Zeer voordelige autoverzekering ?!
haha ik woon in friesland, ja okee niet echt iets om aan de grote klok te hangen maar ik betaal 40 euro/maand als beginnende bestuurder, tis mijn eerste verzekering, heb 'm nu 7 maanden.
kale WA verzekingen natuurlijk met collectiviteitskorting

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Ik betaal (+/-) 84,91 per maand. Maar ook pas sinds januari 2005 op m'n eigen naam verzekerd, daarvoor bij m'n pa op de polis.
Is bij Interpolis via de Rabobank en gelukkig niet in de Randstad ofzo; Emmen dus.
Ik betaal voor een WA+ (Beperkt Casco) met dit erin:
Wettelijke aansprakelijkheid tot 2.500.000
Beperkt casco, verzekerd bedrag 16.346
Inclusief no-claim garantie
Schade inzittenden tot 1.000.000
Ongevallen op- of inzittenden 10.000 bij overlijden, tot 20.000 bij blijvende invaliditeit
Aantal schadevrije jaren: 0, BM trede 2 (5,00% korting)
de ongevallen inzittenden is m'n eigen schuld, bij het afsluiten leek me dit het beste om erbij te doen, maar eigenlijk draagt het niks bij en zit ik er tot 26 januari 2006 aan vast
Verder zit er rechtsbijstand verkeer bij, 2.99 extra per maand maar daar blijft niet veel van over door de 3% pakketkorting die ik door het toevoegen van rechtsbijstand erbij krijg
dus rechtsbijstand is zowat gratis per maand, en de 'meer dan 20.000 km per jaar' vermelding kostte me ook niks extra's.
Met de 19 betaalde ik zelfs een eurotje of 5 per maand meer, want die was duurder in aanschaf (nieuw-prijs hoger)
Deze auto is luxer dan de 19 die al heel luxe was, maar toch nieuw goedkoper geweest dan de 19.
Is bij Interpolis via de Rabobank en gelukkig niet in de Randstad ofzo; Emmen dus.
Ik betaal voor een WA+ (Beperkt Casco) met dit erin:
Wettelijke aansprakelijkheid tot 2.500.000
Beperkt casco, verzekerd bedrag 16.346
Inclusief no-claim garantie
Schade inzittenden tot 1.000.000
Ongevallen op- of inzittenden 10.000 bij overlijden, tot 20.000 bij blijvende invaliditeit
Aantal schadevrije jaren: 0, BM trede 2 (5,00% korting)
de ongevallen inzittenden is m'n eigen schuld, bij het afsluiten leek me dit het beste om erbij te doen, maar eigenlijk draagt het niks bij en zit ik er tot 26 januari 2006 aan vast

Verder zit er rechtsbijstand verkeer bij, 2.99 extra per maand maar daar blijft niet veel van over door de 3% pakketkorting die ik door het toevoegen van rechtsbijstand erbij krijg

dus rechtsbijstand is zowat gratis per maand, en de 'meer dan 20.000 km per jaar' vermelding kostte me ook niks extra's.
Met de 19 betaalde ik zelfs een eurotje of 5 per maand meer, want die was duurder in aanschaf (nieuw-prijs hoger)
Deze auto is luxer dan de 19 die al heel luxe was, maar toch nieuw goedkoper geweest dan de 19.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ik betaal 227 euro per jaar all risk verzekerd tegen taxatiewaarde van 7.000 euro met maximaal ongeveer 7500 km per jaar en eigen risico van 225 euro
is oldtimerverzekering
20 jaar oud

is oldtimerverzekering
20 jaar oud

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Cker als 2e auto? En welk bedrijf?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nee als eerste autoJoost (DoubleYou) schreef:Cker als 2e auto? En welk bedrijf?

nationale nederlanden via mijn tussenpersoon
maar klassieker hoeft geen tweede auto te zijn als je maar binnen de km blijft

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Ow cool
Hmm laat ik nou net hier een GTT hebben (helaas gedemonteerd) uit 1985
moet ik alleen nog restaureren. Maar is wel lekker voordelig dan, ook veel schadevrije jaren toevallig?
Hmm laat ik nou net hier een GTT hebben (helaas gedemonteerd) uit 1985

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
bij een oldtimer kijken ze niet naar schadevrije jaren
geen no claim dus

geen no claim dus
-
- Über-Spammer
dat is niet veel. voor mijn clio 16 klappert uit 92 betaal ik 22 euro. via mijn ouders, die werken op het azm in maastricht, stap ik in op 40%haha ik woon in friesland, ja okee niet echt iets om aan de grote klok te hangen maar ik betaal 40 euro/maand als beginnende bestuurder, tis mijn eerste verzekering, heb 'm nu 7 maanden.
kale WA verzekingen natuurlijk met collectiviteitskorting

en dat met 19 jarige leeftijd

leuk he oude topics 
ik betaal voor de 19 16v ca. 35 euro per maand. BM trede 9, 55% meen ik.

ik betaal voor de 19 16v ca. 35 euro per maand. BM trede 9, 55% meen ik.
-
- Über-Spammer
ja haha inderdaad!
kwam er net op via eentje die je op slot gooide! blijft boeiend die verzekeringen!
kwam er net op via eentje die je op slot gooide! blijft boeiend die verzekeringen!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
226 euro all risk per jaar bij NN
met een km restrictie van 7500 km
als klassieker verzekerd
met een km restrictie van 7500 km
als klassieker verzekerd

Och 50% korting op m'n WA+ incl rechtsbijstand, inzittende verz., noclaim-garantie en acc. verzekering is best lekker. En dat met 21 jaar
. Ik heb een of andere wazige commerciële korting van Interpolis. Die kreeg ik nog bij Sterpolis toendertijd en heb ik mee kunnen nemen naar Interpolis toen het in elkaar op ging. Dat rekensommetje komt dus mooi in mijn voordeel
Kost een keer 31 euro in de maand, maar dan is het karretje wel goed verzekerd.

