ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
lees ff wat topics door hier, dan kan je het lezen..
lijkt me nutteloos om alles weer te moeten gaan herhalen?
lijkt me nutteloos om alles weer te moeten gaan herhalen?
ja...... 
lees ff terug en vraag dan verder

lees ff terug en vraag dan verder

ok heb het ff doorgelezen, ookal ben ik geen betalend lid, wil er toch even wat over kwijt, wat ik hieronder schrijf is niet vervelend bedoeld, naar niemand niet! maar ik wil het gewoon ff kwijt:
er zijn wel meer mensen waarvan ik van mening ben dat ze niet binnen de club behoren, mede door denigrerende opmerkingen, ik denk dat deze mensen dat zelf weten, dat luco daar nu slachtoffer van is (ongeacht wie er nou het meeste gelijk heeft, uit ervaring lerende, zal de waarheid in het midden liggen) wil niet zeggen dat hij de enige is die wel of niet de boel loopt te verzieken, ik ken luco persoonlijk en ik heb PERSOONLIJK geen moeite met hem, then again ik ken heel de geschiedenis niet en zal me met die discussie ook verder niet bezig houden. Wat ik alleen kwijt wil is dat het bestuur zich misschien beter kan toespitsen op het trekken van 1 lijn in dit soort zaken, dat spaart een hoop van deze ellende, een soort systeem van waarschuwingen en bij een X aantal waarschuwing is het gewoon over & sluiten.
zo dat lucht op
er zijn wel meer mensen waarvan ik van mening ben dat ze niet binnen de club behoren, mede door denigrerende opmerkingen, ik denk dat deze mensen dat zelf weten, dat luco daar nu slachtoffer van is (ongeacht wie er nou het meeste gelijk heeft, uit ervaring lerende, zal de waarheid in het midden liggen) wil niet zeggen dat hij de enige is die wel of niet de boel loopt te verzieken, ik ken luco persoonlijk en ik heb PERSOONLIJK geen moeite met hem, then again ik ken heel de geschiedenis niet en zal me met die discussie ook verder niet bezig houden. Wat ik alleen kwijt wil is dat het bestuur zich misschien beter kan toespitsen op het trekken van 1 lijn in dit soort zaken, dat spaart een hoop van deze ellende, een soort systeem van waarschuwingen en bij een X aantal waarschuwing is het gewoon over & sluiten.
zo dat lucht op

Ach hou op man, echt te triest voor woorden dit allemaal.1nsane schreef:wat een verhitte discussie zeg om luco?? misschien trap ik nu mensen tegen de schenen maar wat is er nou eigenlijk gebeurd???

Ik zit al 2 dagen naar het forum te kijken en er is niks anders dan gezeik.
Iedereen moet echt een keer ophouden hier...

-
- Contacteer:
je hoef het ook niet te lezen 

-
- Contacteer:
ja zeker 

-
- Contacteer:
Merijn schreef:Ja, als je je heil gaat zoeken op andere sites.

daar zit ie ook al ...

maarumm er gaan genoeg topics NIET over luco toch ?

Ik moet het eens zijn met die laatste opmerking. Ok, het is geen prettige conversatie hierover, maar komop, als je je daaraan blijft storen?
helemaal mee eensChris@R5 schreef:Ach hou op man, echt te triest voor woorden dit allemaal.1nsane schreef:wat een verhitte discussie zeg om luco?? misschien trap ik nu mensen tegen de schenen maar wat is er nou eigenlijk gebeurd???![]()
Ik zit al 2 dagen naar het forum te kijken en er is niks anders dan gezeik.
Iedereen moet echt een keer ophouden hier...

