ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Jolanda van Luco

paradise by the dashboard light :D
Miekje16V

Of deze:
Doe mij een Cliotje en een 1916V en doe er ook maar een GTturbo bij... en vanavond gaan alle remmen los... ja we scheuren en sleutelen en zijn zo blij! (0)
Robert-Jan

Gaat echt goed hier :worship:
VLK Groep
Miekje16V

Jolanda van Luco schreef:paradise by the dashboard light :D
Jaja een gouwe oude!!! :)
Robert-Jan

Is het al tied voor pils? :D
VLK Groep
Miekje16V

Of tied veur een pafke... Nee ik geleuf dat ut tied is om te sloapen :~

Morgen om 6 uur op en dan hopen dat de NS niet weer vertraging heeft vanwege blaadjes op de rails... |:

Weltrusen allemaal (F)
Riël
Über-Spammer

Dennis_16v schreef:kom jij dan es met voordelen van de VVD, naar mijn mening zijn ze voor mij alleen maar nadelig.. ook voor jou Riël :wink:

En verder die Rutte is sowieso al iemand van veel woorden, en weinig daden. Evenals Balkenende, Nawijn en Zalm (bah wat kwijl ik van die gast:( ) . Je hebt zelf gezien hoe het sinds de vorige stemronde is gegaan. CDA krijgt het meest aantal stemmen. Gaan in coalitie met D66 en VVD. En is NL er beter op geworden. Nou nee... deze coalitie heeft er een grote puinhoop van gemaakt, en uitlatingen gedaan die ze niet waar konden maken. :)
Ik kijk niet alleen naar mijn beurs, maar naar het totaalplaatje, van heel het land en onze economie. Bovendien pleit de vvd voor een belastingverlaging, wat je wél in je beurs voelt. Ik betaal liever niet voor mensen die met hun luie reet thuis zitten. Ik werk hard voor mijn centen!

Dat de mensen die het minder breed hebben het hard voelen heeft het meest te maken met de hele economie. Dáár moet je aan werken, de rest volgt vanzelf, dat is logisch. Niet geld pompen in zaken die er totaal niet toe doen.

Ook tegen de europese grondwet zijn is al het eerste waar ik bij mijn hoofd niet bij kan, daar we met 14 milj mensen niet veel meer voorstellen dan een scheet bij harde wind.

Zalm heeft voorgaande jaren mijn stem gekregen, en als iemand weet hoe je met centen om moet gaan is het Zalm. Hand op de knip als het moet, een betere financiele man krijg je gewoon niet op die plek. Zomaar overal geld in proppen (PvdA, SP) brengt écht geen oplossing :)

En zeuren over ons zorgstelsel? In duitsland, waar er ik weet niet hoeveel meer miljoenen mensen zijn en dito inkomsten, betaal je het dubbele voor je premie, dus hier niet lopen huilen ! De no-claim is al een wankel punt, die mag r voor mij uit, maar iedereen dezelfde premie, hoezee!

Een puinhoop is het zeker niet, er is net een solide basis gelegd voor de toekomst, ik hoop niet dat ie weer verbrast wordt straks.

Overigens, ik hou van de VVD-aanpak, maar standpunt technisch zit ik toch meer op het CDA :p Maakt het ook niet makkelijker, maar ik mag die Rutte wel, zeker gezien zijn uitlatingen op onderwijskundig gebied (Y) (en daar gaat ik ook terecht komen straks, ik deel zijn meningen. De school moet mogelijkheden krijgen om leraren die zich écht moeite doen beter te belonen.)
Xabre
Car: 19 16V

vraag me af hoe de school wil gaan uitmaken wel leraar het beter doet? trouwens op scholen ontbreekt het niet aan geld maar aan gezond verstand

bovendien dat nodeloos geld pompen in defensief om vervolgens die militairen naar irak uit te zenden als amerika erom vraagt (N)
oja dat slaafs achter amerika en israel aanlopen irriteert me ook zo van de regeringspartijen
PaulM

rofl check dit dan:

http://www.stomwijzer.nl :lol:
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

en das de 3e die het post hier :lol: :p :p :p
-PAZ-
Über-Spammer

hahaha hoe vaak zal ie nog voor bijkomen, is wel de meest origenele stemwijzer :)
R5GTT. Drive it like you stole it
-PAZ-
Über-Spammer

Robert-Jan schreef:Blijft leuk om te horen!

