ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Edward(ForeverYoung) schreef:Nouja dan krijgen we iig geen halve Renault/halve Opel combinatie :)

Opel Vivaro en Renault Trafic
Opel Movano en Renault Master...

:p
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Riël
Über-Spammer

Van dergelijke samenwerking wordt een auto echt niet slechter (Y).
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Riël
Über-Spammer

Ford azen ze ook al langer op. Ford omvat veel dure merken:

Daimler, Aston Martin, Jaguar, Land Rover, Volvo en heeft veel connecties met Mazda.

Renault wilde eerder al Jaguar van ford kopen, aangezien dit het minst rendabele merk is, zodat Renault mee kon doen in de topklasse.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

hmm samenwerken met ford..betekent dat er weer zo'n heerlijke volvo 5 cilinder in een renault kan :D :p
Xabre
Car: 19 16V

grappige site met oud politie materieel

http://home.quicknet.nl/qn/prive/1m.jan ... hicles.htm

zelf een corvette :bang: jammer dat die nep is :P
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

Oud! 8)

Maar blijft wel grappig.
ziet er alleen niet echt snel uit, die schud je zo af bij een achtervolging :wink:
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Xabre

goed genoeg om die 1.6 megane van jou bij te houden anders :P
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

Nou... misschien :p Moet ie wel z'n best doen :wink:
Met die ongespoten bumpers zou het me niks verbazen als er slechts een 1.4tje in lag 8)

Jammer dat ze niet meer in deze auto's rondrijden, zou het best eens willen 'testen' >-) :lol:

Alleen jammer dat je er daarna gratis en voor niets een strafblad bijkrijgt :smoke:
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
paulvanrooij
Contacteer:

hoorde laatst dat die nieuwe dienstauto er uitziet als een gewone golf V, maar onderhuids is het toch echt een R32..en die schud je niet zo snel af ;) :p
-PAZ-
Über-Spammer

hier in de buurt rijden ze nu met een onopvallande camera auto, VW R32 (N) (N)
R5GTT. Drive it like you stole it
paulvanrooij
Contacteer:

ze konden zo'n GTT zeker niet bijhouden :p
-PAZ-
Über-Spammer

heb wel al eens een opvallende dienst auto lekker aso ingehaalt met de gtt, omdat ik 100% zeker wist dat me neef erin zat, zonder collega :D :D

de reactie van mede weggebruikers is dan echt geweldig, die weten niet wat ze zien :lol: :lol:
jiggy
Contacteer:

heb vanmiddag ff gran turismo 4 gekocht en er zitten ook een renault 5 gt turbo en 5 maxi turbo in het spel echt kickeu om mee te rijden.
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Je weet nog niet wat je te wachten staat, als je op 25% bent krijg je endurance events, evenementen waar je minimaal 2 uur moet racen en maximaal 24 uur. Ik heb er nu 3 uitgespeeld met een Niksan en moet zeggen het verveelt niet. Om de zoveel ronden je banden wisselen en tanken.
paulvanrooij
Contacteer:

tip: B-spec..

uiteindelijk tot 80% ofzo gekomen, toen was ik t wel aardig zat moet ik zeggen..
Ferdy
Über-Spammer

op de vrije markt in Cuijk vanmiddag heel veel kleine renaultjes gezien,
allemaal van die modelautootjes,
veel 5jes, maar ook clio's
echt koel om te zien,
want die dingen had ik vroeger ook :)
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Paul1916v schreef:tip: B-spec..

uiteindelijk tot 80% ofzo gekomen, toen was ik t wel aardig zat moet ik zeggen..
Idd maar dan moet je er wel bij blijven om het pitsen te regelen, alleen had ik een wagen met 900 pk en om de 5 ronden op Laguna Seca me banden wisselen, gelukkig dat ik een voorsprong had maar anders had ik het dus nooit gered. Misschien nog wat tips wat voor wagen ik het beste kan nemen op de 4hrs van de Nurburgring?
paulvanrooij
Contacteer:

als je zo'n snelle auto hebt kan je best voorzichtig rijden enzo, om banden te sparen..
eventueel eerst zelf ff rijden voor voorsprong
-PAZ-
Über-Spammer

strax ook nog es effe de PS2 aanzetten, is weer al hele tijd geleden dat ik weer eens gt4 gespeeld heb :)
paulvanrooij
Contacteer:

leuk projectje voor iemand misschien (met dikke portemonee? ;) )
megane RS motor & bak
paulvanrooij
Contacteer:

