ACT: Algemeen Chat Topic. I
http://www.nu.nl/mmbase/images/811258
agent vergeet handrem..
spoorauto
http://www.nu.nl/mmbase/images/810253
agent vergeet handrem..

spoorauto

http://www.nu.nl/mmbase/images/810253
Laatst gewijzigd door Xabre op wo 30 aug 2006 10:04, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
ff een polyestervraagje.
maatje van meheeft een MR2. Daar een bodykit voor gehaald en erop gezet. Nu heeftie een aantal maanden terug een ongelukje gehad en je raad het al, bodykit naar de neuk, beiden skirts en voorlip. Redelijk zuur dus..
Kapotte stukken uitgeslepen met de dremel en er nieuwe polyester ingemikt. Dat goed uit laten harden en vervolgens twee componenten plamuur opgesmeerd. Wederom uit laten harden en daarna mooi afgeshuurd. Skirts zijn supergoed gelukt, niets meer van te zien na een laagje spuitplamuur. Alleen die voorlip..
Hij was bijna helemaal doormidden gebroken, dus was lastig repareren. Heb m zo goed mogelijk gericht om m recht te krijgen, maar das niet helemaal gelukt, de twee stukken zijn wat verdraaid tov elkaar..
Er zit nu dus boven en onder (onder boeit niet maar toch) een bobbel in die ik er niet meer uitgeschuurd krijg.
Wie heeft er ideen om dit rechter aan mekaar te krijgen, want dit ga je geheid zien na een laagje lak
edit: slecht plaatje, maar een idee:
[img]http://pre-auto.com/thewearhouse/bomex- ... Bumper.jpg[/img]
links zit dus gedraaid tov rechts. Hab m al plat gepolyesterd en vastgezet...
scheur zit in het midden iets rechts tov de nummerplaat
maatje van meheeft een MR2. Daar een bodykit voor gehaald en erop gezet. Nu heeftie een aantal maanden terug een ongelukje gehad en je raad het al, bodykit naar de neuk, beiden skirts en voorlip. Redelijk zuur dus..

Kapotte stukken uitgeslepen met de dremel en er nieuwe polyester ingemikt. Dat goed uit laten harden en vervolgens twee componenten plamuur opgesmeerd. Wederom uit laten harden en daarna mooi afgeshuurd. Skirts zijn supergoed gelukt, niets meer van te zien na een laagje spuitplamuur. Alleen die voorlip..

Wie heeft er ideen om dit rechter aan mekaar te krijgen, want dit ga je geheid zien na een laagje lak

edit: slecht plaatje, maar een idee:
[img]http://pre-auto.com/thewearhouse/bomex- ... Bumper.jpg[/img]
links zit dus gedraaid tov rechts. Hab m al plat gepolyesterd en vastgezet...
scheur zit in het midden iets rechts tov de nummerplaat
ja, zat ik ook aan te denken. Rare is alleen dat de voorkant, dus de bolling wel goed zit (netjes aaneensluitend), maar einde scheur (dus 'bovenop' bij de aansluiting aan de grille van de bumper) een bobbel zit. kan het dat het orig polyester van de lip onder spanning wordt gehouden door 'mijn' polyester en hij dus onder spanning aan elkaar zit? Door uitzetting bij indroging ofzo?
Vrouw van 95 jaar raakt rijbewijs kwijt
Uitgegeven: 30 augustus 2006 13:59
Laatst gewijzigd: 30 augustus 2006 14:03
ZEVENAAR - Een Zevenaarse vrouw van 95 jaar is dinsdag haar rijbewijs kwijtgeraakt. De politie nam haar het papiertje af, nadat agenten hadden geconstateerd dat haar rijstijl bijzonder veel te wensen overliet, aldus een woordvoerder woensdag.
De vrouw raakte bij het wegrijden van een parkeerplaats een andere geparkeerde auto. Ze reed echter door. Agenten zagen dat en volgden de vrouw. De vrouw remde onderweg meermalen zomaar en gaf richting aan zonder af te slaan. Tenslotte parkeerde ze haar auto scheef op de weg.
Toen de agenten haar aanspraken, zei de hoogbejaarde Zevenaarse dat ze niets had gemerkt. Dat leek de politie voldoende reden om haar rijbewijs in te nemen en het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen (CBR) te vragen haar rijbekwaamheid te testen.
Uitgegeven: 30 augustus 2006 13:59
Laatst gewijzigd: 30 augustus 2006 14:03
ZEVENAAR - Een Zevenaarse vrouw van 95 jaar is dinsdag haar rijbewijs kwijtgeraakt. De politie nam haar het papiertje af, nadat agenten hadden geconstateerd dat haar rijstijl bijzonder veel te wensen overliet, aldus een woordvoerder woensdag.
De vrouw raakte bij het wegrijden van een parkeerplaats een andere geparkeerde auto. Ze reed echter door. Agenten zagen dat en volgden de vrouw. De vrouw remde onderweg meermalen zomaar en gaf richting aan zonder af te slaan. Tenslotte parkeerde ze haar auto scheef op de weg.
Toen de agenten haar aanspraken, zei de hoogbejaarde Zevenaarse dat ze niets had gemerkt. Dat leek de politie voldoende reden om haar rijbewijs in te nemen en het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen (CBR) te vragen haar rijbekwaamheid te testen.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
kunnen ze wel
oude dametjes pesten
stelletje rukkers
oude dametjes pesten
stelletje rukkers

