Een mini is dan wel een compleet, maar dan ook echt compleet andere auto anthony..veel meer funfactor!
bij mini is er meer op stapel volgens mij..pas gespot op/bij de ring:
[img]http://img217.imageshack.us/img217/9606/mini018ma.jpg[/img]
Paul1916v schreef:Een mini is dan wel een compleet, maar dan ook echt compleet andere auto anthony..veel meer funfactor!
bij mini is er meer op stapel volgens mij..pas gespot op/bij de ring:
[img]http://img217.imageshack.us/img217/9606/mini018ma.jpg[/img]
Koop dan een bomvolle Megané RS Trophy, en dan heb je nog geld om hem te tunen naar 270 pk...
dan heb je enkel een chip nodig, verder mag ie std staan. 273 pk haalbaar, voor meer zijn er aanpassingen nodig.
Een chip kost geen 10.000 euro... Qua styling moet je niks aan de Megane doen misschien 3 cm verlagen.. Zeg maar je houdt 9000 over kan je mooi een C1 Seduction 1.0 kopen voor je vrouw
Laatst gewijzigd door AnthonyR op di 11 jul 2006 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
oew, party animals waren weg wel cool.
- Have you ever been mellow
- Hawai 5-0
- I wanna be a hippie
- aquarius
dat was de muziek vroegah
Vroegah is over... Tegenwoordig bestaat er geen echte hardcore, is alleen maar bas en beetje slapgelul...
party animals waren vaak ook covers van andere nummers, ze waren toen ook wel een beetje happy hardcore vind ik. De 'echte' hardcore van toen kwam van:
- promo
- neophyte
- RTC
- enz.
Tegenwoordig is de hardcore van toen allemaal wat kleinschaliger. Maar nog steeds niet helemaal weg. Maar het heeft wel een fout imago vanwege het volk wat er op afkomt en de hoeveelheden pillen die gebuikt worden.
Die dingen zijn echt nog DE onderdelen die ik er op wil hebben....dan issie al ver af zoals ik m wil hebben. Jammer dat je zulke dingen altijd tegenkomt wanneer je het geld niet hebt
@ Johan enz;
Luister nog dagelijks naar Masters of Hardcore Radio (stream) Ook veel RTC en Promo en dat soort dingen....nog steeds leuk om naar te luisteren
oew, party animals waren weg wel cool.
- Have you ever been mellow
- Hawai 5-0
- I wanna be a hippie
- aquarius
dat was de muziek vroegah
Vroegah is over... Tegenwoordig bestaat er geen echte hardcore, is alleen maar bas en beetje slapgelul...
party animals waren vaak ook covers van andere nummers, ze waren toen ook wel een beetje happy hardcore vind ik. De 'echte' hardcore van toen kwam van:
- promo
- neophyte
- RTC
- enz.
Tegenwoordig is de hardcore van toen allemaal wat kleinschaliger. Maar nog steeds niet weg. Maar het heeft wel een fout imago vanwege het volk wat er op afkomt en de hoeveelheden pillen die gebuikt worden.
En de benaming voor de mensen + de plaatsen waar ze rondhangen.
Ik woon aan het 'Park het Haagje'. Zijn iedere dag van die gasten aanwezig met een stereo installatie etc. Zeg je tegen iemand waar je woont en je zegt het Park het Haagje dan weten ze het niet. Dan zeg je het 'Blanke Park' .. Ooooh daar..