ik heb em ook geupdate in 'ons' forumgedeelte

Over naar de orde van dag..
Twijfelaars, beslis!!

Nee hoor, netjes aan Gabri gemeld dat we komen, maar dat we niet op de stand komen staan.Paul1916v schreef:die opkomstlijst is voor auto's die bij de club op de stand komen te staan ja
Split personalityHaas schreef:jaja..martijn gaat met martijn mee ja..
..Duupke schreef:Nee hoor, netjes aan Gabri gemeld dat we komen, maar dat we niet op de stand komen staan.Paul1916v schreef:die opkomstlijst is voor auto's die bij de club op de stand komen te staan ja
Gabriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Knurft, lees mijn bericht nou eens...AnthonyR schreef:..Duupke schreef:Nee hoor, netjes aan Gabri gemeld dat we komen, maar dat we niet op de stand komen staan.Paul1916v schreef:die opkomstlijst is voor auto's die bij de club op de stand komen te staan ja
Gabriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ik had precies hetzelfde.
Klopt, maar wij gebruiken deze lijst ook om door te geven met hoeveel man we daar komen te staan enzo.. Maar zoals ie nu is klopt ie helemaal!Duupke schreef:Er is trouwens altijd gesproken over een opkomstlijst, en aangezien ik ook kom sta ik op de opkomstlijst. Logisch toch?
Alle 3 die meiden zitten bij de oppas, als er iets is moet ik naar huis kunnen. Wanneer ik midden op een stand sta zal dat niet meevallen zonder schade e.d.
ik had niet gezegd dat ik zou komenJacco Osté schreef:wel aanwezig, niet op de stand:
Moeilijk doen is ook een vak hoor