Edward(ForeverYoung) schreef:Nouja dan krijgen we iig geen halve Renault/halve Opel combinatie
Opel Vivaro en Renault Trafic
Opel Movano en Renault Master...

Edward(ForeverYoung) schreef:Nouja dan krijgen we iig geen halve Renault/halve Opel combinatie
Idd maar dan moet je er wel bij blijven om het pitsen te regelen, alleen had ik een wagen met 900 pk en om de 5 ronden op Laguna Seca me banden wisselen, gelukkig dat ik een voorsprong had maar anders had ik het dus nooit gered. Misschien nog wat tips wat voor wagen ik het beste kan nemen op de 4hrs van de Nurburgring?Paul1916v schreef:tip: B-spec..
uiteindelijk tot 80% ofzo gekomen, toen was ik t wel aardig zat moet ik zeggen..
Dit soort mensen zouden toch niet eens meer de buitenlucht moeten mogen ruiken! laat staan de kans krijgen te ontsnappenOntsnapte tbs'er beging serie misdrijven
Uitgegeven: 7 oktober 2006 16:59
Laatst gewijzigd: 7 oktober 2006 22:18
ROTTERDAM - Een 31-jarige tbs-er die vrijdagmorgen aan zijn begeleiders was ontkomen, heeft in zijn korte periode van vrijheid een serie misdrijven begaan. De man werd vrijdagavond weer in de kraag gevat bij metrostation Hoogvliet.
Vrijdagmiddag heeft hij volgens de politie in het centrum van Rotterdam een vrouw in een auto bedreigd en beroofd van haar handtas, daarna met geweld iemand thuis beroofd van pinpas en portemonnee en vervolgens in de wijk Hoogvliet een 20-jarige vrouw verkracht. Dankzij de aangifte van die vrouw kon de politie hem later achterhalen.
De Rotterdamse politie werkte bij de aanhouding samen met het rechercheteam voortvluchtige tbs-ers van het Korps landelijke politiediensten (KLPD). Het Openbaar Ministerie (OM) heeft niet gezegd waar de man in behandeling is. Hij had geen verlof toen hij ontsnapte.
Mercedes CLK Touring Car, daarmee heb ik die gereden.AnthonyR schreef:Idd maar dan moet je er wel bij blijven om het pitsen te regelen, alleen had ik een wagen met 900 pk en om de 5 ronden op Laguna Seca me banden wisselen, gelukkig dat ik een voorsprong had maar anders had ik het dus nooit gered. Misschien nog wat tips wat voor wagen ik het beste kan nemen op de 4hrs van de Nurburgring?Paul1916v schreef:tip: B-spec..
uiteindelijk tot 80% ofzo gekomen, toen was ik t wel aardig zat moet ik zeggen..
In een heel klein donker kamertje op water en broodPaul1916v schreef:Dit soort mensen zouden toch niet eens meer de buitenlucht moeten mogen ruiken! laat staan de kans krijgen te ontsnappenOntsnapte tbs'er beging serie misdrijven
Uitgegeven: 7 oktober 2006 16:59
Laatst gewijzigd: 7 oktober 2006 22:18
ROTTERDAM - Een 31-jarige tbs-er die vrijdagmorgen aan zijn begeleiders was ontkomen, heeft in zijn korte periode van vrijheid een serie misdrijven begaan. De man werd vrijdagavond weer in de kraag gevat bij metrostation Hoogvliet.
Vrijdagmiddag heeft hij volgens de politie in het centrum van Rotterdam een vrouw in een auto bedreigd en beroofd van haar handtas, daarna met geweld iemand thuis beroofd van pinpas en portemonnee en vervolgens in de wijk Hoogvliet een 20-jarige vrouw verk^4@t. Dankzij de aangifte van die vrouw kon de politie hem later achterhalen.
De Rotterdamse politie werkte bij de aanhouding samen met het rechercheteam voortvluchtige tbs-ers van het Korps landelijke politiediensten (KLPD). Het Openbaar Ministerie (OM) heeft niet gezegd waar de man in behandeling is. Hij had geen verlof toen hij ontsnapte.![]()
![]()
![]()
ik weet het vorige deel had je ook al van die zaaddodende lange banen, maar zal wel eens kijken hoe ver ik kom.AnthonyR schreef:Je weet nog niet wat je te wachten staat, als je op 25% bent krijg je endurance events, evenementen waar je minimaal 2 uur moet racen en maximaal 24 uur. Ik heb er nu 3 uitgespeeld met een Niksan en moet zeggen het verveelt niet. Om de zoveel ronden je banden wisselen en tanken.
GeniustheGzA schreef:welke auto maakt niet zoveel uit, alsie maar sneller is dan de rest![]()
heb zelf de 4h op de Ring gedaan met de auto die in alle GT delen zit: Castrol Tom's Supra.
Noem dat maar gelukkig. Ik zal morgen toch zeker naar de dokter gaan. Collega van mij heeft tijdens mijn vakantie een auto achterop gehad, met een snelheidje van max 30. Maar loopt nu al bijna 2 maanden met pijn in zijn rug/nek.Slebber schreef: Gelukkig hebben die vriend en ik alleen maar wat last van onze nek.
Heb ik weggehaald voor de privacyXabre schreef:vind je je kentekenplaat niet mooi