Bennie's zoon heeft ook een rockband vele wel bekend...... :wink:

die gasten geven al vele jaren een bijzonder gezellig festival. ben dit jaar ook geweest 3 dagen op de camping :beer: :beer: :beer: :)
Riël
Über-Spammer

Xabre schreef:vraag me af hoe de school wil gaan uitmaken wel leraar het beter doet? trouwens op scholen ontbreekt het niet aan geld maar aan gezond verstand
MIsschien bij jou, maar voor een stage heb ik een onderzoek gedaan naar stageplanning op scholen waar ik een 12 tal VMBO en HAVO scholen heb geintervieuwd. Daar kwamen ook altijd gesprekken over wat wij deden (mijn stageplek organiseerd lesprogramma's en 'leuke' dingen om techniek te promoten). Hier hoor je hoe graag scholen willen veranderen, ambities van vele leraren die maar hun eigen klaslokaal over de kop gooien omdat van de staat uit er nog geen mogelijkheden zijn tot een omgooien van het systeem. De leraren zelf zijn supercreatief (ok, óók niet alle) en dat het aan gezond verstand ontbreekt vind ik een erg weinig onderbouwde opmerking :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Iemand nog intresse in een mooie wallpaper :

[img]http://img80.imageshack.us/img80/1556/gteb4.th.jpg[/img]

intresse in groter formaat ik hoor het wel dan :)
.:: TurboPowerr ::.
-PAZ-
Über-Spammer

mooie foto (Y) . heb al mooiere wallpaper met me eigen gtt erop :p :wink:
PaulM

Ben weer up to date zie ik :P
willow

iemand ervaring met hem repareren van doorgeroeste dorpels van een clio 16v??

me auto is er op afgekeurd, en de schadeherstellen zegt dat ik met denken aan 400 euro. dorpels kosten 35 euro de stuk, maar de arbeidstijd is 6 uur voor het repareren, 3 uur voor elke kant..

klopt dit een beetje??????
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Jolanda van Luco schreef:bertus op zien norton en tinus op de bsa
:nee: :nee: :nee:

Jolanda in haar gttje en Hessel in zijn 16v :lol: :lol: :lol:
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-Ray-
Contacteer:

Tino schreef:Iemand nog intresse in een mooie wallpaper :

[img]http://img80.imageshack.us/img80/1556/gteb4.th.jpg[/img]

intresse in groter formaat ik hoor het wel dan :)
[imkopmodus]

prachtige wallpaper, alleen een beetje jammer dat die auto erop staat :D

[/inkopmodus]
Immer wieder die verdammte Holländer
-PAZ-
Über-Spammer

willow schreef:iemand ervaring met hem repareren van doorgeroeste dorpels van een clio 16v??

me auto is er op afgekeurd, en de schadeherstellen zegt dat ik met denken aan 400 euro. dorpels kosten 35 euro de stuk, maar de arbeidstijd is 6 uur voor het repareren, 3 uur voor elke kant..

klopt dit een beetje??????

netjes uitslijpen en opnieuw lassen van dorpels ben je idd wel even mee bezig, dus denk dat dit nog niet zo gek is
Robert-Jan

-PAZ- schreef:

die gasten geven al vele jaren een bijzonder gezellig festival. ben dit jaar ook geweest 3 dagen op de camping :beer: :beer: :beer: :)
Zwarte cross ben ik nog niet helemaal over uit, het weekend erop is het truckstarfestival :wink:
VLK Groep
-PAZ-
Über-Spammer

echt je weet niet wat je mist :) :beer: wij gaan zeker weer op de camping dit jaar. Zie http://www.zwartecross.nl is gewoon 3 dagen feest, muziek en de meest maffe stunt en atracties
Dennis_16v

Riël schreef:
Ik betaal liever niet voor mensen die met hun luie reet thuis zitten. Ik werk hard voor mijn centen!
Ik ben het met je eens dat je aan zulke mensen idd ook nix hoeft te geven. Maar je moet je zo maar indenken.. stel jij bent een goed hardwerkende werknemer. Doordat ze je niet meer nodig hebben, gooien ze jou eruit. Na een grote teleurstelling ga je weer solliciteren, maar wat blijkt je komt niet meer aan de bak..
Nu zegt de VVD dat de uitkeringen nog meer omlaag moeten.
Ten eerste: je bent geen mocro, en zit niet lui op de bank
Ten tweede: stel VVD komt aan de politieke macht, dit betekent dat jou hongersloontje van 800 euro per maand, nog meer omlaag gaat.

Dit geld wordt weer vrolijk erin gepompt door nieuwe gevechtsvliegtuigjes te kopen, nieuwe wegen aan te leggen, salarissen te betalen van ministers etc.