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
opzouten met die graftakken 
gister op de A50, begint t ineens keihard te regenen. Was best druk, reed op de linker baan 130/140, gaat een gast 2 auto's voor me toen het begon te regenen vol op de rem staan(op de linker baan!) om vervolgens 40 a 50 te gaan rijden. Wat een kutviool
dat soort mensen moeten ook hun papiertje inleveren.. "ow jee...er vallen druppels, laat ik dan maar ff keihard remmen in de spits, anders gebeuren er zo nog ongelukken"....

gister op de A50, begint t ineens keihard te regenen. Was best druk, reed op de linker baan 130/140, gaat een gast 2 auto's voor me toen het begon te regenen vol op de rem staan(op de linker baan!) om vervolgens 40 a 50 te gaan rijden. Wat een kutviool

dat soort mensen moeten ook hun papiertje inleveren.. "ow jee...er vallen druppels, laat ik dan maar ff keihard remmen in de spits, anders gebeuren er zo nog ongelukken"....

-
- Contacteer:
Amen.....Haas schreef:opzouten met die graftakken
dat soort mensen moeten ook hun papiertje inleveren.. "ow jee...er vallen druppels, laat ik dan maar ff keihard remmen in de spits, anders gebeuren er zo nog ongelukken"....![]()
![]()
-
- Contacteer:
Haas schreef:ja, zat ik ook aan te denken. Rare is alleen dat de voorkant, dus de bolling wel goed zit (netjes aaneensluitend), maar einde scheur (dus 'bovenop' bij de aansluiting aan de grille van de bumper) een bobbel zit. kan het dat het orig polyester van de lip onder spanning wordt gehouden door 'mijn' polyester en hij dus onder spanning aan elkaar zit? Door uitzetting bij indroging ofzo?
Heb je die lip ook uitgeslepen, of 'op' de scheur gerepareerd?
In het tweede geval, zou het zo kunnen zijn dat de lip eerst is 'uitgerekt' door het ongelukje voordat die gescheurd is. Door dat uitrekken is dan ook de oorspronkelijk vorm veranderd waardoor nu die bobbel ontstaat.
Is wel een beetje een wazig antwoord volgens mij

Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
snap wel wat je bedoeltDuupke schreef:Haas schreef:ja, zat ik ook aan te denken. Rare is alleen dat de voorkant, dus de bolling wel goed zit (netjes aaneensluitend), maar einde scheur (dus 'bovenop' bij de aansluiting aan de grille van de bumper) een bobbel zit. kan het dat het orig polyester van de lip onder spanning wordt gehouden door 'mijn' polyester en hij dus onder spanning aan elkaar zit? Door uitzetting bij indroging ofzo?
Heb je die lip ook uitgeslepen, of 'op' de scheur gerepareerd?
In het tweede geval, zou het zo kunnen zijn dat de lip eerst is 'uitgerekt' door het ongelukje voordat die gescheurd is. Door dat uitrekken is dan ook de oorspronkelijk vorm veranderd waardoor nu die bobbel ontstaat.
Is wel een beetje een wazig antwoord volgens mij, ik zou niet weten hoe ik het anders uit moet leggen.

er was een hap uit aan de voorkant, maar ook gescheurd bijna evenwijdig aan het oppervlak, dus de lagen polyester waren losgelaten. Alles wat er los zat, heb ik weggehaald, om te voorkomen, dat hij ooit verder scheurt. Daarna een nieuwe laag ruimschoots om de schadeplek aan de binnenkant gezet om het gat zo veel mogelijk te dichten. Daarna plamuur aan de buitenzijde.
-
- Contacteer:
Moeilijk, dit was het enige wat ik kon bedenken...
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Über-Spammer
ja 

-
- Über-Spammer
dan krijg je vast die raamband wel opgestuurd 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
zo en weer een vw bora minder op de weg

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
hoe verneuk je je auto les 1: 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
was ooit een civic
pffff wat een smerig hok zeg

pffff wat een smerig hok zeg

-
- Contacteer:
gaat in productie 
[img]http://www.autoweek.nl/images/800/e/d64 ... 68852e.jpg[/img]
[img]http://www.autoweek.nl/images/800/6/eb8 ... ddb7b6.jpg[/img]
ze zijn goed bezig bij alfa qua design de laatste tijd

[img]http://www.autoweek.nl/images/800/e/d64 ... 68852e.jpg[/img]
[img]http://www.autoweek.nl/images/800/6/eb8 ... ddb7b6.jpg[/img]
ze zijn goed bezig bij alfa qua design de laatste tijd

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
die is wel mooi

-
- Contacteer:
vind hem wel erg veel lijken op een TVR die Alfa.
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Contacteer:
TVR's zijn toch ook mooi? 
de concept (die erg veel op t productiemodel lijkt) is overigens al een paar jaar oud, dus misschien zijn die TVR's wel geinspireerd op deze?

de concept (die erg veel op t productiemodel lijkt) is overigens al een paar jaar oud, dus misschien zijn die TVR's wel geinspireerd op deze?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
lijkt een beetje op de oude ferrari's en de [vloekmodus aan] opel gt [/vloekmodus uit]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nou we weten ook weer dat audi waardeloze zooi is
de airbag komt niet goed uit
bij de A8
ach is ook maar een goedkoop shitmodel, moet je niet teveel van verwachten

de airbag komt niet goed uit

ach is ook maar een goedkoop shitmodel, moet je niet teveel van verwachten