AUTOMAXX SUMMER EDITION -Chattopic-

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

als ik alles zo lees, ben ik blij dat ik hier niet van hou
er komen gewoon steeds meer relschoppers en asos op deze evenementen af

90% gaat voor een leuk weekend en 10% of nog minder om te rellen en uit te dagen :@
net voetbal he (N) (N)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Wilma schreef: Dennis & ik getest of de sloot uitgedroogd was :~
:evil:

(grapje (L) (L) (L) )
Riël verzorgde de BBQ uitstekend (Y)
en mijn pindasaus dan? (U)
Maarten GTT

ik zal die mooie foto van gilbert er ook bij zetten. van jullie geweldige aktie. Ik vond hem een 10 waard :lol: :lol: :lol:
----------------------------------------------------
Rij nooit sneller als je beschermengel vliegen kan!!

2x Renault 5GTT phII / Renault Clio Williams / Renault 21 TQ / Renault 5 SD
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

@Luco: das te overdreven..eikels hou je er altijd tussen, maar in dat automaxx-topic wordt er nu alleen maar herrie geschopt tegen de organisatie..gaat helemaal nergens over vind ik (S)
Maarten GTT

Paul1916v schreef:@Luco: das te overdreven..eikels hou je er altijd tussen, maar in dat automaxx-topic wordt er nu alleen maar herrie geschopt tegen de organisatie..gaat helemaal nergens over vind ik (S)
helemaal mee eens..... 8)

paulvanrooij
Contacteer:

Ow en dankzij Gilbert toch nog even Wilma's snoekduik mee kunnen maken :lol: :lol:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Paul1916v schreef:@Luco: das te overdreven..eikels hou je er altijd tussen, maar in dat automaxx-topic wordt er nu alleen maar herrie geschopt tegen de organisatie..gaat helemaal nergens over vind ik (S)
dat bedoel ik ook, je kan het niet voorkomen, dat is juist het probleem
des te groter het evenement is des te groter dit risico wordt
en in die zin lijkt het dus op voetbal vind ik :@

een paar van die relschoppers of asos is genoeg om zon evenement compleet te verstoren en te verzieken (N)

niks tegen de organisatie hoor (Y)
Maarten GTT

dat soort gasten zijn er altijd op elk event al is het een meeting van 10 man zit er altijd 1 tusen te zeiken :wink:

paulvanrooij
Contacteer:

Precies..dat t gebeurt kan je niets aan doen, en t is zwaar klote, maar het is aan jezelf of je 1 zo'n klootzak je weekend laat verpesten..toch?
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Paul1916v schreef: ... maar het is aan jezelf of je 1 zo'n kl%%%k je weekend laat verpesten..toch?

Met dat laatste ben ik het niet helemaal eens, hij zal maar eens langs jouw auto lopen met een schroevendraaier o.i.d.
Mijn weekend is dan zeker te weten vergald hoor (N)

Maar als organisatie kun je hier idd. weinig aan doen, wat ik me niet kan voorstellen is dat die klojo's ook deelnemers zijn aan automaxx.
Autofreaks onder elkaar, dan doe je zoiets toch niet :(
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Paul1916v schreef:Precies..dat t gebeurt kan je niets aan doen, en t is zwaar k*%$e, maar het is aan jezelf of je 1 zo'n kl%%%k je weekend laat verpesten..toch?
als het jouw spullen zijn piep je wel anders :(

en heb even het stukje van de organisatie gelezen??

eerst zegt die niet hun schuld, en verderop schrijft die dat ze spuiters gaan benaderen, want dat is wel hetminste wat we kunnen doen?

dat vind ik een beetje tegenstrijdig.

en verder vind ik het stukje ook een beetje persoonlijk overdreven, terwijl die dat verwijt ook maakt naar diegene die hebben lopen zeiken over schade verhalen.

vind het dus een beetje dubbelzinnig stukje, maar kan het me ook wel weer voorstellen

is gewoon erg lastig zulke situaties :( :(
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Duupke schreef:
Paul1916v schreef: ... maar het is aan jezelf of je 1 zo'n kl%%%k je weekend laat verpesten..toch?