Terwijl de ministers eigenlijk gewoon maar wat liggen te puinzooien bij elkaar. Zolang mn €6000 euri per maand maar binnen is vind de VVD het allemaal best.
Onderwijs wordt duurder, zorg wordt duurder, alles wordt duurder. Nu ben jij ook nog iemand die bijv. tijdelijk hulp thuis nodig omdat je bijv. een ongeluk hebt gehad. Nou, kun je dat niet meer betalen van die uitkering omdat de zorg enorm is omhoog gegaan.

Maargoed, ik blijf erbij, en ik deel je mening ook:
Mensen/Jongeren die niet genoeg solliciteren en die niet voldoende inspanning leveren om een geschikte baan te vinden, (met uitsluitsel van arbeidsongeschiktheid) lever ik liever ook geen bijdrage aan

:wink:
Robert-Jan

-PAZ- schreef:echt je weet niet wat je mist :) :beer: wij gaan zeker weer op de camping dit jaar. Zie http://www.zwartecross.nl is gewoon 3 dagen feest, muziek en de meest maffe stunt en atracties
Jah dat geloof ik graag!

Maar truckstarfestival is ook 3 dagen feest :p
VLK Groep
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Robert-Jan schreef:
-PAZ- schreef:echt je weet niet wat je mist :) :beer: wij gaan zeker weer op de camping dit jaar. Zie http://www.zwartecross.nl is gewoon 3 dagen feest, muziek en de meest maffe stunt en atracties
Jah dat geloof ik graag!

Niet mauwen RJ... Dan maar gewoon 2 weekenden feest!!

OF het dit jaar zwarte cross wordt.. Misschien wel, tis toch niet zo ver vanaf hier.. :wink:
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Robert-Jan schreef:Blijft leuk om te horen!

Bennie's zoon heeft ook een rockband vele wel bekend...... :wink:
2 stuks toch? :wink:

Of hoe zat het ook alweer met de Zingende Fesia's 8)
Robert-Jan

Frits schreef:
Niet mauwen RJ... Dan maar gewoon 2 weekenden feest!!

OF het dit jaar zwarte cross wordt.. Misschien wel, tis toch niet zo ver vanaf hier.. :wink:
RTC goes Zwarte cross........... 8)
VLK Groep
Robert-Jan

Frits schreef:
2 stuks toch? :wink:

Of hoe zat het ook alweer met de Zingende Fesia's 8)
Euh daar moet ik passen, ik kom niet verder dan Jovink.
VLK Groep
MikeVV
Contacteer:

Robert-Jan schreef:
Jah dat geloof ik graag!

Waar is het dit jaar, truckersfestival???
www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
Robert-Jan

MikeVV schreef:
Waar is het dit jaar, truckersfestival???
Assen natuurlijk, 4 en 5 Augustus.

De week erna is Nog Harder Lopik.

Eind juni heb je Mega Trucks Festival in Biddinghuizen
VLK Groep
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

Ah, kijk mooi, discussie (Y).
Dennis_16v schreef:
Johan schreef: Ik kom hier morgen nog ff op terug. Maar bij de meeste bedijven waar ik heb gewerkt, word je eerst nog een jaar contract aangeboden voordat je een vaste aanstelling krijgt.
eerst een proeftijd, daarna een jaarcontract, of direct een jaarcontract?:)
Eerst stage daarna een 0.5 jaar contract in mijn geval. Maar had een optie tot een jaarcontract. Maar ik ging verder studeren. Maar goed:

Dennis_16v schreef: Werknemers krijgen eerst een proeftijd van 6 maanden. Als deze goed verloopt krijg je een vast contract aangeboden.
In zo'n contract staat toch ook aan welke eisen je moet voldoen, en waaraan je je moet houden?
Als de baas m niet meer kan betalen, is dit noodgedwongen ontslag, meestal gaat het bedrijf dan ook failliet. Maar een werknemer die altijd goed zn best doet en er naar 40 jaar uit wordt geknikkerd omdat hij/zij te oud is, vind ik getuigen van weinig respect :)
En als de VVD hier dan voor is.. vind ik getuigen van nog minder respect.
Ik ken dat punt niet precies van de VVD, ook weet ik niet veel van 'ontslag recht'. Maar volgens mij gaat het over de ontslagregeling voor oudere werknemers. Maar net zoals bij elk ontslag moeten er volgens mij nog steeds gegronde redenen zijn om iemand te ontslaan. Dan je eem nog de OR van een onderneming, welke zo'n ontslag ook nog moet goedkeuren. Natuurlijk slaat het nergens op als een baas waarvoor je 40 jaar goed hebt gewerkt je ontslaat. Dit zal dus ook maar in enkele gevallen voorkomen.
Laatst gewijzigd door Johan op di 21 nov 2006 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Jolanda van Luco

