Dit gebeurde laatst vlak voor men neus smiddags toen ik onderweg naar huis was. Had het die dag al een beetje gehad metal dat gezeik aan je harses kon die klootviolen wel afschieten heb er een kwartier staan wachten. Ze bleven maar ruzie maken T.....honden. Heb toen maar men bedrijfsbus er tegen gezet en 1 van de 2 wagens aan de kant geduwd. De eigenaar keek overigens niet vriendelijk toen jammer joh had je hem zelf maar moeten verplaatsenSteven schreef:
Ook leuk, bij een druk stoplicht tegen elkaar oprijden (met je ouwe hok natuurlijk), uitstappen en ruziemaken
Friday Nightmeeting Bodegraven. I
-
- Contacteer:
Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
Rijdt prima Ivo, heb laatst een rondje gereden met een 1.4 met alle opties ik vind het persoonlijk geen verkeerde auto voor het geld wat je betaald.Ivo8hoven schreef:Weheee, een Dacia...., wat vind jij er van Lex...?
Ik had het er toevallig gister nog over, ik denk dat ie best prima rijd...., allen tja het oog wil ook wat
Oude techniek, weinig electronica oftewel eindelijk een goed product!

VLK Groep
ben wel benieuwd hoe dingen eruit zien na een paar jaar, wij hebben redelijk was daewoo's lopen omdat er hier in de buurt een dealer heeft gezeten. Nieuw is er niet veel mis met dat spul, alleen kan je wel goed merken dat er veel B-onderdelen zijn gebruikt alles is veel sneller versleten of uitgeleefd
R5GTT. Drive it like you stole it
als je niet vooruit wil komen, kan dat, alleen voor snelheid, is dat toch geen optie... waarom denk je dat die dingen er zitten?Edward(ForeverYoung) schreef:is niet heel handig als je die vrachtwagen wilt bij houden, maar netjes volgens het patroon schakelen hoeft niet![]()

nee, heb wel wat fatsoenlijksEdward(ForeverYoung) schreef: heb je soms RoadHog banden onder die Charade

stond vd week in delft op punt van uitstappenSteven schreef:Ook leuk, bij een druk stoplicht tegen elkaar oprijden (met je ouwe hok natuurlijk), uitstappen en ruziemaken

Maandag met die stagelopers hier ook ff gein uitgehaald bij t stoplicht. Kei druk daar, ik sta stil achter die twee. Geef gas en druk ze zo 30cm naar voren. ik stop, hij vooruit, in de achteruit en drukt mij zo terug. Dat was lache, maar toen stapte hij nogal lomp en abrupt uit, schreeuwend: "Vindde ge dah nohrmaal???!?!?"
al die zakenpikkies in hun audi: *slik*...

lachen man, gare charade vs. AX GT
Laatst gewijzigd door Haas op do 26 okt 2006 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
uberpaz-maniac schreef:Wat dan weer wel lache is om achteruit te rijden ( als je zeker weet dat er niemand achter je staat). Deed ik ook laatst, stond aan de verkeers lichten naast 325 coupe abdoul klapstoel achter het stuur wilde wel effe sprinten. licht op groen hij vol weg, ik achter uit weg. bmw gelijk van het gas af omdat ie niet snapte wat er gebeurde, ik vol weg vooruit![]()
![]()
![]()
325

............. :"...."Edward(ForeverYoung) schreef:ik zei er toch bij dat het niet handig wasSteven schreef:Ah the world according to Edward....
Welke knurft slaat nu een versnelling over in de sprint? Kep wel es gehoord van mensen die in 2 wegrijden, maja das ooknie handig.![]()
alleen is het dus (vind ik) niet altijd nodig om netjes het patroon af te werken.
en in de 2 wegrijden is idd niet handig
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
onder normale omstandigheden (dus niet bij een sprint oid) sla ik wel eens een versnelling over ja.
bij 80 in de 2 kun je net zo goed gelijk naar de 4, en qua snelheid maakt het niet eens zo heel veel uit omdat je het schakelproces naar de 3 overslaat.
werkt bij mij in m'n 8vtje toch best goed hoor.
bij 80 in de 2 kun je net zo goed gelijk naar de 4, en qua snelheid maakt het niet eens zo heel veel uit omdat je het schakelproces naar de 3 overslaat.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ja, bij mn fiets ook... 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
en wat is de redenatie om m in 2 zo ver door te trekken als je ook eerder naar 3 kunt en dan naar 4?Edward(ForeverYoung) schreef:onder normale omstandigheden (dus niet bij een sprint oid) sla ik wel eens een versnelling over ja.
hoop niet dat je denk dat dat economischer is ?

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Krijg je zo'n lamme arm van he, van al dat schakelen...
En het spaart de koppeling en de tandwielen van de 3e versnelling...kom op Haas, dat snap jij toch ook wel...