Maar als organisatie kun je hier idd. weinig aan doen, wat ik me niet kan voorstellen is dat die klojo's ook deelnemers zijn aan automaxx.
Autofreaks onder elkaar, dan doe je zoiets toch niet :(
dat het geen deelnemers zijn kon je jezelf wel eens in vergissen
jaloezie duupke jaloezie (N) (N) (N) (N)
Maarten GTT

Luco/Alpine-racer schreef:
Paul1916v schreef:Precies..dat t gebeurt kan je niets aan doen, en t is zwaar k*%$e, maar het is aan jezelf of je 1 zo'n kl%%%k je weekend laat verpesten..toch?
als het jouw spullen zijn piep je wel anders :(
de mijne stond er ook tussen en er is gelukkig niks gebeurt bij de rtc
en ja ik zou ook zuur zijn als dat wel zo was maar een week geleden zijn er bij mij in de straat 45 auto's bekrast en gelukkig was ik op dat moment ook niet thuis maar het kan ook bij jou in de straat gebeuren niet alleen op zo,n event. het blijft gewoon kut en er is niks aante doen en de politie doet nog minder dan de organisatie van automaxx die de goede vrede wil bewaren..:)
Laatst gewijzigd door Maarten GTT op zo 2 jul 2006 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.

paulvanrooij
Contacteer:

Tuurlijk als het mijn eigen auto zou zijn zou mn weekend verpest zijn, maar hallo.. weet ik t hoeveel pagina's met reacties daar, je gaat mij niet vertellen dat die allemaal schade hebben? weet zeker dat de helft daar niet eens op automaxx geweest is!
Die reactie van die gozer van VDB kan ik me wel voorstellen..ik vind dat ze niet aansprakelijk zijn voor 1 of 2 eikels..echt niet..dat ze dan toch spuiters gaan benaderen is toch alleen maar een (Y) gebaar?
Maar goed..over paar weken moeten ze gewoon es rustig gaan praten met voorzitters van autoclubs..dit soort praat heeft echt geen zin..
Duupke (Ronald)
Contacteer:

@ Luco

Dan heb je in mijn ogen daar niks te zoeken...

"Wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat ook een ander niet"

Jaloezie (N) (N) (N)

@ Paul

Laat het eerst maar even bezinken idd. Het is gewoon jammer dat een heel klein groepje mensen dit resultaat bereikt.
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Gast

kheb ook het hele automaxx forum gelezen.

Al dat gezeik op de organisatie maar:

1 ding wordt wel vergeten : het zijn de bezoekers zelf die de ellende veroorzaken !

Verwijt een ander je eigen wangedrag niet zou ik zo zeggen. Als je leest wat sommige asso's daar durven neerzetten...te gek voor woorden.
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

Zo, ben ook weer thuis :)

Toen ik om 21:15 vanaf de camping richting huis reed, waren ze druk aan het opruimen, en van wat ik kon zien hadden ze nog heel wat werk te verrichten :D Stond overigens ook een caravan, zal iemand die hebben achtergelaten als zwerfafval :smile:

Jammer van wat er gebeurt is, al heb ik daar dus echt 0,0 van meegekregen als dagbezoekert. Maar toch lullig om dat soort dingen te lezen hè.

En idd, er komen steeds meer malloten op af, beetje jammer..

Maar goed, ik vond het erg gezellig vanmiddag, en alles is toch nog op z'n pootjes terechtgekomen (paddockkaart, dankzij Jacco (Y) )

't was alleen wel drukkend warm toen de partytenten eenmaal opgeruimd waren, gelukkig was het in de auto lekker koel (en hoefde ik maar 5 minuutjes te rijden om op de plaats van bestemming uit te komen :) )
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Steven
Car: M536

-jo- schreef:kheb ook het hele automaxx forum gelezen.

Al dat gezeik op de organisatie maar:

1 ding wordt wel vergeten : het zijn de bezoekers zelf die de ellende veroorzaken !

Verwijt een ander je eigen wangedrag niet zou ik zo zeggen. Als je leest wat sommige asso's daar durven neerzetten...te gek voor woorden.
Hehe, wat ben je toch een wijze belg Jo :)
Ben het ook helemaal met je eens en wat die organisator zegt vind ik heel normaal.

