wel triest hoe sommige hierop reageren zeg.
oja, me hoogste snelheid met de clio was 190, en dat was in me eentje

Ik heb nergens gezegd dat het verantwoord was!+Clio16v+ schreef:en dat vind jij verantwoordelijk met je kroost 220 rijden? meningen verschillen!Arno17 schreef:220 met de RS, 2 volwassenen, 2 kinders en wat bagage aan boord.
Foto geeft de snelheid aan voor dat moment.
Ik lees net dat het in Duitsland was. Dat verandert de zaak natuurlijk wel een beetje, de wegen zijn er meer op die snelheden gemaakt, een Duitser gooit (over het algemeen) niet z'n auto met 100 op de linkerbaan zonder te kijken+Clio16v+ schreef:en dat vind jij verantwoordelijk met je kroost 220 rijden? meningen verschillen!Arno17 schreef:220 met de RS, 2 volwassenen, 2 kinders en wat bagage aan boord.
Foto geeft de snelheid aan voor dat moment.
geloof mij maar, bij een twingo telt iedere kmArno17 schreef:En dan vooral die 2 km/u.......Petertje5 schreef:172 met mijn twingo 1.2 8v
hang de gps der es inNico Clio RS schreef:Ehhh ff 235 op de teller gehad met de 21 en kan nog harder
kan je hem niet bijstellen, bij de gtt kan dat-jo- schreef:mijne te weinig en zelfs na vervangen van boordcomp en kabel blijft ie het doen. Heeft het te maken met de bandomtrek ik weet het niet...
Ook als wij in convoy rijden verwittigd de 2e wagen mij steeds dat ik te snel rijd...onzin, ik doe maar 130 ??? Blijkt dat het volgens de gps 141 is.
Raar, begrijpelijk, het is en blijft een renault.
Bij mijn GT iig zeker toen ik nog met 16"rond reed....., op de A6 vanaf Lelystad naast Maus 220 km/u op de teller.....ervoorbij..., alleeen had Maus de teller al op 235 km/u staanLuco/Alpine-racer schreef:geeft de teller teveel of te weinig aan ?
dus het kan wel degelijk aan de wielomwenteling liggen ?Ivo8hoven schreef:Bij mijn GT iig zeker toen ik nog met 16"rond reed....., op de A6 vanaf Lelystad naast Maus 220 km/u op de teller.....ervoorbij..., alleeen had Maus de teller al op 235 km/u staanLuco/Alpine-racer schreef:geeft de teller teveel of te weinig aan ?![]()
5 GTT - Clio PH I V6
Zo'n vermoeden had ik al-jo- schreef:geen idee, ik moet er deze week toch onder liggen om dat shortshift gedoe eronder te rammen dus zal es kijken. Nou jah, lukt dat niet kan het ook geen kwaad...ik rijd toch nooit onder de 120
Dat waren nog eens tijden.Ivo8hoven schreef:Bij mijn GT iig zeker toen ik nog met 16"rond reed....., op de A6 vanaf Lelystad naast Maus 220 km/u op de teller.....ervoorbij..., alleeen had Maus de teller al op 235 km/u staanLuco/Alpine-racer schreef:geeft de teller teveel of te weinig aan ?![]()
5 GTT - Clio PH I V6