijd dat het 's nachts op RTL5 werd uitgezonden, met Mylène als 'pitreporter'

Ff een vraagje voor de kenners..eindronde K1 in het jaar ???, 1e ronde Peter Aerts tegen ???, Aerts krijgt een paar kopstoten te verduren, maar wint uiteindelijk wel de partij, maar mag niet meedoen aan de volgende ronde vanwege de wond door die kopstoten.. Die valsspeler mag dus door naar de volgende ronde, en treft daar een braziliaan, volgens mij Ray Sefo, die die vent voor zn vriend Aerts even binnen een ronde compleet knock out mept..wie heeft voor mij de antwoorden? En wie won er uiteindelijk dat jaar? Is in de tijd dat het 's nachts op RTL5 werd uitgezonden, met Mylène als 'pitreporter'

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ze vallen om als mikadostokjes

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Contacteer:
vooral die ene die een klap onder zn ribben krijgt, en pas 5 seconden later inzakt, die kon ik me nog goed herinneren..meesterlijk! 

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
dat was de hoost vertragingsstoot

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Contacteer:
Paul1916v schreef:maar wel met techniek

was dat niet Cyril Abidi die die kopstoten uitdeelde? iemand de antwoorden

Abidi heeft de kopstoot gegeven. het was in 2005 K1 Paris Gp. winnaar le banner.Paul1916v schreef:Paul1916v schreef:maar wel met techniek
was dat niet Cyril Abidi die die kopstoten uitdeelde? iemand de antwoorden![]()
-
- Contacteer:
nee was niet afgelopen jaar toch? ik bedoel een stuk langer geleden volgens mij 

2004 kan ook toen won schilt.Paul1916v schreef:nee was niet afgelopen jaar toch? ik bedoel een stuk langer geleden volgens mij
-
- Contacteer:
Gevonden 
Het was 2000, Sefo slaat Abidi in 1:45 knock out, en verliest uiteindelijk op jurybeslissing van Hoost in de finale

Het was 2000, Sefo slaat Abidi in 1:45 knock out, en verliest uiteindelijk op jurybeslissing van Hoost in de finale

ray sefo in trouwens een nieuw zeelanderPaul1916v schreef:Gevonden

-
- Contacteer:
haha klopt, mijn fout 

even een ander vraagje is die Nürburgring precies het zelfde als in het spel gt4?? en kun je daar gewoon op bepaalde dagen op rijden.
-
- Contacteer:
de bochten zullen heus wel kloppen, maar het lijkt me sterk dat ze ook alle bulten/kuilen enz precies goed hebben?
Denk dat je snel langs de baan staat, als je 100 rondjes op de ps2 hebt gedaan en gelijk vol gaat in je 1e rondje echte ring
Denk dat je snel langs de baan staat, als je 100 rondjes op de ps2 hebt gedaan en gelijk vol gaat in je 1e rondje echte ring