Ik zeg: back 2 oldskool, alles weer op 1 veldje ;0
Haas
Car: Megane RS

de organisatie de schuld geven is het makkelijkste, dus ja....uiteraard doen |:

Aan de andere kant, als iedereen de hele dag door mag gaan rijden en maf gaat lopen doen, kun je wachten tot het fout loopt...... :)
SRADracer

Maarten GTT schreef:maar de verhalen waren allemaal erg opgeblazen. Zoals auto's in de brand. vooruiten in geslagen das allemaal niet gebeurd, maar je weet hoe het gaat de een heeft een splinter in zijn vinger en aan het eind van het verhaal is de hele hand geamputeerd.
Nou dat is niet helemaal waar wat je zegt. Ik was vandaag nog terug gegaan. Ben een opel tegen gekomen waar heel de lak naar de klote van was. Kwam of door brandschade of door 1 of ander zuur. De scheuren zaten echt in het dak. Hele stukken staal hingen er los bij!!! en aan de zijkant was heel de lak weggebrand...

Maar ondanks al die negativiteit heb ik me toch erg vermaakt op SE. Was wel veel weg. Maargoed, dat krijg je als je veel bekenden van je vorige club tegen komt... Volgend jaar ga ik gewoon weer.
-jacco-
Über-Spammer

So, was weer een lekker weekendje :smoke:

Heerlijk genoten van het weertje :worship: de BBQ (Riël: (Y) ), Senseo en alle teringherrie de er gemaakt werd :D

Bij deze wil ik iedereen die geweest is bedanken voor de gezelligheid, het was als vanouds :beer:

Van dat hele gezeur met met dat krassen heb ik niets meegekregen :)
Ik had zaterdag een feestje bij mn vriendin thuis, dus heb een nachtje op de camping overgeslagen :D

Zoals altijd is de organisatie schuldige van alles wat er fout gaat op zo'n evenement (S)
Die krassen hebben zij idd niet gemaakt op de auto's...
Het evenement is te duur :~
Daar kom je ook mee op een zaterdagavond als je al betaald hebt :dSb: :bonk:

Helaas zitten er ook hier weer mensen die er helemaal niets vanaf weten, zelfs niet op het evenement geweest zijn en gelijk weer hun conclusies klaarhebben :~
Als je weet hoe groot dat terrein is, kun je indenken waarom er "niet genoeg beveiliging was"...
Alleen op onze stand had al 4 man moeten staan, op elke hoek 1...

Nogal te doen :~

Ook ik heb meestal wel wat te klagen over de organisatie, maar zeker aangezien dit een zeer groot evenement is, vond ik het keurig geregeld...
Natuurlijk kunnen er dingen beter en anders, maar dat hou je overal :)
Ik heb iig gezien dat er WEL streng werd gelet op die minibikes, als er 1 reed, werd aan de volgende wachtpost doorgegeven dat ie eraan kwam, en werd daar ook ter plekke van dat klereding afgehaald :D (Y)
Ook de toegangsbandjes/kaartjes werden netjes gecontroleerd (Y)
Het zou sneller mogen, maar daar is het terrein simpelweg niet voor geschikt...

Gelukkig zijn er ook nuchtere mensen :D (Y)
Ik vind dat we als club een zeer gezellig weekend hebben gehad en het zeker voor herhaling vatbaar is ;)

-jo- schreef: Als ik lees wat er daar allemaal gebeurd , autos die in de fik gestoken worden, ralley by night, autobeschadigingen e.a . Ik mag met opgeheven hoofd zeggen dat dit in belgië niet gebeurd ! Ten eerste geld er op de terreinen een 10 km/h limiet. Respecteer je die niet, dan ga je eraf ! Zonder pardon, inpakken en wegwezen !

That's the way it should be (Y)

SRADracer schreef:Nou dat is niet helemaal waar wat je zegt. Ik was vandaag nog terug gegaan. Ben een opel tegen gekomen waar heel de lak naar de k*%$e van was. Kwam of door brandschade of door 1 of ander zuur. De scheuren zaten echt in het dak en aan de zijkant was heel de lak weggebrand...
Dat weet je helemaal niet :)
Misschien heeft de eigenaar in een zatte bui wel een brandje gemaakt van afval...
En ja, het is misschien ver gezocht, maar op donderdag om 10 uur 's avonds waren er al een paar kids die iets teveel op hadden :lol:

(~) We gaan nog niet naar huis (~) :klop:
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
SRADracer

ow ja. er was ook 1 club die stonden met 3 auto's te burnen op de stand. 750 euro boete gehad (250 per auto) Of de gehele club moest het terrein af (Y)

edit: Ik hoor net van betrouwbare bron :wink: Dat er bezuinigd is op de beveiliging. Totaal was er 14 man beveiliging aanwezig. Vind ik toch wel erg weinig voor zo'n groot evenement.
Laatst gewijzigd door SRADracer op zo 2 jul 2006 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Riël
Über-Spammer

zo zijn er talloze betrouwbare bronnen :lol:

Het was gewoon weer gezellig. Je moet dat automaxxforum ook niet lezen, daar neem ik 99% ik al helemaal niet meer serieus :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
SRADracer

uhm. gehoord van iemand die in de organisatie zit en lid is van m'n vorige club ;)
Glenn

SRADracer schreef: edit: Ik hoor net van betrouwbare bron :wink: Dat er bezuinigd is op de beveiliging. Totaal was er 14 man beveiliging aanwezig. Vind ik toch wel erg weinig voor zo'n groot evenement.
klopt... we hebben nog praatje gemaakt met security..
en die zeiden inderdaad dat er op was bezuinigd.. en
dat die avond paar man miste vanwege de party area..

der moesten er een paar foulere ( what ever hoe je het typt) ..
en paar op party area rond lopen en dan mist je al snel wat man kracht
die al niet teveel was.

behalve de smerige voorzieningen,dure prijzen van fris, mini bikes/scooters, schade gebeure, teveel hardcore muziek heb ik errug genoten met
onze clubje !!! (Y) (Y)

ohw btw.. die Renault 21 quadra op de stand was super zeg (L)
-jacco-
Über-Spammer

En maar door blijven zeuren :~ :lol:

Het is allemaal te duur, te moeilijk, te smal, te breed en te lelijk...

Als je er niets aan vond, volgend jaar thuis blijven :bye:
Of volgend jaar gewoon lekker allemaal de mond dicht houden of zelf iets organiseren (S) (0)

Welke Quadra bedoel je?
Vanaf vrijdag stonden er namelijk 2 :worship:
M&G: Gefeliciteerd met jullie nieuwe aankoop, toch leuk dat het nieuwste kenteken op het hele evenement op F202 stond :smoke: :worship:
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Glenn

die blauwe quadra :worship:
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Volgend jaar wil ik toch eigenlijk wel het hele weekend bij de club staan...dit jaar was het een hoop gedoe aangezien ik met een ander gropeje vrienden mee was die weer op het andere terrein stonden, vandaar dat ik heen en weer bleef lopen.

Vandaar ook weinig tijd om gezellig te kunnen kletsen...maar dat komt wel weer goed (Y)

(Ben trouwens alsog vergeten het welkomstpakket op te halen :~ :D )
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Haas
Car: Megane RS

goed bezig martijn :P

Al dat gezeur over te weinig beveiliging... Als iedereen die daar komt zich normaal gedraagd, is er niets aan de hand, is er minimale beveiliging nodig. Maar als er dan toch bosmongolen rondlopen die gaan lopen uieren en er een zooitje van proberen te maken, is dat echt niet de schuld van de beveiliging of van de organisatie, maar van die randfiguren zelf. Wat mij betreft kunnen ze die niet hard genoeg aanpakken..

En zoals gezegd, bij de RTC was het zeer gezellig vrijdag (B) :) :D (Y)
Laatst gewijzigd door Haas op ma 3 jul 2006 8:26, 1 keer totaal gewijzigd.
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Glenn schreef:die blauwe quadra :worship:
tnx!! :worship:
Wilma
Contacteer:

MartijnG schreef:(Ben trouwens alsog vergeten het welkomstpakket op te halen :~ :D )
Had die het hele weekend voor je klaarliggen hoor! Heb 'm zondag maar aan Ruud gegeven :p (D)
Next time :wink:
Monica

Zow, ook ik ben er weer helemaal bij :gaap:

Ik heb dit weekend echt voor de volle 100% genoten!
Leuke mensen op de stand, lekker weer, helemaal goed (Y)

Bij thuiskomst wel een redelijke kras op de linkerachterscherm van me Twingo (de kras heeft de vorm van een pijl). De vraag is of dat door die L@#$^rs is gemaakt of dat het per ongeluk door iemand die er langsheen gelopen is. 't is niet zo'n diepe kras als bij Paul zijn 19, en hoop dat 'ie nog weg te polijsten is.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

doen het niet?
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

De links ook niet?

Edit: Nee, dus... Zoek ze er zelf maar effe tussenuit dan: http://partyflock.nl/gallery/2061/PAGE/A.html
Plaats reactie