Ontsnapte tbs'er beging serie misdrijven

Uitgegeven: 7 oktober 2006 16:59
Laatst gewijzigd: 7 oktober 2006 22:18
ROTTERDAM - Een 31-jarige tbs-er die vrijdagmorgen aan zijn begeleiders was ontkomen, heeft in zijn korte periode van vrijheid een serie misdrijven begaan. De man werd vrijdagavond weer in de kraag gevat bij metrostation Hoogvliet.

Vrijdagmiddag heeft hij volgens de politie in het centrum van Rotterdam een vrouw in een auto bedreigd en beroofd van haar handtas, daarna met geweld iemand thuis beroofd van pinpas en portemonnee en vervolgens in de wijk Hoogvliet een 20-jarige vrouw verkracht. Dankzij de aangifte van die vrouw kon de politie hem later achterhalen.

De Rotterdamse politie werkte bij de aanhouding samen met het rechercheteam voortvluchtige tbs-ers van het Korps landelijke politiediensten (KLPD). Het Openbaar Ministerie (OM) heeft niet gezegd waar de man in behandeling is. Hij had geen verlof toen hij ontsnapte.
Dit soort mensen zouden toch niet eens meer de buitenlucht moeten mogen ruiken! laat staan de kans krijgen te ontsnappen :S (N) :bonk: :bonk:
Droes Junior
Car: R5 Alpine Turbo

AnthonyR schreef:
Paul1916v schreef:tip: B-spec..

Idd maar dan moet je er wel bij blijven om het pitsen te regelen, alleen had ik een wagen met 900 pk en om de 5 ronden op Laguna Seca me banden wisselen, gelukkig dat ik een voorsprong had maar anders had ik het dus nooit gered. Misschien nog wat tips wat voor wagen ik het beste kan nemen op de 4hrs van de Nurburgring?
Mercedes CLK Touring Car, daarmee heb ik die gereden.
Zit nu aan 88% ofzo.. jammer dat er niet meer Renaults in het spel zitten.
Ongelooflijk veel Japanse troep :p er zitten wel zo'n 30 verschillende Skyline's in het spel. Beetje overdreven, neem dan 25 skylines en voeg er een 5 GTT, Clio Williams, 21turbo,.. aan toe :D
wou te gek.. :bang:
GeniustheGzA

welke auto maakt niet zoveel uit, alsie maar sneller is dan de rest :D

heb zelf de 4h op de Ring gedaan met de auto die in alle GT delen zit: Castrol Tom's Supra.
-jacco-
Über-Spammer

Paul1916v schreef:
Ontsnapte tbs'er beging serie misdrijven

Uitgegeven: 7 oktober 2006 16:59
Laatst gewijzigd: 7 oktober 2006 22:18
ROTTERDAM - Een 31-jarige tbs-er die vrijdagmorgen aan zijn begeleiders was ontkomen, heeft in zijn korte periode van vrijheid een serie misdrijven begaan. De man werd vrijdagavond weer in de kraag gevat bij metrostation Hoogvliet.

Vrijdagmiddag heeft hij volgens de politie in het centrum van Rotterdam een vrouw in een auto bedreigd en beroofd van haar handtas, daarna met geweld iemand thuis beroofd van pinpas en portemonnee en vervolgens in de wijk Hoogvliet een 20-jarige vrouw verk^4@t. Dankzij de aangifte van die vrouw kon de politie hem later achterhalen.

