Chris@R5 schreef:Elke dag kom ik 'm tegen in Assen. Te bewonderen vanuit de trein naar school: De vetste clio 16v ooit. (was van TimB. d8 ik)
Hij staat netjes op de oprit precies zoals op de foto
Chris@R5 schreef:Elke dag kom ik 'm tegen in Assen. Te bewonderen vanuit de trein naar school: De vetste clio 16v ooit. (was van TimB. d8 ik)
Gespot op A28 bij afslag Beilen-noord/Westerbork. Donkere Plingo met sportvelgen. De bestuurder was volgens mij opa of anders was het zijn tweelingbroer.
Donleben schreef:Gister in Heerhugowaard in Stad van de Zon een blauwe 16v. P2 achterkant.
Geblindeerde ramen, andere zilveren velgen en een uitlaat onder het kenteken,
dus in het midden van de bumper twee kleine pijpjes naast elkaar.
Motorkap voorzien van ingelaste booskijkers. Kenteken was NJ-ZV-64
hey ben nieuw hier, maar ik zie zo nu en dan bij de fuut meschen in assen een leuke twingo staan, een donkerblauwe als het goed is, met 2 uitlaatpijpjes, 1 links 1 rechts... en die typische 13(?) inch lm velgjes die je wel vaker onder getunede twingos ziet! enig idee?
Arjen schreef:Gespot op A28 bij afslag Beilen-noord/Westerbork. Donkere Plingo met sportvelgen. De bestuurder was volgens mij opa of anders was het zijn tweelingbroer.
Dat zal ik geweest zijn ja. Je zult me nog wel vaker spotten in deze omgeving aangezien we in Westerbork gaan wonen.
edit: nacheck doet kennen dat het gewoon een 1.6je is, nouja was grijs, had dubbele uitlaat achter maar heel mooi, clio reno sport achtig alleen dan soort van ovaal maar aan de binnenkanten schuin afgevlakt, erg strak, donkergrijs/zilver mett tintje
melcon schreef:hey ben nieuw hier, maar ik zie zo nu en dan bij de fuut meschen in assen een leuke twingo staan, een donkerblauwe als het goed is, met 2 uitlaatpijpjes, 1 links 1 rechts... en die typische 13(?) inch lm velgjes die je wel vaker onder getunede twingos ziet! enig idee?
(Heeft RTC sticker...)
Toevallig met goudkleurige Mattig velgen en regelmatig twee van die blonde dieren erin?
Arjen schreef:Gespot op A28 bij afslag Beilen-noord/Westerbork. Donkere Plingo met sportvelgen. De bestuurder was volgens mij opa of anders was het zijn tweelingbroer.
Dat zal ik geweest zijn ja. Je zult me nog wel vaker spotten in deze omgeving aangezien we in Westerbork gaan wonen.
Ivo8hoven schreef:
Erg slap excuus Dennis, zeg dan gewoon dat je er geen zin in hebt om ze voor een meeting te wassen....
Dan zit je echt mis Ivo, de wil was er, ben zelfs na aankomst in de meern direct met de TQ door de Meern gereden opzoek naar een wasstraat (en niet gevonden). Ask Riel/Rianne.
Gespot vanmiddag bij mij in de straat MarcoV.
Keek naar mijn 5 GT look en mijn zwager zŽn GTT.
Had geen oog voor de Twingo van mijn zus aan de andere kant
Willem-Jan schreef:Gespot op het Zernikecomplex Groningen. Zwarte Clio 16V, honingraadvelgen. RTC stickers op de zijruiten.
NS-GJ-33
Die jongen studeert ergens aan het techniek gebouw dacht ik. Hij heet Richard meende ik. Ik heb jouw auto ook wel eens gespot op het Zernike. Die van mij staat er ook regelmatig