is t nog een TL op kenteken? En hoe heb je dat bij de taxatie vermeld, gewoon als TL of heb je hen er ook rekening mee laten houden dat er een gtt blok inligt?
(Dit met oog op de taxatie van mijn eigen clio)

Is inderdaad nog een TL op kentekenHaas schreef:vet!
is t nog een TL op kenteken? En hoe heb je dat bij de taxatie vermeld, gewoon als TL of heb je hen er ook rekening mee laten houden dat er een gtt blok inligt?
(Dit met oog op de taxatie van mijn eigen clio)
ThxXabre schreef:mooi geworden, gefeliciteerd
YepARNO16V schreef:Kan het kloppen dat ik jou afgelopen woensdag in Meppel heb zien rijden?
Komt het wel op neer ja, is toch een bijzonderheid vanwege het feit dat ie op een dergelijk hoog taxatiewaarde is verzekerd. Komt je maatschappij hoe dan ook wel achter, als ze het rapport lezen dat er een 1.4 turbo inhangt...Haas schreef:vooral dat laatste is mooi om te horen. Heb je dan een aparte clausule in je verzekering staan dat je er een sneller blok in hebt liggen?
Ik heb vandaag ook ff een fles wax gehaald van Meguiars. M'n clio ziet er als nieuw uitDaniël W. schreef:Ik begin rustig, als je alles in 1 keer doet ben je 200E lichter![]()
Eerst maar een water magnet, NXT wash+mitt en all metal polish, volgend voorjaar (dus na de winter) koop ik de rest pas (DC paint cleaner en polish, QC en NXT wax). Dan kan ie ook wel een grondige reinigingsbeurt gebruiken denk ik
Is overigens welspul, ben benieuwd hoe de tech wax werkt, want alle anderen die ik heb gebruikt voorheen word je idioot van het uitpoetsen (turtle wax een goede voorbeeld
)...
@Abel: Ja inderdaad, maar in hogere versnellingen krijg ik niet alle druk in één keer, gaat eerst tot 0,5 boven de klep, en rond 4000rpm pas naar 0,7...in 1, 2 en 3 loopt ie direct naar de 0,7
Mijn dankErik Olijnsma schreef:Beetje laat; maar een stoere bak geworden Daniel!