jochem de haas schreef:GT TURBO VS 100 NX.......tja moet ik nog wat zeggen ?
En stug niet opgeven .......



wat wil je, das een oud blok zeg....Zo'n 220CDI loopt overigens best aardig in een C.Dennis_16v schreef:Renault Clio 16v vs Mercedes C220 D Taxi
autolengte verschil gewonnen
Als die Bij Mercedes Weggegooid van 2001 was dan heeft die toch echt "maar"Marcus schreef:Specs BMW:
max. vermogen -> 150 kW (204 pk) @ 4000tpm
max. koppel -> 410 Nm @ 1500tpm
topsnelheid -> 242 km/h
acceleratie 0-100 km/h -> 7,2 s
Als ik dit zo zie, dan kunnen de rollen wel eens omgedraaid zijn.
-jo- schreef:1300 dubbele carb als ik me niet vergis.
GJ+Clio16v+ schreef:gister op terugweg van werk minicooper(bmw) met 2 gastjes erin. niet eens een S, dus reed van hem af zonder volgas in de 1 weg te karren. Bij stoplicht strak voor zich uit kijkend, en weer met piepende banden weg, vond toen geen uitdaging meer aan dus liet ze maar gaan
had je toch losjes moeten redden normaal, en tja natuurlijk , tank 50kg + passagier is al snel 100 + kg extra ...maxaprilia schreef:Pas geleden ook weer ff wezen sporten met de willy:
Williams - Corolla GTSI (1-0)
Was 'm al een week eerder tegen gekomen. Ik liet 'm toen even spelen en toen ik uiteindelijk een goed sprintje wilde maken ging ie rechtsaf. Week daarop weer tegen gekomen. Meteen vanaf begin m'n best gedaan en het leek wel of die stilstond!![]()
Williams - BMW 325i Coupe E36 (0-0)
We reden allebei 50 toen we gingen sporten. Tot de 150 precies naast mekaar. Ook tijdens schakelen. (ik had wel 1 passagier meer en ik had net getankt, maakt dat nou echt iets uit??? Merk het wel met z'n 3en of met z'n 4en, maar met z'n 2en???)
Williams - Std. Impreza GTT uit 1999 (1-1)
Was de auto van mijn collega z'n broer, dus of hij nou echt goed kon rijden weet ik niet. Ik had in ieder geval 1 keer een goede start vanuit stilstand. Hij moest zeer snel schakelen naar 2 en daar pakte ik dus een meteen 1,5 autolengte op. Bij ca. 150 km was hij me nog niet gepasseerd en toen moesten we in de ankers. Toen in bebouwde kom achter mekaar (ik achter), ik zat te duwen in de eerste 2 sec, toen schakelde ie naar z'n 2 en weg was ie. Hij reed vreselijk hard door de bochten. Dan zie je dat een Willy dat niet trekt, dus stopte ik maar. Het werd mij iets te riskant, zeker in de bebouwde kom.
Mijn specs: Chip / katvv + open pijp / vervangingsluchtfilter
Maarten Peters schreef:GJ+Clio16v+ schreef:gister op terugweg van werk minicooper(bmw) met 2 gastjes erin. niet eens een S, dus reed van hem af zonder volgas in de 1 weg te karren. Bij stoplicht strak voor zich uit kijkend, en weer met piepende banden weg, vond toen geen uitdaging meer aan dus liet ze maar gaan
oh oopsMerijn schreef:Zeg er effe bij in wat voor auto je zelf reed. Ben wel benieuwd.
klinkt goed, beter dan hier in de randstad, je kan hier nergens hard meerjoeri_clio16V schreef:Net ff stukkie weze laagvliegen in de polder.
Kom k daar een alfa 145, een motor (geen id wat voor iets) en een vw polo (6n1 dacht k), reden nogal lekker door dus dacht laat k eens kijken of k mee kan.
Komen bij een vrij lang recht stuk uit, dus gaan flink op t gas, ik ook mee natuurlijk en vlieg ze zonder moeite voor bij![]()
Pas na 5 / 6 kilometer zie k ze pas weer achter me, waarna de polo nog ff moet bumperkleven.
heb r verder maar niet meer naar om gekeken