Tja, toch nog even een reactie:
punt 1: ken Luco niet en het is mij ook nooit echt opgevallen dat hij hier vervelend aanwezig was. Dus mijn reactie is meer algemeen bedoeld.
punt 2: ken Riël ook nauwelijks. Alleen weet ik dat hij vroeger ook vrij irritant aanwezig was op het forum. Maar hij is wel in het bestuur gaan zitten/gekozen. Daarvoor neem ik toch mijn petje af
punt 3: maar ik weet wel uit eigen ervaring dat sommige mensen de sfeer op een forum flink kunnen verpesten. Zowel voor de mods als voor een flink deel van de forumbezoekers.
punt 4: bij dat soort mensen helpt een ban meestal niet. Ze zijn na afloop van zo'n ban vaak weer net zo vervelend aanwezig op het forum.
punt 5: eindelijk wordt er door het bestuur nu eens actie ondernomen tegen dat soort praktijken. En ik neem toch aan dat het bestuur het beste met de leden voor heeft.
punt 6: ben je het met het optreden van het bestuur niet eens, blijf dan niet eindeloos lopen zeiken op het forum maar neem dan je verantwoordelijkheid en kom naar de ALV en stem desnoods voor een ander bestuur. Zo werkt dat nu eenmaal binnen een club/vereniging/land.
Tis allemaal zo simpel................................
punt 1: ken Luco niet en het is mij ook nooit echt opgevallen dat hij hier vervelend aanwezig was. Dus mijn reactie is meer algemeen bedoeld.
punt 2: ken Riël ook nauwelijks. Alleen weet ik dat hij vroeger ook vrij irritant aanwezig was op het forum. Maar hij is wel in het bestuur gaan zitten/gekozen. Daarvoor neem ik toch mijn petje af

punt 3: maar ik weet wel uit eigen ervaring dat sommige mensen de sfeer op een forum flink kunnen verpesten. Zowel voor de mods als voor een flink deel van de forumbezoekers.
punt 4: bij dat soort mensen helpt een ban meestal niet. Ze zijn na afloop van zo'n ban vaak weer net zo vervelend aanwezig op het forum.
punt 5: eindelijk wordt er door het bestuur nu eens actie ondernomen tegen dat soort praktijken. En ik neem toch aan dat het bestuur het beste met de leden voor heeft.
punt 6: ben je het met het optreden van het bestuur niet eens, blijf dan niet eindeloos lopen zeiken op het forum maar neem dan je verantwoordelijkheid en kom naar de ALV en stem desnoods voor een ander bestuur. Zo werkt dat nu eenmaal binnen een club/vereniging/land.
Tis allemaal zo simpel................................
mooi weer was het vandaag he? wat voor weer zal het morgen zijn? iemand nog goeie mop te vertellen? 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
kvond het vandaag maar koud hoor 

@Arjen, jij kan t weten, jij hebt t woord Moderator zowat uitgevonden

ervaring genoeg

ervaring genoeg

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
OPROEP!!!!!!!!!!
Wie kan mij een mooie foto bezorgen waar de club op staat in zijn totaal???
Deze komt dan op een Tuning site te staan als beeld van de club!
Foto liefst in goede kwaliteit!
renault@ilimburg.nl
renault@ilimburg.nl
-
- Contacteer:
met betalende leden of niet betalende leden.

Posted: Fri Nov 10, 2006 9:31 am Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
OPROEP!!!!!!!!!!
hehe idd

R 5 Convertible Rulezz
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
maakt niet uit!eevvoo schreef:met betalende leden of niet betalende leden.![]()
Posted: Fri Nov 10, 2006 9:31 am Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
OPROEP!!!!!!!!!!
R 5 Convertible Rulezz
Geweldig 

Zo klinkt mn rs als de uitlaat is afgebroken
Ik heb me wel ingehouden want het werd m'n oortjes teveel
http://www.youtube.com/watch?v=O5QwfKbecEI

Ik heb me wel ingehouden want het werd m'n oortjes teveel

http://www.youtube.com/watch?v=O5QwfKbecEI
als jullie een budget van om en nabij de 7000 eurie zouden hebben. Wat zouden jullie dan kopen? Met in het achterhoofd dat ie een beetje zuinig moet zijn 1 op 14 minimaal. en een bouwjaar van 2000 of jonger.
Renault 5 GT Turbo '87
Wrom gaat die Coupe eigenlijk weg Kier...? je weet nu wat je hebtKier schreef:polo![]()
206 heeft mn vriendin al... dus die hoef ik niet![]()
clio staat al op het lijstje
zat zelf ook nog aan een saxo vts te denken... weet alleen niet of dat nog een beetje zuinig rijd