[Clio GT Turbo]Remmerij perikelen
nouja.....leeg.... 
foto's zijn gefixed.
Hoop haar voor kerst weer mee naar huis te mogen nemen
Morgen met de spuitboys nog even afspraken en een planning maken en dan kan er aan t werk begonnen worden.
Helaas moet ik wel nog terug naar MCC voor wat repairwork. Er is blijkbaar een ander achterscherm links ingekomen, maar het binnenscherm is los van het buitenscherm gekomen tijdens het uitrollen. Kwestie van slecht gelast ofzo...geen idee. Daar mooi de roest tussenuit halen (wat oppervlakteroest) en dan fixen. Op welke manier nog ff geen idee, heb al wat tips, maar nog ff uitdokteren hoe en wat. Best is uiteraard hele scherm eruit tiefen incl dorpel, maar die zijn beiden nog zo goed, dat ik dat niet ga doen...
Achja, wat zal ik zeggen. Soms zit t mee......meestal zit t tegen

foto's zijn gefixed.
Hoop haar voor kerst weer mee naar huis te mogen nemen

Morgen met de spuitboys nog even afspraken en een planning maken en dan kan er aan t werk begonnen worden.
Helaas moet ik wel nog terug naar MCC voor wat repairwork. Er is blijkbaar een ander achterscherm links ingekomen, maar het binnenscherm is los van het buitenscherm gekomen tijdens het uitrollen. Kwestie van slecht gelast ofzo...geen idee. Daar mooi de roest tussenuit halen (wat oppervlakteroest) en dan fixen. Op welke manier nog ff geen idee, heb al wat tips, maar nog ff uitdokteren hoe en wat. Best is uiteraard hele scherm eruit tiefen incl dorpel, maar die zijn beiden nog zo goed, dat ik dat niet ga doen...
Achja, wat zal ik zeggen. Soms zit t mee......meestal zit t tegen

gaat de goede kant zo met de clio, wel jammer dat je bij elke 2 stappen vooruit er weer 1 achteruit gaat. maja das bij de meeste projecten zo
, als ie strax in de kleur staat is alle ellende weer snel vergeten

R5GTT. Drive it like you stole it
maar dan rijdt ie nog niet-PAZ- schreef:gaat de goede kant zo met de clio, wel jammer dat je bij elke 2 stappen vooruit er weer 1 achteruit gaat. maja das bij de meeste projecten zo, als ie strax in de kleur staat is alle ellende weer snel vergeten
![]()

Het is te hopen dat ie het dan ook DOET....Ferdy schreef:maar dan rijdt ie nog niet-PAZ- schreef:gaat de goede kant zo met de clio, wel jammer dat je bij elke 2 stappen vooruit er weer 1 achteruit gaat. maja das bij de meeste projecten zo, als ie strax in de kleur staat is alle ellende weer snel vergeten
![]()

Ferdy schreef:maar dan rijdt ie nog niet-PAZ- schreef:gaat de goede kant zo met de clio, wel jammer dat je bij elke 2 stappen vooruit er weer 1 achteruit gaat. maja das bij de meeste projecten zo, als ie strax in de kleur staat er weer rijd is alle ellende weer snel vergeten
![]()
edit., muggenziffter

R5GTT. Drive it like you stole it
Goed bezig Haas! ben benieuwd naar het resultaat als hij weer terug is van de spuitert! 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
anders gewoon trappers er in,Marieke schreef:Het is te hopen dat ie het dan ook DOET....Ferdy schreef:maar dan rijdt ie nog niet-PAZ- schreef:gaat de goede kant zo met de clio, wel jammer dat je bij elke 2 stappen vooruit er weer 1 achteruit gaat. maja das bij de meeste projecten zo, als ie strax in de kleur staat is alle ellende weer snel vergeten
![]()
mooi strak gespoten Flintstone mobiel !

ding nou nog niet af hee
Immer wieder die verdammte Holländer
Mooi dat ie eindelijk weg is bij je ouders thuis. Nu kan het nooit lang meer duren voordat ie in de juiste kleur terugkomt
Dat hoop ik tenminste
Zijn idd wel relaxte mensen bij Coppes. Veeeel beter als Bochane in Nijmegen.
Gek trouwens dat ie omhoog moest

Zijn idd wel relaxte mensen bij Coppes. Veeeel beter als Bochane in Nijmegen.
Gek trouwens dat ie omhoog moest

Steven schreef:Goh precies zo'n schermenroller hebben wij ook

werd toch ff met de verfroller verhit, ging n stuk beter dan koud rollen.
wat een l+l he...-Ray- schreef:ding nou nog niet af hee

jow Haas, goed bezig kerel
zit weer schot in de zaak, en precies wat ze zeggen, mooi eindejaars kado straks als ie weer strak terug komt van de spuiter.
ps de garage kan er net 1 dagje van genieten van het leeg staan

ps de garage kan er net 1 dagje van genieten van het leeg staan

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Gaaf Martijn
Wanneer is zijn nieuwe laklaag te bewonderen

Wanneer is zijn nieuwe laklaag te bewonderen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik ben benieuwd.....als het maar geen two tone gespoten ding word
-
- Contacteer:
Clio staat nu in Waalwijk, vrijdag ben ik vrij....
Hmmmz...
Succes met het spuitwerk iig.
Hmmmz...
Succes met het spuitwerk iig.
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Leuk project haas! Is tot nu toe al errug mooi om te lezen!!!
-
- Contacteer:
Haha doet me denken aan toen ik me Clio ophaalde moest ik de oren ook dicht doen bij t op en afrijden....Haas schreef: maar ja, wie laag wil zijn, moet afzien, dus waarempel...het pastte niet.
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... 060152.jpg[/img]
Ding er weer afgezet, rijplaten wat verhoogd met wat blokken en planken en toen pastte t ...... nét!
Maarre t komt steeds dichter bij t eindresultaat, ga zo door!

jochem de haas schreef:Ik ben benieuwd.....als het maar geen two tone gespoten ding word

zilver met paars?
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
1 ding is zeker: Geel en Blauw zal ie wel niet worden.

Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Als je roze met babyblauw hebt gehoord, dat is niet de bedoeling meer volgens mij 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Haas schreef:jochem de haas schreef:Ik ben benieuwd.....als het maar geen two tone gespoten ding word

-
- Contacteer:
Haas schreef:jochem de haas schreef:Ik ben benieuwd.....als het maar geen two tone gespoten ding word

(haha was wel te verwachten van mij denk

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Clioos zijn niet dik en dat kennen ze ook niet worden.AnthonyR schreef:Dit gaat een hele dikke clio worden

Alleen 5jes zijn dik

Laatst gewijzigd door Lex op do 9 nov 2006 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92