bedankt voor t aanbod in ieder geval!

duik zo hieronder ff de werkplaats in, ff een pijp zoeken,kennen we morgen ff flink rammen

edit:
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... 050105.jpg[/img]
zo dus..

Oh, Haasje wat doe je nou. Als je 1 avondje niet gaat dan denk je morgen ach ik ga morgen wel weer. En dan ben je zo weer een week verderHaas schreef:was gezellig idd
tsja, rotondes op twee wielen is een nieuwe, maar wel leuke, ervaring
Net nog langs huis geweest, garage opengedaan, maar trok t niet meer. Morgen weer verder...
Ervaring?Lex schreef:Oh, Haasje wat doe je nou. Als je 1 avondje niet gaat dan denk je morgen ach ik ga morgen wel weer. En dan ben je zo weer een week verderHaas schreef:was gezellig idd
tsja, rotondes op twee wielen is een nieuwe, maar wel leuke, ervaring
Net nog langs huis geweest, garage opengedaan, maar trok t niet meer. Morgen weer verder...
Heb jij zelf die schermen roller niet in gebruik Steven?Steven schreef:Nee, dis nix voor je?Steven schreef:Vriend van me heeft wel een schermenroller te huur.
haha en dan ben je strax klaar, gaat de grondverf erop en dan kan je weer schuren, schuren en schurenHaas schreef:vandaag met Paul weer ff lekker zitten schuren ( Paul...). Zijn weer een aardig eindje verder. Vandaag de kleine randjes, gaatjes, dingetjes gepakt.....oftewel, de kutstukjes. Rechterkant en dak is zo goed als klaar. Achterkant onder de klep ook zowat alles rond. Het vreet tijd, maar opschieten doet het niet...