De Rotterdamse politie werkte bij de aanhouding samen met het rechercheteam voortvluchtige tbs-ers van het Korps landelijke politiediensten (KLPD). Het Openbaar Ministerie (OM) heeft niet gezegd waar de man in behandeling is. Hij had geen verlof toen hij ontsnapte.
Dit soort mensen zouden toch niet eens meer de buitenlucht moeten mogen ruiken! laat staan de kans krijgen te ontsnappen :S (N) :bonk: :bonk:
In een heel klein donker kamertje op water en brood :@
Of zonder... Who cares (S)
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
jiggy
Contacteer:

AnthonyR schreef:Je weet nog niet wat je te wachten staat, als je op 25% bent krijg je endurance events, evenementen waar je minimaal 2 uur moet racen en maximaal 24 uur. Ik heb er nu 3 uitgespeeld met een Niksan en moet zeggen het verveelt niet. Om de zoveel ronden je banden wisselen en tanken.
ik weet het vorige deel had je ook al van die zaaddodende lange banen, maar zal wel eens kijken hoe ver ik kom.
Mike (spitsoor)
Contacteer:

GeniustheGzA schreef:welke auto maakt niet zoveel uit, alsie maar sneller is dan de rest :D

heb zelf de 4h op de Ring gedaan met de auto die in alle GT delen zit: Castrol Tom's Supra.

Die supra rulezzz. Enige jammere ervan is wel dat ie in GT1 een heel leuk soundje had en GT2 helaas niet meer
Slebber

zit je rustig naast een vriend in de auto te wachten voor een rotonde, knalt er een of andere mongool in een volkswagen busje achter op je. Heeft waarschijnlijk niet op zitten letten, want een andere vriend van me reed achter hem en heeft geen remlichten gezien. Resultaat: astra van vriend total loss (chassis was echt compleet verbogen, deur achter kon niet meer open), polo coupe van achtere in de prak.

De astra waar ik in zat:
[img]http://home.planet.nl/~jvdwaalv/crash_astra1.jpg[/img]

De polo waar wij boven op knalden:
[img]http://home.planet.nl/~jvdwaalv/crash_astra2.jpg[/img]

Het busje wat bovenop ons knalde, was vol beladen met meubels:
[img]http://home.planet.nl/~jvdwaalv/crash_astra3.jpg[/img]

Voorkant zag er op eerste gezicht nog aardig uit, maar was toch flink verbogen en radiator was gesneuveld, koelvloeistof stroomde er uit:
[img]http://home.planet.nl/~jvdwaalv/crash_astra5.jpg[/img]

Allebei afgevoerd.....:
[img]http://home.planet.nl/~jvdwaalv/crash_astra4.jpg[/img]

Gelukkig hebben die vriend en ik alleen maar wat last van onze nek.
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Hij is fijn (N) (N) (N)

Succes met je (jullie) nek(ken).
Hou dat wel in de gaten, je zou er de komende dagen zomaar veel meer last van kunnen krijgen.
Xabre

vind je je kentekenplaat niet mooi :p
antoine
Car: Renault Clio III RS

Slebber schreef: Gelukkig hebben die vriend en ik alleen maar wat last van onze nek.
Noem dat maar gelukkig. Ik zal morgen toch zeker naar de dokter gaan. Collega van mij heeft tijdens mijn vakantie een auto achterop gehad, met een snelheidje van max 30. Maar loopt nu al bijna 2 maanden met pijn in zijn rug/nek.
Slebber

Xabre schreef:vind je je kentekenplaat niet mooi :p
Heb ik weggehaald voor de privacy :P

En er is ambulance bijgeweest, hebben even naar ons gekeken. Als het erger wordt moeten we idd even langs de dokter. Maar heb er zelf al bijna geen last meer van, beetje stijf alleen nog.
catrinus

Damn wat zonde van die polo.
Slebber

catrinus schreef:Damn wat zonde van die polo.
ja idd, was erg leuk ding, en reden er volgens de eigenaar nog maar een paar van dat model rond in nederland. Hij kwam ook net van de schadehersteller vandaan, dus was wel extra zuur.
paulvanrooij
Contacteer:

wou net zeggen..erg gaaf polootje!

wel lekker klote..succes met de nekken! (Y)
Gesloten