Kost een keer 31 euro in de maand, maar dan is het karretje wel goed verzekerd.
-
Personeels- en pakketkorting bij Interpolis. Ik betaal echt niet veel per maand.

-
- Über-Spammer
als je jonger bent dan 24, dan is alles waar 16v, gti, gsi, turbo etc bij staat gewoon kostbaar... het is wat je wil. ofwel een langzame auto voor weinig geld, ofwel een snelle voor wat meer.
blijkt dus helaas dat je niet voor een duppie eersterang kunt zitten. meeus is de enige die dit doet volgens mij echter kost wat meer.
blijkt dus helaas dat je niet voor een duppie eersterang kunt zitten. meeus is de enige die dit doet volgens mij echter kost wat meer.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
tegen de tijd dat jij 18 bent, misschien nog maar 60 pkAnthonyR schreef:Hoeveel pk kan je nou verzekeren op je 18?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
is serieus hoor
ze scherpen het rijbewijs elke keer weer aan
en niet onterecht
kijk maar weer naar zuidbroek
de meeste dodelijke ongelukken met snellere auto's zijn jongeren bij betrokken die denken dat ze kunnen rijden
rijervaring komt met de jaren, net als levenservaring
zo opa heeft gesproken
en niet onterecht
de meeste dodelijke ongelukken met snellere auto's zijn jongeren bij betrokken die denken dat ze kunnen rijden
zo opa heeft gesproken

-
- Über-Spammer
opatjes in een agila/alto/ander kippenhokje zijn anders ook levensgevaarlijkLuco/Alpine-racer schreef:is serieus hoor
en niet onterecht
zo opa heeft gesproken

-
- Contacteer:
Niet alleen opaatjes

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Contacteer:
Heb nooit haast
Rijdt alleen graag te hard

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Bij Unive gaan ze momenteel tot de 100 pk...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Wow, hoe oud was jij toen dan?Chris@R5 schreef:Ik heb mijn GTE altijd wel kunnen verzekeren zonder gezeur. Kostte mij 38 in de maand ofzo voor WA+.
Ik betaal nu 67 euro per maand voor WA voor de GTT...lijkt me eigenlijk wel erg duur als ik af en toe premnies hier lees...(ik weet dat ik meer kwijt ben, maar betaal ik nu niet ECHT teveel?)
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Moderator
- Contacteer:
Gister met me vader, hadden we haast, provinciale weg in z'n 5 gangetje van 80 km/p de kans om in te halen, zat zo'n luco camper voor ons en een rij auto's. Terug naar z'n 4 en door naar de 6000 toeren... Wel een mooi geluid dan hoor
Mooie roffel 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
veel te veel even rondzoekenMartijnG schreef:Wow, hoe oud was jij toen dan?Chris@R5 schreef:Ik heb mijn GTE altijd wel kunnen verzekeren zonder gezeur. Kostte mij 38 in de maand ofzo voor WA+.
Ik betaal nu 67 euro per maand voor WA voor de GTT...lijkt me eigenlijk wel erg duur als ik af en toe premnies hier lees...(ik weet dat ik meer kwijt ben, maar betaal ik nu niet ECHT teveel?)
misschien idee voor het bestuur
collectieve verzekering regelen

alleen voor leden

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
camper met aanhanger moet toch 120 kunnenAnthonyR schreef:Gister met me vader, hadden we haast, provinciale weg in z'n 5 gangetje van 80 km/p de kans om in te halen, zat zo'n luco camper voor ons en een rij auto's. Terug naar z'n 4 en door naar de 6000 toeren... Wel een mooi geluid dan hoorMooie roffel

-
- Moderator
- Contacteer:
Zaten mensen achterinLuco/Alpine-racer schreef:camper met aanhanger moet toch 120 kunnenAnthonyR schreef:Gister met me vader, hadden we haast, provinciale weg in z'n 5 gangetje van 80 km/p de kans om in te halen, zat zo'n luco camper voor ons en een rij auto's. Terug naar z'n 4 en door naar de 6000 toeren... Wel een mooi geluid dan hoorMooie roffel

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nou en?AnthonyR schreef:Zaten mensen achterinLuco/Alpine-racer schreef:camper met aanhanger moet toch 120 kunnenAnthonyR schreef:Gister met me vader, hadden we haast, provinciale weg in z'n 5 gangetje van 80 km/p de kans om in te halen, zat zo'n luco camper voor ons en een rij auto's. Terug naar z'n 4 en door naar de 6000 toeren... Wel een mooi geluid dan hoorMooie roffel
maar gaat over verzekeringen hoor
collectief via de club een idee???