Waarom zou ik eventueel een bijzonder geval zijn en een ander bedrag krijgen??75
Disclaimer
De gegevens in deze database zijn ontleend aan de Tekstenbundel voor misdrijven, overtredingen en Mulder-gedragingen van het ministerie van Justitie. De bedragen zijn richtbedragen. Ze geven aan welke sanctie de politie of het Openbaar Ministerie als regel in eerste instantie oplegt. In bijzondere gevallen gelden andere bedragen. Bovendien kan, als een zaak eventueel voor de rechter komt, de rechter anders beslissen. Dat betekent dat je in voorkomende gevallen aan de gegevens uit deze database geen rechten kunt ontlenen.
De bedragen in de Boetebase zijn aan indexatie onderhevig. Eens in de twee jaar wordt de hoogte van de boetes aangepast.
Als je dat aanvecht zal de agent moeten verklaren waarom hij jou als bijzonder geval ziet. De rechter zal dan oordelen of het idd een bijzonder geval is. Denk niet dat de rechter de agent gelijkgeeft omdat je hoofd hem niet aanstondRemco T. schreef:Een bijzonder geval kan al zijn dat jou kop de politieagent niet aanstaat..
Ze mogen naar eigens inziens handelen.. helaas..
nee dat zou wat wezenKier schreef:Als je dat aanvecht zal de agent moeten verklaren waarom hij jou als bijzonder geval ziet. De rechter zal dan oordelen of het idd een bijzonder geval is. Denk niet dat de rechter de agent gelijkgeeft omdat je hoofd hem niet aanstondRemco T. schreef:Een bijzonder geval kan al zijn dat jou kop de politieagent niet aanstaat..
Ronnie Detmers schreef:Vind ik niet eens zo gek![]()
![]()
Wat ken jij toch onzettend slap ouwehoeren.Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:tja als ik politie man was zou ik hem ook bekeuren
hij rijd in een suffe opel of vw en zie je dan zo een broekkie in een waanzinnig gt dan wordt ik me ff een potje jalours
dus ja wat kan ik dan doen?
nou die kleine kloothommel ff ze dag verzieken door een enorme boete te geven
Een politie agent weet heus wel iets te verzinnen voor de rechter tuurlijk.. maar in 1e instantie kan hij het gewoon doen omdat jou kop hem niet aanstaat..Kier schreef:Als je dat aanvecht zal de agent moeten verklaren waarom hij jou als bijzonder geval ziet. De rechter zal dan oordelen of het idd een bijzonder geval is. Denk niet dat de rechter de agent gelijkgeeft omdat je hoofd hem niet aanstondRemco T. schreef:Een bijzonder geval kan al zijn dat jou kop de politieagent niet aanstaat..
Waren ze allemaal maar met stof bekleed...nee dat hebben ze helaas niet allemaal. Er zijn 3 types namelijk;paz-maniac schreef:Zijn dit de origenele deurpanelen??, dacht dat die bij een gtt altijd met stof bekleed waren??