En ik aan jouw uitlaatgassen te zien het idee had dat je mij d8 kwijt te rijden

Succes trouwens straks.
Even een update na het weekendMerijn schreef:Enneh, zolang de bak nog werkt, zou ik m niet zomaar vervangen. Zelfde met de koppeling. Schakelt ie k#t? Koppelt ie k#t? Ik vind het erg knap dat een monteur dat zo kan zeggen, als jij er niks van gemerkt hebt. Maar goed, ik ben ook geen monteur.
Hmm... Dus toch gewoon 3000 euro achterlaten bij de dealer? Ik had de auto echt effe opgehaald en naar een ander bedrijf gegaan voor deze dingen. Zeker als je de auto daarna wilt verkopen, want dan is dit echt een hoop weggegooid geld. Nu je 'm laat maken, zou ik er nog wel effe mee blijven rijden. Is eeuwig zonde anders!Rory schreef:Even een update na het weekendMerijn schreef:Enneh, zolang de bak nog werkt, zou ik m niet zomaar vervangen. Zelfde met de koppeling. Schakelt ie k#t? Koppelt ie k#t? Ik vind het erg knap dat een monteur dat zo kan zeggen, als jij er niks van gemerkt hebt. Maar goed, ik ben ook geen monteur.
Ik hoorde inderdaad wel goed dat er IETS aan de hand was, maar kon er geen vinger op leggen WAT het nou was.
Als hij in zn vrij stond en de koppeling los, hoorde je gewoon de hele tijd *klak, klak, klak* onder de auto vandaan komen... geen goed teken
Als ik achteruit reed gebeurde hetzelfde alleen dan nog ietsje harder zodat je het binnen goed kon horen..
Tevens schakelde hij soms niet lekker (ie. ik wilde terug naar zn 2 en dan blokkeerde hij, dus in zn vrij, koppeling los, opnieuw proberen en dan ging hij wel)
Er waren wel wat dingen die verdacht veel leken op wat gaar materiaal.
Maargoed, de beslissing is gemaakt om hem sowieso te repareren omdat hij in de huidige staat geen dropje oplevert meer.
Ga sowieso verhaal halen bij Reno NL want 130k met 1 bak vind ik toch wat karig, ook al zou het volgens de garage aan mn 'rijstijl' liggen.
Nu een weekje in een andere Renault rijden... een fijne Modus!
Wat een auto is het, lekker zachte vering en zo heerlijk zijwind gevoelig!
ja sorry ik kan niet, en wil niet langskomenPaul1916v schreef:zorg dan dat er ook wat gezellige mensen komen![]()