En het spaart de koppeling en de tandwielen van de 3e versnelling...kom op Haas, dat snap jij toch ook wel...

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Contacteer:
weet je aan wie jij mij doet denken edward:
[img]http://www.1stbusinesslebanon.com/sahaf/sahaf22.jpg[/img]
[img]http://www.1stbusinesslebanon.com/sahaf/sahaf22.jpg[/img]
Ik vond tijdens opruimwerkzaamheden in spullen bij mijn ouders een oud krantenartikel, zeg maar gerust, een stukje geschiedenis.....:
Mooie tijden waren het!
Ik kon me dit stukje niet helemaal meer herinneren! Jullie?Rijn&Gouwe schreef: McDonalds 'meetingpoint'auto's
Door Mark van der Werf
BODEGRAVEN - Met een zwart lintje om de antenne reden ze vorige week vrijdag het parkeerterrein van de Bodegraafse McDonalds op. Zo bewees een groep autoliefhebbers de laatste eer aan de 19-jarige jongen die zaterdag overleed bij een 'straatrace' in het Gelderse Druten. "Hij was tenslotte één van ons", schrijft Marvin op de internetsite van de Ridderkerkse motorsportzaak HG trading.
De samenkomst bij de Bodegraafse McDonalds was geen eenmalige gebeurtenis. Op het parkeerterrein is elke vrijdagavond vanaf negen uur een 'meeting' van tientallen automobilisten.
Het begon ruim een jaar gelden, schrijft 'meeting-coördinator' Chris uit Bodegraven, op de site van de Renault Tuning Club(RTC). Een aantal Renault liefhebbers kwam op het idee om eens gezamelijk af te spreken.
Ze vonden een geschikte plek om over hun hobby te kunnen praten: het parkeerterrein bij de McDonalds.
Chris schrijft: "In de loop van de tijd kwamen er ook Opel-rijders, Volkswagen-rijders en Honda-rijders op het evenementje af. De sfeer werd er alleen maar beter op, gezellig naar elkaars auto kijken, bakkie koffie erbij, enzovoort."Hij besluit: "heb je niets te doen op een vrijdagavond? Rij dan eens langs..."
Volgens de politie rijdt een aantal mensen vervolgens terug naar de A12, om te gaan racen. Zoals dat ook vaak op de Maasvlakte gebeurd: twee aan twee, een korte sprint over een paar honderd meter. Maar met illegale autoraces wil de RTC absoluut niet geassocieerd worden. De internetsite meld dat illegaal racen 'ten strengste wordt afgekeurd'. Bovendien: het gebeurt helemaal niet in Bodegraven, schrijft één van de leden in het gastenboek. "Bodegraven als sprintplaats? Dat is bullshit!"
Ook op andere websites, zoals die van HG Trading wordt de McDonald's regelmatig als meetingpoint genoemd. Hier word een minder vreedzaam beeld geschetst van de bijeenkomsten in Bodegraven.
Een van de bezoekers beschrijft een ongeluk dat vorige week vrijdag zou zijn begrurd: "Die gozer in die zwart-blauwe Sierra en die gozer in die zilveren Audi coupé zijn tegen elkaar geklapt. Jammer dat jullie elkaar niet dood hebben gereden!"
"Ik heb ze ook gezien", vult een ander aan. "Dat er een meisje weg moest springen, kon ze niks schelen."
De RTC vraagt de mensen die naar de McDonalds meeting komen nadrukkelijk om zich rustig te gedragen. "Houd je aan de normale verkeersregels, en let op het volume van je radio, zodat de hotelgasten een normale nachrust hebben."
Maar de overlast is enorm groot, zegt René Scholten van het vlakbij gelegen AC-hotel/restaurant. "Het rijst echt de pan uit. Die auto's scheuren het parkeerterrein op, met de stereo keihard aab. Om half elf beginnen de eerste hotelgasten te klagen Zeker de helft heeft er last van."
Elke week hangt Scholten bij de politie aan de lijn. "Ga er zelf maar wat van zeggen, kreeg ik tot voor kort te horen. Vervolgens werd de haak er op gegooid. De laatste weken gaan er gelukkig wel agenten op af."
Scholten heeft nooit gezien dat er op de A12 werd geracet. "Al zou het me niks verbazen." Wel ziet auto's soms met een noodvaart over de Goudsweg crossen.
Op het parkeerterrein van McDonald's heerst geen agressief sfeertje, is zijn indruk. "Het gaat er gemoedelijk aan toe. Alleen word er een enorm kabaal gemaakt en dat kan natuurlijk niet. Onze gasten komen hier voor hun rust."
Mooie tijden waren het!