Johan schreef:Ah, kijk mooi, discussie (Y).
Dennis_16v schreef:
Johan schreef: Ik kom hier morgen nog ff op terug. Maar bij de meeste bedijven waar ik heb gewerkt, word je eerst nog een jaar contract aangeboden voordat je een vaste aanstelling krijgt.
eerst een proeftijd, daarna een jaarcontract, of direct een jaarcontract?:)
Eerst stage daarna een 0.5 jaar contract in mijn geval. Maar had een optie tot een jaarcontract. Maar ik ging verder studeren. Maar goed:

Dennis_16v schreef: Werknemers krijgen eerst een proeftijd van 6 maanden. Als deze goed verloopt krijg je een vast contract aangeboden.
In zo'n contract staat toch ook aan welke eisen je moet voldoen, en waaraan je je moet houden?
Als de baas m niet meer kan betalen, is dit noodgedwongen ontslag, meestal gaat het bedrijf dan ook failliet. Maar een werknemer die altijd goed zn best doet en er naar 40 jaar uit wordt geknikkerd omdat hij/zij te oud is, vind ik getuigen van weinig respect :)
En als de VVD hier dan voor is.. vind ik getuigen van nog minder respect.
Ik ken dat punt niet precies van de VVD, ook weet ik niet veel van 'ontslag recht'. Maar volgens mij gaat het over de ontslagregeling voor oudere werknemers. Maar net zoals bij elk ontslag moeten er volgens mij nog steeds gegronde redenen zijn om iemand te ontslaan. Dan je eem nog de OR van een onderneming, welke zo'n ontslag ook ngo moet goedkeuren. Natuurlijk slaat het nergens op als een baas waarvoor je 40 jaar goed hebt gewerkt je ontslaat. Dit zal dus ook maar in elke gevallen voorkomen.
de vvd wil ontslag makkelijker maken ja, en terecht

in nederland nemen werkgevers geen werknemers meer aan omdat ze er niet meer vanaf kmen, of met een premie van ik weet niet hoeveel
belachelijk,veel mensen doen drie jaar der best en daarna is het voor een werkgever bijna onmogelijk om ervan af te komen
de vvd wil daarvanaf waardoor werkgevers dus eerder weer mensen in dienst gaan nemen, het is een soort cirkel he

en een werknemer die zijn werk goed doet en die wil werken die zal ook werk vinden
maar veel mensen vinden het best omdat ze als ze een uitkering hebben maar 2 a 300 euro netto minder hebben per maand
van mij mogen ze terug naar de tijd
wie niet werkt zal niet vreten

moet je eens opletten hoeveel er dan volgende maand ineens werk hebben >-)
Dennis_16v

ik denk zelf dat die mocrootjes nog steeds lui op de bank liggen :lol:
maar een werknemer die te oud is vind niet meer zo snel n baan ;) terwijl hij/zij t nog zo hard probeert... moet je deze dan ook zo hard straffen als mensen die nix uitvreten ?
Jolanda van Luco

Dennis_16v schreef:ik denk zelf dat die mocrootjes nog steeds lui op de bank liggen :lol:
maar een werknemer die te oud is vind niet meer zo snel n baan ;) terwijl hij/zij t nog zo hard probeert... moet je deze dan ook zo hard straffen als mensen die nix uitvreten ?
ja dat is moeilijk, maar nogmaals
als je wil werken kan je werken
ook ouderen (Y) (Y)
alleen zijn veel mensen te kieskeurig in wat ze willen doen
ik vind dat als je werkloos bent je alles aan moet pakken, ook al is het niet je vakgebied of ben je voor die baan te hoog opgeleid
ik heb het gevoel dat veel mensen zich te goed voelen voor bepaalde baantjes
-jacco-
Über-Spammer

Mijn stem gaat hoogstws naar het CDA...

Waarom... Simpel: Ik vind Bos een ontzettende paardenfluisteraar (ja, ik bedoel iets anders, maar dan krijg je van die rare tekentjes (0) ) en wil dus absoluut niet dat hij aan de macht komt...
Leuk zo'n debat 's avonds:

"Generaal pardon voor 10000 (!!!) illegalen" |: |: |:

Alsof we onze belastingcenten niet beter kunnen gebruiken (S)

En voor de mensen die gelijk gaan roepen dat is een discrimineel ben:
Ik heb aan 2 dingen een ontzettende hekel: (Eigenlijk 3, maar de 3e zal ik hier niet noemen :P )
Politie en de belastingdienst |:
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Gesloten