er komen gewoon steeds meer relschoppers en asos op deze evenementen af
90% gaat voor een leuk weekend en 10% of nog minder om te rellen en uit te dagen

net voetbal he

helemaal mee eens.....Paul1916v schreef:@Luco: das te overdreven..eikels hou je er altijd tussen, maar in dat automaxx-topic wordt er nu alleen maar herrie geschopt tegen de organisatie..gaat helemaal nergens over vind ik
dat bedoel ik ook, je kan het niet voorkomen, dat is juist het probleemPaul1916v schreef:@Luco: das te overdreven..eikels hou je er altijd tussen, maar in dat automaxx-topic wordt er nu alleen maar herrie geschopt tegen de organisatie..gaat helemaal nergens over vind ik
Paul1916v schreef: ... maar het is aan jezelf of je 1 zo'n kl%%%k je weekend laat verpesten..toch?
als het jouw spullen zijn piep je wel andersPaul1916v schreef:Precies..dat t gebeurt kan je niets aan doen, en t is zwaar k*%$e, maar het is aan jezelf of je 1 zo'n kl%%%k je weekend laat verpesten..toch?
dat het geen deelnemers zijn kon je jezelf wel eens in vergissenDuupke schreef:Paul1916v schreef: ... maar het is aan jezelf of je 1 zo'n kl%%%k je weekend laat verpesten..toch?
Maar als organisatie kun je hier idd. weinig aan doen, wat ik me niet kan voorstellen is dat die klojo's ook deelnemers zijn aan automaxx.
Autofreaks onder elkaar, dan doe je zoiets toch niet
de mijne stond er ook tussen en er is gelukkig niks gebeurt bij de rtcLuco/Alpine-racer schreef:als het jouw spullen zijn piep je wel andersPaul1916v schreef:Precies..dat t gebeurt kan je niets aan doen, en t is zwaar k*%$e, maar het is aan jezelf of je 1 zo'n kl%%%k je weekend laat verpesten..toch?![]()
Hehe, wat ben je toch een wijze belg Jo-jo- schreef:kheb ook het hele automaxx forum gelezen.
Al dat gezeik op de organisatie maar:
1 ding wordt wel vergeten : het zijn de bezoekers zelf die de ellende veroorzaken !
Verwijt een ander je eigen wangedrag niet zou ik zo zeggen. Als je leest wat sommige asso's daar durven neerzetten...te gek voor woorden.
Nou dat is niet helemaal waar wat je zegt. Ik was vandaag nog terug gegaan. Ben een opel tegen gekomen waar heel de lak naar de klote van was. Kwam of door brandschade of door 1 of ander zuur. De scheuren zaten echt in het dak. Hele stukken staal hingen er los bij!!! en aan de zijkant was heel de lak weggebrand...Maarten GTT schreef:maar de verhalen waren allemaal erg opgeblazen. Zoals auto's in de brand. vooruiten in geslagen das allemaal niet gebeurd, maar je weet hoe het gaat de een heeft een splinter in zijn vinger en aan het eind van het verhaal is de hele hand geamputeerd.
-jo- schreef: Als ik lees wat er daar allemaal gebeurd , autos die in de fik gestoken worden, ralley by night, autobeschadigingen e.a . Ik mag met opgeheven hoofd zeggen dat dit in belgië niet gebeurd ! Ten eerste geld er op de terreinen een 10 km/h limiet. Respecteer je die niet, dan ga je eraf ! Zonder pardon, inpakken en wegwezen !
Dat weet je helemaal nietSRADracer schreef:Nou dat is niet helemaal waar wat je zegt. Ik was vandaag nog terug gegaan. Ben een opel tegen gekomen waar heel de lak naar de k*%$e van was. Kwam of door brandschade of door 1 of ander zuur. De scheuren zaten echt in het dak en aan de zijkant was heel de lak weggebrand...
klopt... we hebben nog praatje gemaakt met security..SRADracer schreef: edit: Ik hoor net van betrouwbare bronDat er bezuinigd is op de beveiliging. Totaal was er 14 man beveiliging aanwezig. Vind ik toch wel erg weinig voor zo'n groot evenement.
Had die het hele weekend voor je klaarliggen hoor! Heb 'm zondag maar aan Ruud gegevenMartijnG schreef:(Ben trouwens alsog vergeten het welkomstpakket op te halen![]()
)