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Contacteer:
Hoe lang is dat wel niet geleden?
Reed ik zeker nog brommer
btw HG trading is dat niet die garage met al die volkswagens?
Wilde daar toen een golfje 1 vandaan halen, maar na een aflevering van ik meen "verboden in te rijden" heb ik dat maar niet gedaan.
Reed ik zeker nog brommer

btw HG trading is dat niet die garage met al die volkswagens?
Wilde daar toen een golfje 1 vandaan halen, maar na een aflevering van ik meen "verboden in te rijden" heb ik dat maar niet gedaan.
-
- Contacteer:
hmmm had ik net niet/wel m`n rijbewijs.
800 gulden is netjes, denk alleen dat het spuitwerk echt dramatisch was.
Ben daar 1 keer binnen geweest en de sjonnies en sjaakies liepen overal.
Wilde nog ff richting werkplaats lopen, maar ik werd vriendelijk doch dringend verzocht om in de "showroom" te blijven.
Was idd een geinige aflevering, kreeg die toch bijna een brandblusser op z`n hoofd.
edit: ik zie dat de website van hun uit de lucht is, geen idee of het bedrijf nog bestaat.
800 gulden is netjes, denk alleen dat het spuitwerk echt dramatisch was.
Ben daar 1 keer binnen geweest en de sjonnies en sjaakies liepen overal.
Wilde nog ff richting werkplaats lopen, maar ik werd vriendelijk doch dringend verzocht om in de "showroom" te blijven.
Was idd een geinige aflevering, kreeg die toch bijna een brandblusser op z`n hoofd.
edit: ik zie dat de website van hun uit de lucht is, geen idee of het bedrijf nog bestaat.
Haha dat bericht ken ik nog wel...
De gast met de audi is ook zeer bekend ja
Kan me ook nog een prachtige donut herinneren van een 190 2.3-16 en vervolgens reed ie recht in de armen van de plisie die achter de menigte stond
Manman wat waren dat een tijden, ook die politie die dan uitgescholden werd door mensen uit de menigte en als ze dan omkeken snel bukken, de helden
Of die x dat die gast met die E30 324tds die vuurwerkbom gooide bij Roy z'n Quadra, dat de Quadra en de 16v achterberg van Bambi er ff achteraan gingen.
Jaja dat waren nog eens tijden

Kan me ook nog een prachtige donut herinneren van een 190 2.3-16 en vervolgens reed ie recht in de armen van de plisie die achter de menigte stond

Manman wat waren dat een tijden, ook die politie die dan uitgescholden werd door mensen uit de menigte en als ze dan omkeken snel bukken, de helden

Of die x dat die gast met die E30 324tds die vuurwerkbom gooide bij Roy z'n Quadra, dat de Quadra en de 16v achterberg van Bambi er ff achteraan gingen.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Mijn nieuwe demo
:
[img]http://pic.autoscout24.com/images/9/4/1/66180149_2.jpg[/img]
[img]http://pic.autoscout24.com/images/9/4/1/66180149_1.jpg[/img]
[img]http://pic.autoscout24.com/images/9/4/1/66180149_4.jpg[/img]

[img]http://pic.autoscout24.com/images/9/4/1/66180149_2.jpg[/img]
[img]http://pic.autoscout24.com/images/9/4/1/66180149_1.jpg[/img]
[img]http://pic.autoscout24.com/images/9/4/1/66180149_4.jpg[/img]
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Mooi hoor ...... 

Heb hier nog een vette film liggen van een FNB (met dank aan Roy) waarop een witte Sierra Cosworth is te zien die flink uit zijn dak gaat!
(zelfde eigenaar als die zwarte Cosworth die ook vaak in actie te zien was:lol: )
Lex, vraag ff aan Hansie of er een paar dikke licht metalo's onder mogen en een verlagingsetje. Dan is er best wat van te maken!
Kijk maar eens wat er in Turkije rondrijdt, Clio/Megane Sedan's dik gepimpt. Best cool om te zien.

(zelfde eigenaar als die zwarte Cosworth die ook vaak in actie te zien was:lol: )
Lex, vraag ff aan Hansie of er een paar dikke licht metalo's onder mogen en een verlagingsetje. Dan is er best wat van te maken!
Kijk maar eens wat er in Turkije rondrijdt, Clio/Megane Sedan's dik gepimpt. Best cool om te zien.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Ik ben toevallig net al mn verhuisdozen uit aan het pakken, en daar zat die videoband ook tussen. Gelijk ff gekekenChris schreef:Heb hier nog een vette film liggen van een FNB (met dank aan Roy) waarop een witte Sierra Cosworth is te zien die flink uit zijn dak gaat!![]()

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
staat een leukt rt turbo te koopIvo8hoven schreef:Ik een nieuw speeltje...., nee jammergenoeg nog niet....

