Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
loontje7285 schreef:Ik heb een vraagje over vanavond...voor ons is er een onduidelijkheid, wordt het nu in Sittard of Maastricht gehouden?
Rob.H schreef:TNM in Sittard vanvond om 20.00 bij het fortuna stadion:
baszos schreef:ik sluit me aan bij de rest, al blijft mijn mening dat maastricht gezelliger is, waarom weet ik ook niet ma goed
EDIT: fijn dat word overlegt hier met anderen
loontje7285 schreef:Ok...das duidelijk!!
loontje7285 schreef:Komen er geen mensen van Maastricht dan? Beetje lullig wanneer die dan in Maastricht staan he....
Ik vind Maastricht ook leuker....maar goed wie zijn wij
Riël schreef:Jezus, ouwe zeur
baszos schreef:ben geen ouwe zeur,
1 iemand zegt dit en de rest volgt, alleen vanwege het nomaliter in maastricht word gehouden.
zoals altijd komen er wel mensen aantuffen die niet opd e lijst staan, of al helemaal niet op het forum kijken.
komen er dadelijk van allerlei mensen langs en is er geen fuck te doen.
en we hebben de tmn al 1 donderdag verschoven, zodat jos ook bijna iedere keer aanwezig kan zijn, zijn nu we nu sittard
Rob.H schreef:Vanaf maandag heeft danny gevraagd waar we heen gaan, als niemand reageerd dan kiest iemand gewoon. Aangezien dat niemand anders reageert en geen mensen van maastricht reageren is het vanavond in sittard.
cyberdanny schreef:Wat is het maar stil hier???
Komende donderdag TNM???
Maastricht of Sittard??
Over 2 weken is het in Maastricht. Goed?
baszos schreef:ik vat je hele conclusie niet... volgens mij wel 1 iemand graag na sittard en daarom word het maar sittard
Riël schreef:Ik wil ook liever naar sittard
Voor wie gaan we dan naar maastricht? Jos leest t hier en komto ok naar sittard.
Ik vind maastricht ook leuekr, maar vind het wel chill effe om de hoek te meeten
Misschien kunnen we bestuur/moderaters vragen even een poll toe te voegen
loontje7285 schreef:Ik heb een vraagje over vanavond...voor ons is er een onduidelijkheid, wordt het nu in Sittard of Maastricht gehouden?
Rob.H schreef:TNM in Sittard vanvond om 20.00 bij het fortuna stadion:
baszos schreef:ik sluit me aan bij de rest, al blijft mijn mening dat maastricht gezelliger is, waarom weet ik ook niet ma goed
EDIT: fijn dat word overlegt hier met anderen
loontje7285 schreef:Ok...das duidelijk!!
loontje7285 schreef:Komen er geen mensen van Maastricht dan? Beetje lullig wanneer die dan in Maastricht staan he....
Ik vind Maastricht ook leuker....maar goed wie zijn wij
Riël schreef:Jezus, ouwe zeur
baszos schreef:ben geen ouwe zeur,
1 iemand zegt dit en de rest volgt, alleen vanwege het nomaliter in maastricht word gehouden.
zoals altijd komen er wel mensen aantuffen die niet opd e lijst staan, of al helemaal niet op het forum kijken.
komen er dadelijk van allerlei mensen langs en is er geen fuck te doen.
en we hebben de tmn al 1 donderdag verschoven, zodat jos ook bijna iedere keer aanwezig kan zijn, zijn nu we nu sittard
Rob.H schreef:Vanaf maandag heeft danny gevraagd waar we heen gaan, als niemand reageerd dan kiest iemand gewoon. Aangezien dat niemand anders reageert en geen mensen van maastricht reageren is het vanavond in sittard.
cyberdanny schreef:Wat is het maar stil hier???
Komende donderdag TNM???
Maastricht of Sittard??
Over 2 weken is het in Maastricht. Goed?
baszos schreef:ik vat je hele conclusie niet... volgens mij wel 1 iemand graag na sittard en daarom word het maar sittard
Riël schreef:Ik wil ook liever naar sittard
Voor wie gaan we dan naar maastricht? Jos leest t hier en komto ok naar sittard.
Ik vind maastricht ook leuekr, maar vind het wel chill effe om de hoek te meeten
Misschien kunnen we bestuur/moderaters vragen even een poll toe te voegen
Hey mensen k heb iemand nodig die mij uitleg kan geven over de spoorverbreders die ik nu heb gekocht, de spoorverbreders passen niet op de naaf want de naaf diameter is te klein. Nu lijkt het mij het beste om het volgende te maken
[img]http://file008.bebo.com/large/2006/06/0 ... 37408l.jpg[/img]
zodat dat op de naaf past en daarover de spoorverbreder en dan de velg
al is de VW nog zo snel een renaultje achterhaald hem wel
Ey Ruud, zitten die Lenso wielen er al onder...?
Lees ik iets over de naaf die te groot is...?
Ik had er een soort rubber / kunstof ringen tussen zitten, die sloten perfect aan, en had geen enkel probleem, ook niet bij mn Clio....
Vraag het even na bij de betere velgenhandel..., enne een fotootje...??
Hey mensen het is niet dat de velgen niet passen, die zitten al een tijdje dr onder zie maar de spoorverbreders die ik heb passen niet op de naaf want de diameter van de naaf is kleiner (60,1 mm) dan het gat waar de naaf in moet vallen (70mm) dus....
Hier dan de foto's (en check ff de nieuwe achterbumper met uitlaat )