ACT: Algemeen Chat Topic. I
zit wel leer in... 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Contacteer:
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Waarmee kan ik .mov en .wmv converteren naar .avi of .mpg?
iemand een idee?
thanx alvast!
iemand een idee?
thanx alvast!
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
tuurlijk kan ik googlen, maar kon zijn dat iemand er ervaring mee had en een goed progje kende.. 
thanx

thanx
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Quicktime ProPaul1916v schreef:Waarmee kan ik .mov en .wmv converteren naar .avi of .mpg?
iemand een idee?
thanx alvast!
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Ik heb gister me uitlaat onder me auto vandaan gereden
De flens, waarmee de voorste pijp aan de katalysator zit is afgebroken. Weet iemand of dit er weer op te lassen is??? En heeft iemand toevallig nog zo'n tussenpijp liggen, voor tussen de kat en de demper?? Alles nieuw kopen zal wel super duur zijn ben ik bang

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
verdorie kan de gtech niet uitlezen, moet eerst verloopstekker hebben van 220 naar 110 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Een toyotaSteven schreef:Mijn grijze GT is aantal weken terug verkocht naar België, kep nu een AE86 staan (zegt je vast wel wat) en dagelijks een 19 1.8 op lpg.
Heb jij die GT met kooi van MP geraust?

Ja, die GT heb ik gekocht, hadden er meer mensen intresse dan ?
Toch wel apart dat als je zegt zo'n ding te hebben dat iedereen denkt dat je em voor het driften koopt 
Tuurlijk wil ik em wel es dwarsgooien, maar dat is niet echt de reden dat ik em gekocht heb.
En idd een vriend van me heeft een echte hatchback, de reden dat ik er ook 1 wilde.
Er ligt iig al vanalles klaar voor het ding, maar er moet nog een hele shitload komen. Motor gaat er ook uit en moet plaats maken voor een motor uit een ander merk
(met föhn jaja).
En kep nog wel even zitten denken over dat GT-tje ja, kep nog een 16v motor in de schuur liggen. Maargoed tis de 2e x dat je me voor bent hehe.
Verder is 2 projecten ooknie handig.
Gaat er nog es wat met dat gele ding gebeure?

Tuurlijk wil ik em wel es dwarsgooien, maar dat is niet echt de reden dat ik em gekocht heb.
En idd een vriend van me heeft een echte hatchback, de reden dat ik er ook 1 wilde.
Er ligt iig al vanalles klaar voor het ding, maar er moet nog een hele shitload komen. Motor gaat er ook uit en moet plaats maken voor een motor uit een ander merk

En kep nog wel even zitten denken over dat GT-tje ja, kep nog een 16v motor in de schuur liggen. Maargoed tis de 2e x dat je me voor bent hehe.
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
Super ! Ik vond je GT altijd geweldig, creatief en very powerfull ! Die Toyota gaat ook wel gaaf worden hoo rik zo, eens wat anders dan Renault, leuk!Steven schreef:Toch wel apart dat als je zegt zo'n ding te hebben dat iedereen denkt dat je em voor het driften koopt
Er ligt iig al vanalles klaar voor het ding, maar er moet nog een hele shitload komen. Motor gaat er ook uit en moet plaats maken voor een motor uit een ander merk(met föhn jaja).
Sorry

De gele is al redelijk veel aan gedaan, tijd is waar het aan ontbrak, en ik zocht iets voor echte ontspanning waar ikniet zo vreselijk nauw op hoef te kijken, dat werd de coupe dus, met alle gemakken van dien dat de schroefset en dergelijke er gewoon onder zit.
remblokkenRianne RT schreef:Weet iemand wat PLAQUETTES DE FREIN is? Mijn Frans is niet zo geweldig...
(schijven wordt vertaald als zijnde : Disque)
Klio (Grieks Κλειώ) is één van de negen Muzen uit de Griekse mythologie. Haar naam betekent 'verkondigende', en ze was de muze van de geschiedschrijving. Haar attributen zijn een boekrol en een bazuin.
Vons ik net op Wikipedia... zou daar de naam Clio vandaam komen? "Verkondigende"
Vons ik net op Wikipedia... zou daar de naam Clio vandaam komen? "Verkondigende"

-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Lekker duidelijk verhaal ook wat erbij staat
Ik heb je link wat korter gemaakt, als je boven het blokje URL aanklikt staat er precies wat je moet doen.

-
- Contacteer:
ff qoute aanklikken en je kunt het gewoon lezenClio lady schreef:Jah net zo duidelijk als het inie minie onderschrift wat je voor mij hebt geplaatst hehehe

-
Klas dat er mensen waren met vreemde meldingen op de computer die niet op te lossen waren. Zo ook ik.
forum van nucia
hier kun je je probleem specifiek uitleggen en een gedegen antwoord verwachten. De Hitmanpro kreeg het bij mij weer eens niet opgelost. Op het genoemde forum gepost en presto, ik kan weer normaal Renault-tuningen.
Wellicht weten de meesten dit al, maar ik kan het maar gezegd hebben...
Groeten,
Gerarh
forum van nucia
hier kun je je probleem specifiek uitleggen en een gedegen antwoord verwachten. De Hitmanpro kreeg het bij mij weer eens niet opgelost. Op het genoemde forum gepost en presto, ik kan weer normaal Renault-tuningen.
Wellicht weten de meesten dit al, maar ik kan het maar gezegd hebben...

Groeten,
Gerarh
Gister ben ik er even onder gedokenRemon-CL10 schreef:Ik heb gister me uitlaat onder me auto vandaan geredenDe flens, waarmee de voorste pijp aan de katalysator zit is afgebroken. Weet iemand of dit er weer op te lassen is??? En heeft iemand toevallig nog zo'n tussenpijp liggen, voor tussen de kat en de demper?? Alles nieuw kopen zal wel super duur zijn ben ik bang
![]()

-
- Moderator
- Contacteer:
Losse pijpen zonder demper zijn niet zo duur, en als je ze van de sloop haalt, dan kan je ook niet zien aan de buitenkant in welke staat het verkeerd, van binnen kan het ook al aan het rotten zijn.
En een flens kan je er wel weer aan lassen. Aldus me vader
En een flens kan je er wel weer aan lassen. Aldus me vader