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
250 ivo euro's 

Kan er niet ff iemand een leuke compilatie maken van de video's die Roy destijds heeft opgenomen....
Staat ook nog een onwijze Burnie burnie op met een erfstuk van mn oma.....OPEL POWERRRRRR
Echt uber, een 1.4i "Swing" schijndood beige metallic, met een open filter erop, 4 bak, harde achterschermen en 27000 km uit '89
Iedereen dacht dat er een dikke 2.0 inlag na die burnout...
Staat ook nog een onwijze Burnie burnie op met een erfstuk van mn oma.....OPEL POWERRRRRR

Echt uber, een 1.4i "Swing" schijndood beige metallic, met een open filter erop, 4 bak, harde achterschermen en 27000 km uit '89

Iedereen dacht dat er een dikke 2.0 inlag na die burnout...

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zie je toch wel een een vriendje ......zaten toch road hogg's onder ? die zin goed in de bochten en voor burn out 

Dat heb jij niet van jezelf Haasie...
Ow ow, die auto paste echt niet bij me..., maar een lol dat ik had, ff uit de ouwe doos
Een maatje van ons had destijds net een dikke nwe VW Polo 6N 1.6 gekocht, best een dik ding om te zien, dacht ook werkelijk dat ie altijd snel was bla bla....
Ow ow, wat werd ik uitgelachen toen ik met dat ouwe erfstuk van oma aan kwam rijden....., maaare wel jammer dat ik net ff sneller was met mn 1.4i
Liep dik 185 km/u
....owja haas, Semperit zat eronder, die waren het goeikoopst 
Ow ow, die auto paste echt niet bij me..., maar een lol dat ik had, ff uit de ouwe doos
Een maatje van ons had destijds net een dikke nwe VW Polo 6N 1.6 gekocht, best een dik ding om te zien, dacht ook werkelijk dat ie altijd snel was bla bla....
Ow ow, wat werd ik uitgelachen toen ik met dat ouwe erfstuk van oma aan kwam rijden....., maaare wel jammer dat ik net ff sneller was met mn 1.4i

Liep dik 185 km/u

ik mag toch wel een burnout maken weetje, als ik maar niet boven de 50 kom.....Steven schreef:Haha dat bericht ken ik nog wel...
Kan me ook nog een prachtige donut herinneren van een 190 2.3-16 en vervolgens reed ie recht in de armen van de plisie die achter de menigte stond![]()
zucht, those days are gone

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
als je het een beetje op het juiste moment doet, heb ik bij overschakelen naar de 4 alweer genoeg koppel voorhanden om vlot door te kunnen rijden..Haas schreef:en wat is de redenatie om m in 2 zo ver door te trekken als je ook eerder naar 3 kunt en dan naar 4?Edward(ForeverYoung) schreef:onder normale omstandigheden (dus niet bij een sprint oid) sla ik wel eens een versnelling over ja.
en ga nou niet schijnheilig lopen doen alsof ik de enige ben die af en toe graag wat doortrekt in de toeren

dus ik doe niet mee aan het Nieuwe Rijden, so f*cking what!

en natuurlijk is het sneller om de 3 toch ff mee te nemen, maar schakelen kost ook weer tijd... dus maakt het ook weer niet zo heel veel uit. (behalve als het op seconden aankomt)
soms is het bij invoegen op de autoweg of op een B-weg best handig..

en voordat iedereen meteen hier z'n verhaal klaar heeft, is het misschien wel handig om zelf eens te kijken of het werkt.

maar goed, wat mij betreft is het einde discussie, ik zit toch weer op een compleet andere golflengte ofzo
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Hij En Ik....?Roy schreef:Ik ben toevallig net al mn verhuisdozen uit aan het pakken, en daar zat die videoband ook tussen. Gelijk ff gekekenIk heb ook nog een video van de Maasvlakte en natuurlijk ook de uber ringvideo
![]()

Edward(ForeverYoung) schreef:als je het een beetje op het juiste moment doet, heb ik bij overschakelen naar de 4 alweer genoeg koppel voorhanden om vlot door te kunnen rijden..
en ga nou niet schijnheilig lopen doen alsof ik de enige ben die af en toe graag wat doortrekt in de toeren![]()
dus ik doe niet mee aan het Nieuwe Rijden, so f*cking what!![]()
en natuurlijk is het sneller om de 3 toch ff mee te nemen, maar schakelen kost ook weer tijd... dus maakt het ook weer niet zo heel veel uit. (behalve als het op seconden aankomt)
soms is het bij invoegen op de autoweg of op een B-weg best handig..
en voordat iedereen meteen hier z'n verhaal klaar heeft, is het misschien wel handig om zelf eens te kijken of het werkt.
maar goed, wat mij betreft is het einde discussie, ik zit toch weer op een compleet andere golflengte ofzo

Ah toe, mag ik bovenstaande op een wat serieuzer forum posten?:klop: